Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn was ze dan onfris? Geurtjes, smaakjes?Hmm, oke, ik heb haar maar twee keer ontmoet, maar telkens zonder dat zij zich vooraf opfriste
Ze neemt telkens een douche eens de klant vertrokken is of samen met de klant.Wat ik wel jammer vind is dat ze zich zelf niet opfrist. Ik had daar vroeger een andere vaste dame en die deed dat standaard elke keer ik er was.
Lichtjes hallucinant dat je met zo'n niet doordachte post meteen iemands reputatie naar de kloten kan helpen.Ze neemt telkens een douche eens de klant vertrokken is of samen met de klant.
Mija is de netste die ik ken
Hoe weet jij zo zeker dat ze een douche neemt als de klant vertrokken is? Je bent er toch niet meer bij...Ze neemt telkens een douche eens de klant vertrokken is of samen met de klant.
Mija is de netste die ik ken
Niet doordachte post?Lichtjes hallucinant dat je met zo'n niet doordachte post meteen iemands reputatie naar de kloten kan helpen.
Maar jij weet dus zeker ondanks dat je er ook niet bij bent dat ze zich niet opfrist?Niet doordachte post?
Ik mag toch mijn ervaring neerschrijven?
Het enige wat ik zeg is dat ik haar twee keer bezocht heb en noch vooraf noch na de daad heb ik haar een douche zien nemen
Echt man…..Hoe weet jij zo zeker dat ze een douche neemt als de klant vertrokken is? Je bent er toch niet meer bij...
Kan goed luid fakenVandaag nog eens bij Kiya langs geweest hopende op beschikbaarheid van Mija & had geluk ze was vrij , gezien mijn eerste maal bij haar maar half uurtje geboekt , maar niet beklaagd
Beffen, doggy, pzc, tongkussen, heel aangenaam
Ps: opmerking qua hygiëne , niets van gemerkt , ze was fris, (denk idd wel niet dat ze telkens een douche neemt) ,
Volgende keer eens een uurtje vol maken , ook leuk dat ze een aardig mondje nederlands praat.
Kan goed luid faken
Mija is niet meer wat ze was toen ze begon enkele jaren geleden. Slachtoffer van haar eigen succes naar ik vrees!Mooi gezichtje, fris, prachtig lichaam, wel harde fake borsten. Zeer hygiënisch. Goede seks maar een klik of GFE was er niet. Half uur geboekt maar na een 20 à 25 minuten stond ik wel buiten. Niet voor herhaling vatbaar.
Je hebt gelijk vanuit dat standpunt. Alleen kan je ook gemakkelijk zelf een timer opzetten en weten dat het nog geen tijd is.Sommige dames zeggen ook weleens uw tijd zit erop hoor, en het is dan eerder de dame die opzettelijk het uur niet kan lezen, of beter gezegd vals spelen met de tijd dus versta ik andere wandelaars wel,
ik vind het positief dat ze zoiets melden dan weet je waarvoor je staat!
Zou ze nog terugkomen?Ze is jammer genoeg met verlof tot rond oktober
Ik denk van wel. Ik hoop het toch! Ik mis haar ook wel. Zotte geile doos eigenlijk.Zou ze nog terugkomen?
Tegen mij zei ze expliciet 7 oktober. Afwachten of dit écht zo zal zijn.Tegen mij zei ze eerder vaag dat ze tot september ging weg blijven; bij anderen werd het al oktober. Ze had ook een studie gedaan, die was afgelopen. Ik vrees er wat voor.
Ik ben vrij zeker dat je "boenk" op de waarheid zit! Ze zal dus vroeg of laat wel ergens opduiken.Geen paniek, ze heeft nogal een wilde levensstijl. Ze zal wel komen als de nood naar euro's hoog is.
Voilà, het is al zover, ze is terug opgedoken:Ik ben vrij zeker dat je "boenk" op de waarheid zit! Ze zal dus vroeg of laat wel ergens opduiken.
Is een top actrice maar heel goedOok eens bij geweest. Nogal hautain maar toch vriendelijk.
Begon met een infogesprekje dat nogal zou uitlopen had ik niet initiatief genomen om er aan te beginnen.
Ik vond haar vurigheid duidelijk gespeeld maar toch goed gedaan.
Zoenen deed ze niet uit eigen initiatief en heb er niet achter gevraagd, dus nope.
Heeft wel een zalig kutje en lekker warm.
45 Minuten betaald, en na 25 was ik klaar en deed ze aanstalten dat het gedaan was. Ik keek eens duidelijk op mijn klok en kreeg dan nog kort een soort massage. Met douchen voor en na inbegrepen was ik na 35 minuten terug in de straat.
Herhaling? Misschien. Maar dan voor 30 minuten.