Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvanaf twee uur €800Werkt deze dame nog , ze intrigeert me wel.
Dat is bekend in het algemeen, maar dat is een zijstraat vd discussieNu... als je een lekkere pijpbeurt wil... zonder condoom. Keuze genoeg hoor!
Lol geen interessevanaf twee uur €800
DvP Joke, hier niet meer actief, had er een andere reden voor. Zij kon niet tegen de smaak van rubber.Dat zijn de slimme DVP , dames die het gratis erbij doen tja... minder ondernemingsmentaliteit..
het zijn net mensenZijn jullie onderhand ook de leugens van
sommige dames zat? Liegen over leeftijd, foto's die niet kloppen, beloftes die niet worden nagekomen en meer. Ik bezoek nu alleen maar nog vrouwen met goede recensies.
Even genoeg gezegd over mijn avontuur, laten we het hier maar even ophouden.
Tot ergernis van de dames, aangezien ze er hier minder invloed op hebben dan op Kinky.Zo zie je maar hoe handig die recensies kunnen zijn !
Dan ga ik wel in de ochtend!vanaf twee uur €800
Ik neem het meestal met een ganse zak zout. Mijn visie is hierin niet gewijzigd:Ben het inmiddels gewend om dvp's met een korreltje zout te nemen. Niks verbaasd me meer in dit wereldje. Bij mij is het gewoon erin, snel weer eruit en op naar de volgende. Werkt prima op die manier.
Geloof jij alles wat er door klanten wordt geschreven / beweerd?Ik ben erachter gekomen nadat een klant van haar hier op Girlsrevieuw zijn ervaring met de dame had verteld, en dat was een heel uitgebreid omschrijving... en die moest hij later weer verwijderen van de dame
Volgens haar was allemaal niet waar en heeft de klant veel zaken overtrokken... bijna twee uur zitten appen, het probleem is dat ik haar ook met haar op prive gebied mee omgaat, dus ik kom bij haar thuis en we doen soms samen iets leuks.. .Toen ik voor een jaar in België werkte , kwam ze eens per week in België bij mij langs op hotelkamer. Ik zag haar 4/6x per maand, dus niet gewoon zomaar een DVPDan ga ik wel in de ochtend!
Sorry flauw.
Ik heb je verhaal gelezen en snap heel goed dat je er van baalt. Mag ik nog wel vragen hoe zij erop reageerde?
De situatie nu is , dat ik nu thuis zit dus even geen werk, dus ik kan haar nu niet meer zoveel betalen waardoor ze nu genoodzaakt is om meer andere klanten te hebben. Ik zie nu haar twee keer per maand, maar goed dat is geen vrij brief om onveilig te doen met andere klanten.Dan ga ik wel in de ochtend!
Sorry flauw.
Ik heb je verhaal gelezen en snap heel goed dat je er van baalt. Mag ik nog wel vragen hoe zij erop reageerde?
Is het je vriendin of een dvp?Volgens haar was allemaal niet waar en heeft de klant veel zaken overtrokken... bijna twee uur zitten appen, het probleem is dat ik haar ook met haar op prive gebied mee omgaat, dus ik kom bij haar thuis en we doen soms samen iets leuks.. .Toen ik voor een jaar in België werkte , kwam ze eens per week in België bij mij langs op hotelkamer. Ik zag haar 4/6x per maand, dus niet gewoon zomaar een DVP
De situatie nu is , dat ik nu thuis zit dus even geen werk, dus ik kan haar nu niet meer zoveel betalen waardoor ze nu genoodzaakt is om meer andere klanten te hebben. Ik zie nu haar twee keer per maand, maar goed dat is geen vrij brief om onveilig te doen met andere klanten.
DVPIs het je vriendin of een dvp?
Ze doet het met jou toch ook onveilig wat had je anders verwacht dat jij de enige was. Dvp's liegen over van alles je kunt ze niet op hun woord vertrouwen iets zeggen en doen zijn twee verschillende dingen, gebruik altijd je gezonde verstand als je met ze te maken hebt.Toen ik voor een jaar in België werkte , kwam ze eens per week in België bij mij langs op hotelkamer. Ik zag haar 4/6x per maand, dus niet gewoon zomaar een DVP
De situatie nu is , dat ik nu thuis zit dus even geen werk, dus ik kan haar nu niet meer zoveel betalen waardoor ze nu genoodzaakt is om meer andere klanten te hebben. Ik zie nu haar twee keer per maand, maar goed dat is geen vrij brief om onveilig te doen met andere klanten.
Precies. Je kan in deze business, zowel als dame en als man, niemand blind vertrouwen. Je moet altijd gepaste hoeden houden want er bestaat niet zoiets als "speciaal" of "de enige" in dit vak, ook dat werkt beide kanten op.Ze doet het met jou toch ook onveilig wat had je anders verwacht dat jij de enige was. Dvp's liegen over van alles je kunt ze niet op hun woord vertrouwen iets zeggen en doen zijn twee verschillende dingen, gebruik altijd je gezonde verstand als je met ze te maken hebt.
Voor sommige hier, is dat blijkbaar het zelfde.Is het je vriendin of een dvp?
Dat bedoel ik maar te zeggen.Ik heb goede contacten met enkele leden op GR , we wisselen ervaringen uit over dames die we binnen krijgen via zelf adverteren op Sexjobs, de zogenaamde amateurtjes die zeggen maar 1 klant te hebben.
Toch al meermaals gehad dat ze ook kwamen bij de leden waar mee ik in PM contact heb
Tja dat is leuk en niet leuk.
Je kan ervaring delen , maar de illusie gaat er aan. Om die reden ook al met een paar gestopt.
Ik houd hem gewoon om. De dames mogen best weten dat ik getrouwd ben en een 'stoute' man ben die bij hen kom halen wat ik thuis tekort kom. Ik vertel ook altijd eerlijk wat ik dan precies tekort kom.Mes snijd langs twee kanten heren Ik zie die afdruk van een trouwring wel hoor.
Ik geef haar geld ze is dus nu me vriendin en mag geen onveilige seks hebben met een ander behalve ik aldus sommige forumleden.Voor sommige hier, is dat blijkbaar het zelfde.
Nu, ja... zullen vast wel 'maar één klant' hebben... per keer!Ik heb goede contacten met enkele leden op GR , we wisselen ervaringen uit over dames die we binnen krijgen via zelf adverteren op Sexjobs, de zogenaamde amateurtjes die zeggen maar 1 klant te hebben.
Toch al meermaals gehad dat ze ook kwamen bij de leden waar mee ik in PM contact heb
Tja dat is leuk en niet leuk.
Je kan ervaring delen , maar de illusie gaat er aan. Om die reden ook al met een paar gestopt.
Ja , inderdaad.... zeker een Illusie, dus nu een Illusie armer, maar goed ook weer wat geleerd natuurlijk, vertrouw nooit een DVP op haar woorden, ook betaal je haar zoveel dat ze dat normaal nooit verdient in een maand, ze zullen altijd blijven zoeken naar nog meer geld, dus de Exclusiviteit die zij je biedt is geen exclusiviteit die je krijgtNu, ja... zullen vast wel 'maar één klant' hebben... per keer!
Bij betaalsex is 'exclusiviteit' toch écht wel een illusie!
Ik vind als het een dvp is dat je het niet van iemand kan eisen. Zij verdient haar geld ermee. Ze moet deze keuze zelf maken. Je kan het wel vragen, maar in je achterhoofd moet je altijd houden dat zij je vriendin niet is en haar geld ermee verdient.Is het je vriendin of een dvp?