Zondag 25 juni 2023 even binnen gesprongen. Was eens benieuwd. Opkomst was mager maar het was er gezellig en de sfeer was redelijk goed. Ik kwam rond 14 h toe en heb rustig gedouchet enzo. Tegen dat ik beneden kwam, werden al verschillende mannen door de drie dames verwend. 3 mannen eigenlijk.
Ik had op voorhand hier nog eens wat reacties nagelezen (die ik vroeger al gelezen had) en het viel me extra op dat iemand het had over "de Mieke". Nog steeds wist ik niet over wie het ging. Ook toen ik binnen kwam herkende ik haar nog niet (zag haar tattoo's en gezicht nog niet). Mij eerst aangesloten bij Joyce, die ik ook niet meteen herkende hoewel ik haar al tegengekomen was op eerdere gangbangs. Met Joyce had ik echter (nu niet en ervoor ook niet) geen klik. Wie bleek dat nu te zijn? Iemand die ik dus al was tegen gekomen op eerdere gangbangs van Bo Cremer.
Daarna mij dus aangesloten bij ... hier werd ze dacht ik Kitty genoemd maar was dus eigenlijk Mieke inderdaad van uit de Balense clubs vroeger, ook van bij Bo Cremer en van bij Sexslavinnen. Ik herkende ze nog steeds niet, ik ging nog altijd er vanuit bij Kitty terecht te komen. Pas 5 seconden voor ik met "Kitty" begon, zag ik dat het Mieke was. En toen wist ik "dit wordt een feest" en nog eens 20 seconden later was ik effectief aan het zwemmen. Ze spoot heel de boel onder en ik werd ondertussen zo hard afgetrokken dat ik haar even moest stoppen want anders spoot ik ook reeds de boel volledig onder. Het voordeel vaan een vrouw die kan spuiten is dat als ze spuit ze kan blijven spuiten. Een man kan ook evt blijven spuiten maar slechts beperkt. U snapt het punt.
Daarna nog een aantal keren bij Mieke terecht gekomen maar uiteindelijk was het tijd om Sylvie eens onder handen te nemen. Nuja, ze was juist onder gespoten door iemand en maakte dat ook duidelijk (wat niet nodig was, ik stond er namelijk bij en keer er naar) en ik zei dat ik dat geen probleem vond. "Maar spuit anders zelf ook op mij, wilt ge dat?". "Euh ja, is goed, maar zijt ge zeker dat ge dat wilt?" Ja was dus het antwoord.
Oké, here we go, een zeer krachtig orgasme wekte zich op. Ik was twee dagen er voor nog klaargekomen dus had zelf niet verwacht dat ik zo hard ging kunnen maar spoot toch minstens 5 krachtige stralen recht over haar smoelwerk en tieten. Het waren wel dunne stralen maar ik bleef spuit en het was heerlijk.
Daarna nog wat gekletst aan de toog, en tegen mijn principes toch maar op tijd vertrokken (een uur te vroeg) want had nog een lange reis en mijn vader had voor mij gekookt.