Iemand waar ik vanavond vanuit Antwerpen (of iemand die Antwerpen passeert) mee kan meerijden (heen en terug uiteraard). Stuur even een berichtje, alvast bedankt!
De milfs on tour deze avond was een toppertje, ook al omdat het een buitenbeentje is in gangbang land. Geen poserende dames van half de twintig tot begin de dertig, aan de bar, nee gewoon ûbergeile vrouwen vanaf 40 die het mannensap in de mond wel lusten. Sylvie, de gastvrouw, is echt een toppertje met een strak figuur en een lijf waar veel 20ers jaloers op zouden zijn. Haar blonde haren op haar rijzige lengte maakt haar perfect in mijn ogen, ook al is ze de 50 gepasseerd. De andere dames zijn allemaal verschillend en maar goed ook. Eén ding hebben ze allemaal gemeen : onverzadigbare sexgodinnen zijn het, stuk voor stuk, verlangend naar erecterend speelgoed. Voor mij de ster van de avond was, en dat is geen verwijt naar de andere dames, niettemin Brigitte die zo uit de Multinational-directiekamers kan komen als gerespecteerd CEO. Wat een uitstraling heeft die madam in haar zwart sexy halflang kleedje dat ze aanhad en haar boesem die nog mooi weggestoken zat ook al kon je van de coutouren alleen al watertanden en/of geil worden. En t was in haar kutje trouwens dat ik de eerste keer doggystyle heb in gescoord met een pegel in de winkelhaak.
In de grote speelruimte waren naast 3 grote ronde bedden en een hoop zetels, een gynaecologische stoel en andere nuttige attributen die dergelijke avonden "af"-maken.
De verhouding mannen en actieve dames (andere dan de line-up) was prima, dus geen drummende haantje-de-voorste toestanden, iedereen kwam aan zijn stoten, gevinger, getrek en gebef toe.
Na ook nog wat de innerlijke mens versterkt te hebben , kon er aan de tweede ronde begonnen worden, alhoewel sommigen full time, kreunend en hijgend op het veld hebben gestaan. Uiteraard waren de blowjobs, geneuk en standjes niet te temmen en te tellen. De gebruikte condooms ook niet trouwens!! En dat het er stevig aan toe ging zag je op 1 van de bedden dat kletsnat was van squirtend geil vocht, geweldig toch? Tijdens de eindstrijd hebben we er nogeen derde en vierde ronde aan vastgeplakt en die dan ook grandioos en "cum"-laude afgesloten. Hier heeft de gastvrouw het beste van zichzelf gegeven, thx thx thx.
Na toch even wat rust in te lassen, kon je rustig een babbeltje slagen met de rest van de bezoekers, over koetjes en kalfjes. Of blijkbaar het onderwerp in gangbang land de "bare" toestanden. Iedereen was even "open en gewillig", ontspannend en inspannend. Aub geen ziektenverspreidend gedoe, laat het zoals het was, gezondheid is nog steeds het belangrijkste in ieders leven. Respecteer dat.
Och, zo 'n avond is altijd veel te snel om en daarom zal de herinnering bijblijven. Wat hebben wij, SIS-mannen, geluk dat de woke hysterie niet aan ons besteed is, wij genieten van de vrouwelijke goddelijkheid en corporaal genot en we zijn daar blij mee en voor de rest laten we de azijnpissers, als zogezegde moraalridders, kompleet links liggen. Normaal toch?
Laten we hiermee 2023 geil afsluiten en bidden dat we nog lang hiervan mogen proeven.