Recensie Lana, Genk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cassandra 69

Wandelaar
28
11/12/22
22
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-blond-54.html
Totale kosten (in euro)
170
Vandaag bezoekje gebracht bij Lana.
Lekkere slanke meid die er echt plezier in heeft ,eerst wat zoenen daarna begon ze direct te pijpen wat ze zeer goed deed (een van de beste )
Daarna lekker verschillende standjes en het rubbertje volgespoten.
Wat gepraat en geknuffeld, daarna begonnen met de tweede ronde ,wat een geil ding .
lana werkt in het bekende daghotel aan de Hasseltweg in Genk( redelijk veel privacy)
Ik ga nog zeker een keer terug.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Leuke ervaring , trio gedaan met haar vriendin , super geil

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lana-is-weer-terug-in-belgie.html
Totale kosten (in euro)
100
Tijdje terug deze Russische dame bezocht. Via WA contact gezocht en snel respons, uurtje later stond ik voor de deur van haar appartement in Genk centrum.
Ze opende de deur in een rood doorkijk jurkje en hoge hakken, ze zag er lekker uit en met een grote glimlach kreeg ik een tongzoen als verwelkoming…
Op de kamer de financiële kant geregeld en ik mocht haar volgen naar de badkamer waar ik me kon opfrissen, maar ze vroeg om zonder zeep te wassen, dat was voor na de date zei ze.😊
Op de kamer kwam ze tegen me aan schuren met haar kontje zodat ik haar borsten al eens lekker kon voelen met heerlijke stijve tepels…ze draaide zich om en begon heerlijk te tongzoenen terwijl ze over mijn erectie streelde. Haar op het bed gelegd, beentjes mooi gespreid en haar heerlijk gebeft op een zachte manier tot ze klaarkwam…moest eventjes bekomen zei ze en toen was het mijn beurt…ik mocht haar haren in een staart houden terwijl ze de soldaat een heerlijke pijpbeurt gaf…
Ondertussen kon ik met mijn vingers haar klitje stimuleren en ze stuurde me zodat ze spontaan begon te squirten 😋
Tijd voor het jasje en in cowgirl haar heerlijke tieten nog lekker geproefd terwijl ze het tempo aangaf…de soldaat was net iets te groot om er volop voor te gaan en ze draaide op haar rug op missionaris genomen te worden. Zachtjes in het begin tot ze aangaf dat ik haar mocht doorneuken, het bed bonkte tegen de muur en na een tijdje vulde ik het jasje met enkele diepe stoten… uitgeput lagen we naast elkaar te hijgen, ze kwam nog even knuffelen en het half uurtje was voorbij. Mocht me nog rustig douchen en met een natte zoen nam ik afscheid.
Ze zou nu naar haar thuisland vertrekken maar in Juni zou ze terug komen, dan volgt gegarandeerd een volgend bezoek 😊

Deze dame had nog gewerkt bij A1 massage toen ze nog op appartement zaten kortbij het CC v Hasselt.
Ik vond haar toen echt een geile ervaring. Hield er echt van om gebeft te worden. Heel strakke poes en echte een nymfo.
Zacht huidje had ze toen en pijpen dat ze kon.
Alleen moeten jullie niet blind afgaan op mn ervaring van alweer 2008-09 (die periode denk ik).

Ik weet nog dat ik haar voor een uur had en reeds twee keer was klaargekomen.
In de douche erna begon ze me weer op te geilen en had ze me klaargepijpt (klaarkomen op die zachte tietjes van haar)

Terug
Bovenaan Onderaan