Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij een dame waar onze verstandhouding prima is. (heel goed zelfs) We vertrouwen elkaar en telkens als ze wat beloofd komt ze dat na en ik natuurlijk ook. Daarom is mijn voorkeur ook een vaste dame die prive ontvangt en daar een band mee te hebben. Misschien heb ik enorm geluk gehad . Bij prive huizen minder goede ervaringen. Als er een klant achter is wordt jouw afspraak afgeraffeld. Betaal je voor een uur en na half uur sta je buiten en dat geeft geen vertrouwen maar is eigenlijk een leugen

Ben het inmiddels gewend om dvp's met een korreltje zout te nemen. Niks verbaasd me meer in dit wereldje. Bij mij is het gewoon erin, snel weer eruit en op naar de volgende. Werkt prima op die manier.
Ik neem het meestal met een ganse zak zout. Mijn visie is hierin niet gewijzigd:

Laat ze maar liegen, het boeit me niet.
Ik lieg ook tegen hen over men burgerlijke staat, woonplaats, leeftijd, aantal kinderen etc ...
Ze hebben geen zaken met mijn privé-leven en ik heb geen interesse in dat van hun.
Ze mogen alleen niet liegen over wat ze voor 100 of 200 EUR allemaal willen doen en ik lieg ook niet over wat ik ga doen.

Dan ga ik wel in de ochtend!
Sorry flauw.🤭

Ik heb je verhaal gelezen en snap heel goed dat je er van baalt. Mag ik nog wel vragen hoe zij erop reageerde?
Volgens haar was allemaal niet waar en heeft de klant veel zaken overtrokken... bijna twee uur zitten appen, het probleem is dat ik haar ook met haar op prive gebied mee omgaat, dus ik kom bij haar thuis en we doen soms samen iets leuks.. .Toen ik voor een jaar in België werkte , kwam ze eens per week in België bij mij langs op hotelkamer. Ik zag haar 4/6x per maand, dus niet gewoon zomaar een DVP
Dan ga ik wel in de ochtend!
Sorry flauw.🤭

Ik heb je verhaal gelezen en snap heel goed dat je er van baalt. Mag ik nog wel vragen hoe zij erop reageerde?
De situatie nu is , dat ik nu thuis zit dus even geen werk, dus ik kan haar nu niet meer zoveel betalen waardoor ze nu genoodzaakt is om meer andere klanten te hebben. Ik zie nu haar twee keer per maand, maar goed dat is geen vrij brief om onveilig te doen met andere klanten.

Volgens haar was allemaal niet waar en heeft de klant veel zaken overtrokken... bijna twee uur zitten appen, het probleem is dat ik haar ook met haar op prive gebied mee omgaat, dus ik kom bij haar thuis en we doen soms samen iets leuks.. .Toen ik voor een jaar in België werkte , kwam ze eens per week in België bij mij langs op hotelkamer. Ik zag haar 4/6x per maand, dus niet gewoon zomaar een DVP

De situatie nu is , dat ik nu thuis zit dus even geen werk, dus ik kan haar nu niet meer zoveel betalen waardoor ze nu genoodzaakt is om meer andere klanten te hebben. Ik zie nu haar twee keer per maand, maar goed dat is geen vrij brief om onveilig te doen met andere klanten.
Is het je vriendin of een dvp?

Toen ik voor een jaar in België werkte , kwam ze eens per week in België bij mij langs op hotelkamer. Ik zag haar 4/6x per maand, dus niet gewoon zomaar een DVP

Ze doet het met jou toch ook onveilig wat had je anders verwacht dat jij de enige was. Dvp's liegen over van alles je kunt ze niet op hun woord vertrouwen iets zeggen en doen zijn twee verschillende dingen, gebruik altijd je gezonde verstand als je met ze te maken hebt.

Laatst bewerkt:
Ze doet het met jou toch ook onveilig wat had je anders verwacht dat jij de enige was. Dvp's liegen over van alles je kunt ze niet op hun woord vertrouwen iets zeggen en doen zijn twee verschillende dingen, gebruik altijd je gezonde verstand als je met ze te maken hebt.
Precies. Je kan in deze business, zowel als dame en als man, niemand blind vertrouwen. Je moet altijd gepaste hoeden houden want er bestaat niet zoiets als "speciaal" of "de enige" in dit vak, ook dat werkt beide kanten op.

Wel hebben dames er vaker een handje van om te liegen over relevante (bijv condoom gebruik) dan niet relevante (bijv relatie status) informatie.

Als man geef je niet toe aan een dame als je der bezoekt dat je een soa hebt. Ze stuurt je gelijk weg. Uitzonderingen daar gelaten.

Als dame geef je niet toe aan je klanten dat je een soa hebt. Die ziet ze nooit meer terug. Uitzonderingen daar gelaten. Echter heb je als dame wel veel groter verlies bij het oplopen van een soa. Dus op papier meer reden om te liegen.

Ik heb goede contacten met enkele leden op GR , we wisselen ervaringen uit over dames die we binnen krijgen via zelf adverteren op Sexjobs, de zogenaamde amateurtjes die zeggen maar 1 klant te hebben.
Toch al meermaals gehad dat ze ook kwamen bij de leden waar mee ik in PM contact heb
Tja dat is leuk en niet leuk.
Je kan ervaring delen , maar de illusie gaat er aan. Om die reden ook al met een paar gestopt.

Ik heb goede contacten met enkele leden op GR , we wisselen ervaringen uit over dames die we binnen krijgen via zelf adverteren op Sexjobs, de zogenaamde amateurtjes die zeggen maar 1 klant te hebben.
Toch al meermaals gehad dat ze ook kwamen bij de leden waar mee ik in PM contact heb
Je kan ervaring delen , maar de illusie gaat er aan. Om die reden ook al met een paar gestopt.
Dat bedoel ik maar te zeggen.

The end of the day, hoe leuk het werk en sommige klanten zijn, its all good business.

"Uitezonderd van de enkeling die het wel echt doet."

Mes snijd langs twee kanten heren 😇 Ik zie die afdruk van een trouwring wel hoor.
Ik houd hem gewoon om. De dames mogen best weten dat ik getrouwd ben en een 'stoute' man ben die bij hen kom halen wat ik thuis tekort kom. Ik vertel ook altijd eerlijk wat ik dan precies tekort kom.

Onlangs trouwens meegemaakt dat een dame ook eerlijker kan zijn dan je verwacht. Ik maakte een complimentje over de lengte van haar haar, zei ze: "Dat zijn extensions hoor, schat!"

Nu, ja... zullen vast wel 'maar één klant' hebben... per keer!
Bij betaalsex is 'exclusiviteit' toch écht wel een illusie!

Nu, ja... zullen vast wel 'maar één klant' hebben... per keer!
Bij betaalsex is 'exclusiviteit' toch écht wel een illusie!
Ja , inderdaad.... zeker een Illusie, dus nu een Illusie armer, maar goed ook weer wat geleerd natuurlijk, vertrouw nooit een DVP op haar woorden, ook betaal je haar zoveel dat ze dat normaal nooit verdient in een maand, ze zullen altijd blijven zoeken naar nog meer geld, dus de Exclusiviteit die zij je biedt is geen exclusiviteit die je krijgt

Het is het risico als je te persoonlijk wordt met een dvp. Je komt een keer erachter wat ze allemaal uitspookt met haar klanten vooral als ze online wordt besproken en je kan jezelf niet bedwingen om het te lezen. Dan heb je de kans om iets te lezen wat je niet bevalt en je aan haar gaat twijfelen. De enige waar je de schuld neer kan leggen dat is bij jezelf omdat je alles wat ze je vertelde als zoete koek gelijk wegslikte. Zij is je ook eigenlijk geen enkele verantwoording of uitleg verschuldigd want je bent slechts een klant voor haar; niets meer en niets minder. De waarheid is hard; even doorslikken, je lesje accepteren, vergeten en weer door.

Is het je vriendin of een dvp?
Ik vind als het een dvp is dat je het niet van iemand kan eisen. Zij verdient haar geld ermee. Ze moet deze keuze zelf maken. Je kan het wel vragen, maar in je achterhoofd moet je altijd houden dat zij je vriendin niet is en haar geld ermee verdient.

Jouw situatie is veranderd. Je was vroeger vaker met haar. Ze verdiende meer aan jou. Nu ook nog wel maar minder. Dus heeft ze meer andere klanten nodig.

Terug
Bovenaan Onderaan