Dat zijn de slimme DVP , dames die het gratis erbij doen tja... minder ondernemingsmentaliteit..Bij de ramen zal het dan vooral zijn bij diegenen die jij bezoekt. Ik heb de indruk dat meer dan de helft pzc aanbiedt als je ervoor betaalt ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zijn de slimme DVP , dames die het gratis erbij doen tja... minder ondernemingsmentaliteit..Bij de ramen zal het dan vooral zijn bij diegenen die jij bezoekt. Ik heb de indruk dat meer dan de helft pzc aanbiedt als je ervoor betaalt ...
Je had dat eenvoudig kunnen testen .Afspraken maken met een ander mail adres of tel. nummer.Als je even stukje terug leest, heb ik een vaste dame gehad voor twee jaar lang waarvan ik de eerste anderhalf jaar haar ā¬5 tot 7k/ per maand betaalde onder voorwaarde dat zij met andere klanten safe sex zou hebben, maar dat heeft ze dus gelogen , dus als je over betaald sex niks voor mij is.... zij was dus een sugarbabe van mij en daar maak je bepaalde afspraken mee tegen een X bedrag
Ik ben erachter gekomen nadat een klant van haar hier op Girlsrevieuw zijn ervaring met de dame had verteld, en dat was een heel uitgebreid omschrijving... en die moest hij later weer verwijderen van de dameJe had dat eenvoudig kunnen testen .Afspraken met een ander mail adres of tel. nummer.
Zo zie je maar hoe handig die recensies kunnen zijn !Ik ben erachter gekomen nadat een klant van haar hier op Girlsrevieuw zijn ervaring met de dame had verteld, en dat was een heel uitgebreid omschrijving... en die moest hij later weer verwijderen van de dame
Precies dat dus!Zo zie je maar hoe handig die recensies kunnen zijn !
inddWel... zo heeft dit forum dan toch weer z'n nut bewezen!
En als we dat niet geloven, maak je ons wel wat anders wijsAls je even stukje terug leest, heb ik een vaste dame gehad voor twee jaar lang waarvan ik de eerste anderhalf jaar haar ā¬5 tot 7k/ per maand betaalde onder voorwaarde dat zij met andere klanten safe sex zou hebben
Topic " leugens van wandelaars "En als we dat niet geloven, maak je ons wel wat anders wijs
Is geen raamdame.Meerderheid bij ramen werkt met
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze dat heeft gedaan, en altijd maar zeggen dat als een klant zonder wilde dat hij eerst een soa test moest overleggen en dat klaarkomen in haar mond vond ze helemaal niet geweldig... maar goed nu blijkt ze dat ze het klakkeloos deed , zelfs als de klant het niet om vroeg en niet voor extra betaaldeZo zie je maar hoe handig die recensies kunnen zijn !
Wel een deugnietje hoor.Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze dat heeft gedaan, en altijd maar zeggen dat als een klant zonder wilde dat hij eerst een soa test moest overleggen en dat klaarkomen in haar mond vond ze helemaal niet geweldig... maar goed nu blijkt ze dat ze het klakkeloos deed , zelfs als de klant het niet om vroeg en niet voor extra betaalde
Het is een lastige wereld om iemand te kunnen vertrouwen.Ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze dat heeft gedaan, en altijd maar zeggen dat als een klant zonder wilde dat hij eerst een soa test moest overleggen en dat klaarkomen in haar mond vond ze helemaal niet geweldig... maar goed nu blijkt ze dat ze het klakkeloos deed , zelfs als de klant het niet om vroeg en niet voor extra betaalde
DVP nooit vertrouwen om hun woord, uiteindelijk draait het voor hun om geldHet is een lastige wereld om iemand te kunnen vertrouwen.
Dan bedoel dus niet alleen de DVP/wandel wereld maar ook daar buiten.
Probeer zo nuchter mogelijk te zijn!
Voor de discussie gaat het over gehele prostitutie toch?, ps welk aanbod?Is geen raamdame.
Maar fijn dat je zo positief reageert op mijn aanbod
In dit wereldje zijn de leugens makkelijk voorhanden...Als je even stukje terug leest, heb ik een vaste dame gehad voor twee jaar lang waarvan ik de eerste anderhalf jaar haar ā¬5 tot 7k/ per maand betaalde onder voorwaarde dat zij met andere klanten safe sex zou hebben, maar dat heeft ze dus gelogen , dus als je over betaald sex niks voor mij is.... zij was dus een sugarbabe van mij en daar maak je bepaalde afspraken mee tegen een X bedrag
Als je een dame ā¬5-7K / maand aanbiedt, dan zou je verwachten dat ze eigenlijk geen andere klant meer nodig heeft om rond te komen toch......Die indruk heb ik niet, maar verder ook niet zo belangrijk
Ik heb haar veel gegeven en geholpen bij moeilijke omstandigheden, maar nu is het gewoon over , geen sex meer met haar, gewoon vrienden.Dat ligt eraan wat haar doel is, en wat jij haat kan aanbieden... rusici etc, zeker bij ziekmelding etc of beperkte omzet bij haar
Dat heeft dus niets met de discussie in dit topic te makenIk heb haar veel gegeven en geholpen bij moeilijke omstandigheden, maar nu is het gewoon over , geen sex meer met haar, gewoon vrienden.
En je weet toch niet of het waar is, dus...Als een dame er perfect uitziet, en ze zegt haar echte leeftijd niet, prima. Ook haar voornaam hoeft zij niet gelijk te zeggen.
En ga DVP's vooral niet (extra) betalen... om elders -buiten jou kontrole- dingen wel of niet te doen!Het is een lastige wereld om iemand te kunnen vertrouwen.
Dan bedoel dus niet alleen de DVP/wandel wereld maar ook daar buiten.
Probeer zo nuchter mogelijk te zijn!
Dat is het aanbod die je biedt en dame moet zelf kiezen of zij het wel of niet doet, het kan voor een dame een garandeerde inkomen zijn, dus je biedt haar iets en dergelijker tijd wil je iets voor terug, iedereen maakt keuzes in hun levenEn ga DVP's vooral niet (extra) betalen... om elders -buiten jou kontrole- dingen wel of niet te doen!
Nou de beste man voelt het als oplichting, dus je kan toch op zijn minst dit een stomme zet noemen achteraf.Of luisteren naar advies.Dat is aan een ieder zelf wat ie wel of niet wil betalen
Wie weet dat ze het zelfs doen zonder dat je extra moet lappen. Al zal dat op de wallen niet zo snel het geval zijn. Helemaal niet als je toerist bent...Bij de ramen zal het dan vooral zijn bij diegenen die jij bezoekt. Ik heb de indruk dat meer dan de helft pzc aanbiedt als je ervoor betaalt ...
Werkt deze dame nog , ze intrigeert me wel.Even genoeg gezegd over mijn avontuur, laten we het hier maar even ophouden.