Dit huis heeft wel meer slechte gewoontes trouwens. De bazin probeert je soms een trio aan te smeren met één van haar kneusjes die ze aan de straatstenen niet kwijt geraakt... Of de dame in kwestie is zogezegd jarig en dan zou het zogezegd wel leuk zijn om haar te tracteren met een fles champagne... kostprijs "slechts" 125 €, in werkelijkheid de goedkoopste cava uit de Aldi... Hun website wordt maar heel af en toe eens bijgewerkt, de profielen op Redlights kloppen langs geen kanten en de foto's zijn weinig tot niets zeggend.... Dames die op de website of om Redlights staan zijn er niet of niet meer of toevallig ziek, hoewel je er een uurtje geleden een afspraak mee geboekt had...
Ik ken niet alle dames van dit huis, het is er immers een komen en gaan en ik blijf er al een hele tijd weg. Mija is één van de weinigen die inderdaad wel de moeite is, tenminste als je erin slaagt van haar te boeken. Het is een mooie verschijning, haar siliconeborsten zijn wat mij betreft wel "erover", maar ok, dat is peroonlijk. Ze doet wat ze belooft, d.w.z. alle normale zaken zoals PZC, NMC en ze laat zich beffen. Tongzoenen, daarentegen was toch maar met het puntje van haar tong. Voor mij enkel herhalingsgevaar als één van mijn vaste dames elders niet beschikbaar is.