Jaydeepee, ik lees graag uw reacties en uw bijdrages maar volgens mij heb jij toch iets tegen Kiya het negatieve word door u steeds heel hard vergroot en het positieve geminimaliseerd. Heb jij soms zo een soort bad feelings tegen Kiya of ben je gefrustreerd door iets daar want zo lijkt het voor mij.
In feite was het geen dubbele boeking want de onthaaldame heeft het eerst doorgesproken met Mija. Het is dan ook niet meer dan normaal dat men zo gehandeld heeft. Mija is net op reis geweest en heeft zoals iedere gewone mens haar centjes nodig nu. Dus is het aan de bazin om haar dame gelukkig te houden.
Komt daarbij dat de telefonisch gemaakte afspraak amper een vijf minuutjes moeten wachten heeft. Als ik hier soms de verhalen lees van andere wandelaars die ook reserveren dan is dat soms nogal eens andere kost.
Democratische prijzen jawel het gaat er alleen niet om hoelang je op de kamer bent geweest de service met tweemaal douchen als die top is dan is dat goed voor die prijs. Als je vergelijkt met het SKW daar is het 50 € voor 15 min doch wil je dan PZC indien mogelijk komt er ook al minstens 50 € bij en zelfs 100 € met klaarkomen in de mond en dit is dan ook zonder tweemaal te douchen hoogstens een beetje opfrissen aan een lavabo. En zeker geen nieuwe lakens op het bed.
En ja een vriendelijke onthaaldame vind ik toch nog altijd heel positief als daar zo een zure norse madam is voor ontvangst dan heb ik al gelijk goesting om terug te gaan.
Ok Jaydeepee en Flandrien zijn zeer zeker wandelaars die hun afspraken na komen maar om daarom te veralgemenen dat vind ik toch een brug te ver. Geloof me vrij en zijn zeer zeker een pak charlatans bij die absoluut hun afspraken niet nakomen. Dat leer je wel als je iets te koop aan bied op een internet side welke gestoorde gasten je dan allemaal aan de telefoon krijgt. Dan moet ik al niet meer weten wie er allemaal naar een privéhuis telefoneert of contacteert en met wat voor voorstellen en afspraken.
Hopende dat u zich nu wat meer neutraal opstelt of vooringenomen bent.
Met vriendelijke groeten,
Flandrien
Gefrusteerd door Kiya? In zekere zin misschien wel... Ik ken het huis al van toen de huidige ontvangstdame er zelf nog een verdienstelijke DVP was. De laatste jaren kom ik er minder juist omwille van het feit dat afspraken die ik steeds van de dag voordien maak, niet altijd meer nageleefd worden. Dat ligt niet aan Mija, daar zal je mij geen slecht woord over horen zeggen en dat kan een keer per ongeluk gebeuren, maar niet bij herhaling.
De bazin probeert je dan een andere dame aan te praten, maar die is dan meestal heel wat minder dan Mija (of Yumi, de andere topper daar).
Propere lakens? Helaas wordt dat soms ook vergeten, gelukkig wel propere handdoeken (het zou er nog aan mankeren!)
Van een privéhuis mag je toch een betere service verwachten dan achter de ramen in de Glazenstraat of het
SKW? Sommige dames bij Kiya proberen ook nog eens 50 € extra te vragen voor wat ik als normale handelingen beschouw. Ik verlang echt geen extreme zaken zoals
NZC, anaal etc. Voor alle duidelijkheid: ik heb het hier weer niet over Mija (of Yumi), die hebben me nooit iets extra gevraagd en maken het betaalde uur ook steeds ruimschoots vol.
Een aantal toppers van destijds zijn verdwenen. Chanel is al jaren zelfstandig en zeer succesvol. Andere (o.a. Elina en Lucia) zijn gestopt.
Ik ga niet beweren dat je bij Kiya geen mooie momenten meer kan beleven, maar het is niet meer wat het geweest is. Dat is althans mijn perceptie.
Groeten en nog veel wandelplezier toegewenst (bij Kiya of elders)!
JDP