Deze week gemakkelijk een afspraak kunnen vastleggen met deze mooie Aziatische dame.
Eens binnen ging ze voor mij de trap op en ik bewonderde haar mooie zandloperfiguur van de eerste minuut. Een sexy kleedje met hoge laarzen en een stuk van haar billen zichtbaar accentueerde haar mooie lichaam extra.
Eens op de kamer vroeg ze om haar kleedje open te ritsen waarbij haar mooie borsten ontbloot werden voor de spiegel.
Goh wat een mooi lichaam dacht ik!
In een mum van tijd had ik mijn kleren uit en vroeg ze of ik al eens bij haar had geweest , ik zei neen en toen vroeg ze of ik in dit huis al was geweest , ik zei terug neen en ze lachte omdat ze tegen haar hadden gezegd dat ik een goede klant was… het ijs was daarmee direct gesmolten
Ze plaatste zich op de massage tafel en in geen tijd zat ik voor haar op mijn knieën haar o zo mooie kutje te likken.
Aan haar omgang met het gebeuren wist ik meteen dat ik uit mijn pijp ging moeten komen om haar te laten komen en niets was minder waar want pas na een hele poos kwam ze plots klaar en ze bleef nog een aantal lange seconden natrillen, waarna ze vroeg of ik altijd zo een doorzetter was (LOL)
Daarna op bed waar ze me pijpte en complimentjes gaf.
Genoeg dacht ik want ze is zo mooi dat ik haar wou nemen. Condoom erop en lekker intiem waarbij ze gedempte kreuntjes liet horen. Na een poos lekker klaar gekomen.
Ze vroeg om een massage en ik zei dat dit niet hoefde en dat we direct voor een tweede keer zouden gaan.
Wat teasen met elkaar en al vlug stond mijn jongeheer alweer in het gareel.
Nog een paar standjes en waar ze wel van genoot en alweer kwam ik klaar terwijl het uurtje zo goed als gepasseerd was.
Bij het aankleden vroeg ik hoe oud ze me schatte en ze antwoordde 14jaar jonger dan de waarheid
, is me al vaker overkomen en is altijd plezant.
Toen ik mijn leeftijd zei geloofde ze me niet en zei meteen je hebt me zo goede seks gegeven dat ik hoop dat je snel terugkomt waarop ik haar gerust stelde dat ik er ook van genoten had.
Dit is terug één van de weinige meisjes die ik meer dan eens wil bezoeken en geloof me dan moet het plaatje voor mezelf volledig kloppen.
Een zeer mooie dame in al haar facetten!