Jammer dat flo niet zal komen. Was de reden om nog eens te gaan kijken. Maar de andere dames zullen het wel goedmaken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengeen idee, maar ene nee heb je, en ja kan je krijgen ......lolMogelijks al eens gevraagd, maar zijn de MILFs apart te boeken?
joyce alleen denk ik
Nu ze terug actief is ga ik die pijpkoningin nu woensdag ook nog eens een bezoekje brengen om me te laten leegzuigen.Na een afwezigheid van meer dan 1 jaar eindelijk nog eens naar de Milfs on Tour geweest. Wat was dat een geweldig weerzien. Opnieuw schitterend ontvangen. Wat een hartelijk welkom ontvangst. Mijn absolute drie favorieten waren present. Sylvie de Pijpkoningin. Maya is niet top Maya is super top. Wat een klasse dame. En natuurlijk my all time favorite de lieve schattige wonder mooie Romi. Wat heb ik een boontje voor deze sexy lady. Van Gent naar Diest. Meer dan de moeite waard. Grt van Floris.
Kan ik goed geloven. Is altijd fantastisch. Ik kon niet komen dankzij de stakingen.Gisteren in Diest geweest , het was een geweldige geile middag met Sylvie, Lore en Joyce. Ook Birgitte was heel lekker. Iedereen bedankt en tot binnenkort!!!
En wie Brigitte ?Gisteren in Diest geweest , het was een geweldige geile middag met Sylvie, Lore en Joyce. Ook Birgitte was heel lekker. Iedereen bedankt en tot binnenkort!!!
Een tijdje geleden met wat aandringen een date kunnen versieren met Sylvie en Romy. 2 uurtjes genoten van deze twee dames.Mogelijks al eens gevraagd, maar zijn de MILFs apart te boeken?
In mijn ervaringen was de prijs vrij normaal voor prive.Ja, heb ook s een ballonnetje opgelaten, maar de prijs schrok mij toch af.
had hier mss wel wat prijzen verwacht, of krijgen we die niet?In mijn ervaringen was de prijs vrij normaal voor prive.
Als enkel de Mannelijke portier een + je krijgt van je , zat je mss wel op " de foute party " .Gisteren op de GB bij milfs on tour geweest en naar mijn mening kan ik maar 1 woord bedenken......SAAI. Slechts 1 van de 3 "milfs" was er echt actief, maar deze dame deed haar werk wel met volle overtuiging waarvoor dank.
De belegde broodjes waren eigenlijk ook om mee te lachten, misschien overwegen om dan gewoon geen eten te voorzien.
Het ontvangst bij het betreden van de zaak was wel ok, vriendelijke man.
Bij deze, keer ik dus niet tevreden terug en was het zonde van het geld.