Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je even stukje terug leest, heb ik een vaste dame gehad voor twee jaar lang waarvan ik de eerste anderhalf jaar haar ā‚¬5 tot 7k/ per maand betaalde onder voorwaarde dat zij met andere klanten safe sex zou hebben, maar dat heeft ze dus gelogen , dus als je over betaald sex niks voor mij is.... zij was dus een sugarbabe van mij en daar maak je bepaalde afspraken mee tegen een X bedrag
Je had dat eenvoudig kunnen testen .Afspraken maken met een ander mail adres of tel. nummer.

Als je even stukje terug leest, heb ik een vaste dame gehad voor twee jaar lang waarvan ik de eerste anderhalf jaar haar ā‚¬5 tot 7k/ per maand betaalde onder voorwaarde dat zij met andere klanten safe sex zou hebben
En als we dat niet geloven, maak je ons wel wat anders wijs :ROFLMAO: :rolleyes:

Zo zie je maar hoe handig die recensies kunnen zijn !
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze dat heeft gedaan, en altijd maar zeggen dat als een klant zonder wilde dat hij eerst een soa test moest overleggen en dat klaarkomen in haar mond vond ze helemaal niet geweldig... maar goed nu blijkt ze dat ze het klakkeloos deed , zelfs als de klant het niet om vroeg en niet voor extra betaalde

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze dat heeft gedaan, en altijd maar zeggen dat als een klant zonder wilde dat hij eerst een soa test moest overleggen en dat klaarkomen in haar mond vond ze helemaal niet geweldig... maar goed nu blijkt ze dat ze het klakkeloos deed , zelfs als de klant het niet om vroeg en niet voor extra betaalde
Wel een deugnietje hoor.

Het is een lastige wereld om iemand te kunnen vertrouwen.
Dan bedoel dus niet alleen de DVP/wandel wereld maar ook daar buiten.
Probeer zo nuchter mogelijk te zijn!

Als je even stukje terug leest, heb ik een vaste dame gehad voor twee jaar lang waarvan ik de eerste anderhalf jaar haar ā‚¬5 tot 7k/ per maand betaalde onder voorwaarde dat zij met andere klanten safe sex zou hebben, maar dat heeft ze dus gelogen , dus als je over betaald sex niks voor mij is.... zij was dus een sugarbabe van mij en daar maak je bepaalde afspraken mee tegen een X bedrag
In dit wereldje zijn de leugens makkelijk voorhanden...

Ik heb haar veel gegeven en geholpen bij moeilijke omstandigheden, maar nu is het gewoon over , geen sex meer met haar, gewoon vrienden.
Dat heeft dus niets met de discussie in dit topic te maken
Als een dame er perfect uitziet, en ze zegt haar echte leeftijd niet, prima. Ook haar voornaam hoeft zij niet gelijk te zeggen.
En je weet toch niet of het waar is, dus...

Terug
Bovenaan Onderaan