Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je helemaal gelijk in, naïviteit van mijzelfHet is het risico als je te persoonlijk wordt met een dvp. Je komt een keer erachter wat ze allemaal uitspookt met haar klanten vooral als ze online wordt besproken en je kan jezelf niet bedwingen om het te lezen. Dan heb je de kans om iets te lezen wat je niet bevalt en je aan haar gaat twijfelen. De enige waar je de schuld neer kan leggen dat is bij jezelf omdat je alles wat ze je vertelde als zoete koek gelijk wegslikte. Zij is je ook eigenlijk geen enkele verantwoording of uitleg verschuldigd want je bent slechts een klant voor haar; niets meer en niets minder. De waarheid is hard; even doorslikken, je lesje accepteren, vergeten en weer door.
Elke dag een-tijd-van-je leven .Nu... mijn persoonlijke visie...
Zolang zij -voor de tijd dat ik bij haar ben- zich helemaal geeft... en me de tijd van m'n leven bezorgt... Prima toch?
Had ik daar maar het budget voor...Elke dag een-tijd-van-je leven .
Je bent toch geen eendagsvlieg @Marco
Daar ben ik het helemaal mee eens. En dat geldt niet alleen in een klant-DVP relatie, maar in alle relaties. Wat beide partijen doen als ze niet samen zijn maakt toch niet uit zolang het geen schade aan de relatie toebrengt? Omveilige sex buiten de relatie zou zo iets kunnen zijn. Dat is een kwestie van goed afspreken en elkaar vertrouwen.Nu... mijn persoonlijke visie...
Zolang zij -voor de tijd dat ik bij haar ben- zich helemaal geeft... en me de tijd van m'n leven bezorgt... Prima toch?
Bewaar dan die mooie herinneringen...Persoonlijk vind ik het allemaal wel erg jammer, op zich vond ik haar een leuke meid, ik heb haar gesteund in lastige periode, we hebben leuke dingen gedaan, maar goed het blijft een DVP en ik sluit het maar ook hiermee af.
Zelfs als het geen DvP is, kun je er eentje treffen die je niet op haar woord kunt vertrouwen...Ja , inderdaad.... zeker een Illusie, dus nu een Illusie armer, maar goed ook weer wat geleerd natuurlijk, vertrouw nooit een DVP op haar woorden, ook betaal je haar zoveel dat ze dat normaal nooit verdient in een maand, ze zullen altijd blijven zoeken naar nog meer geld, dus de Exclusiviteit die zij je biedt is geen exclusiviteit die je krijgt
Dat deed zij ook, dat was nou juist het probleemEven slikken en weer doorgaan, allebei op een andere manier.
Persoonlijk vind ik het allemaal wel erg jammer, op zich vond ik haar een leuke meid, ik heb haar gesteund in lastige periode, we hebben leuke dingen gedaan, maar goed het blijft een DVP en ik sluit het maar ook hiermee af.
Ik zie dat de klant waar ze mee onveilig sex mee gehad heeft hier mee leest bij dit onderwerp, nou ga ik mij afvragen of hij misschien van haar mij moet bespioneren en aan haar doorgeeft wat ik hier allemaal zeg over haar. ze zal vast veel app verkeer met hem hebben
sorry, zit misschien toch wel dieper dan ik dacht héIk was super blij met onderstaande post van jou om 15u15
En om 18u37 begin je toch weer opnieuw, met naar mijn mening, "zagen" ...
Je spreekt uit ervaring?Zet er een streep onder, en focus je op nieuwe dames. Deze zo snel mogelijk bezoeken ook, en ik vermoed dat het nare gevoel dan wel slijt.
Mee eens.Zet er een streep onder, en focus je op nieuwe dames. Deze zo snel mogelijk bezoeken ook, en ik vermoed dat het nare gevoel dan wel slijt.
Tsja... Lijkt me dus ook wel dat het vaak dezelfden zijn... die steeds 'pech' hebben...En toch......
Heb in de afgelopen 2 jaar waarbij ik voor het eerst in mijn mijn leven wat dvp's heb bezocht. Best wel een paar hele eerlijke meiden ontmoet. Ik stel mijzelf vrij eerlijk op en moet zeggen dat ik dat bij een paar zeer zeker heb terug gehad. En ze eigenlijk niet op leugens heb kunnen betrappen. Of ik ben er gewoon slecht in, dat kan natuurlijk ook!
Morgen stappenplan ronde 2?Proficiat. Naar ronde 2 !
Er heeft nog niemand de 1e ronde overleefdMorgen stappenplan ronde 2?
Dat zij ik laatst ook tegen een dvp toen ik haar doggy zat te nemen, ik zei doe je ook aan anaal ze zei nooit waarop ik zei dat ze loog want het is goed te zien dat je aan anaal doet geef het maar gewoon toe zij lachen.Het leven van de meerderheid der dvp,s bestaat nu eenmaal uit leugens.
Dat gegeven hangt samen met het beroep dat nu eenmaal niet echt word geaccepteerd en gewaardeerd.
Het begint al bij de advertentie
Ik zeg gewoon; ik geloof je niet als ze me probeert wat wijs te maken.
Haar kontgat zag er uitgewoond uit need I say more.Was ze vergeten de resten glijmiddel weg te vegen?