Nu pas de tijd gevonden om een kort verslagje te schrijven naar mijn reis naar het mooie Diest. Vrijdagavond 10-2 was er een GB van de Dirty Milfs. Ik moest nog iets anders doen in de buurt, maar aangezien het een aardig stukje rijden was heb ik de mogelijkheid genomen om voor 50 euro een kamer te boeken in hetzelfde etablisement.
Enorm aardig ontvangst door Margot, die wees me naar mijn kamer, eigenlijk is dit gewoon een love hotel dus een groot bed met spiegels e.d. Waande me echt in de jaren 70. Maar een ruime kamer, schoon, giga groot en lekker bed en een aparte badkamer. Helaas geen ontbijt.
Het voordeel was is na een lekkere douche ik in mijn onderbroek kon afzakken naar het feestje van de Milfs. Ik kwam in een soort bar binnen met aan het begin op een verhoging wat matrassen. Daar werd al flink tekeergegaan door de dames en heren. De uitbaters die de boel organiseerde heetten mij ook hartelijk welkom.
Wat mij vooral opviel was de sfeer, erg gezellig en iedereen kletste met elkaar. Maar daar kwam ik natuurlijk niet echt voor.
Uiteindelijk op het matras plaatsgenomen en volgens mij met Joyce een lekker partijtje sex gehad, alles vond ze lekker. Flink gebelft, twee vingers in haar kut, ze spoot in het rond, toen goed hard geneukt.
Daarna pauze, ff opgefrist op de kamer, daarna ook nog heerlijk sex gehad met twee andere dames waarvan een een bezoekster was. Potverdomme. hoe harder hoe beter, ze gilde het uit en fluisterde in mijn oor dat ik haar zo lekker had gepakt. Ik kom nogal lastig klaar en er was helaas geen bukkake ronde. Dus zelf niet klaargekomen helaas..
Het is dat het zo'n einde rijden is maar de dames zien mij zeker nog een keer terug...