Twee maal in December
Afgelopen December ben ik tot twee keer toe op dit zeg maar gerust feest geweest.
Van tevoren best wel wat zenuwachtig: 'Zou het wat zijn? Kan ik er aan mijn trekken komen? ' Ook de tweede keer: 'heb ik geen te hoge verwachtingen?'
De entourage van de accommodatie geeft een gemoedelijke sfeer: of je in een groot bruin café komt. De organisatie doet er ook zijn best voor om er iets persoonlijks in te stoppen. In het café gedeelte haal je ook steeds je drankjes, en je kunt er even uitpuffen van de inspanningen. En de dames ontmoeten bij een drankje of sigaretje.
Het gebeuren waar je voor komt, de dames, zijn actief in het verwarmde achtergedeelte, een tent waar bedden, banken en een of twee massage tafels staan. Aan het begin een paar zitjes met hoge tafels en stoelen.
Er staan wat knabbels, aan de zijkant is een tafel waar broodjes staan.
In de tent-ruimte vindt eigenlijk bijna voortdurend actie plaats. Daar zijn de bedden en banken ook voor bedoeld. De massage achtige tafels werden beide keren dat ik er was nauwelijks gebruikt, maar dat kan toeval zijn geweest.
De dames zijn lekker actief bezig, als je je aanbiedt bij een van de bedden of banken is er kans genoeg dat je mee kunt doen. Of een een-op-een met de dame. Met een beetje gewone sociale vaardigheden kom je een heel eind.
Hmmmmm, ik ben er beide keren goed aan mijn trekken gekomen.
De dames zijn makkelijk benaderbaar. Soms moet je even geduld hebben als de dame van je keuze even bezet is.
Naast de milfs zelf zijn er ook amateur dames, meestal de helft van een actief koppel. Wat ik die twee maal heb meegemaakt niet heel veel, maar het kan af en toe een lekkere wip opleveren.
Maar met de milfs zelf kom je zeker aan je trekken.
De drukte van de mannen: beide keren vond ik mooi in verhouding met het aantal dames. Of dat altijd zo is, kan ik na twee keer niet beoordelen.
Maar de sfeer die ik twee keer meemaakte, hoe de hoofdrolspeelsters zich gedroegen, het stukje persoonlijke waar men moeite voor doet maken dat ik er graag weer een keer terug zal komen. Ook al is het voor mij niet naast de deur.
Johan