Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is het risico als je te persoonlijk wordt met een dvp. Je komt een keer erachter wat ze allemaal uitspookt met haar klanten vooral als ze online wordt besproken en je kan jezelf niet bedwingen om het te lezen. Dan heb je de kans om iets te lezen wat je niet bevalt en je aan haar gaat twijfelen. De enige waar je de schuld neer kan leggen dat is bij jezelf omdat je alles wat ze je vertelde als zoete koek gelijk wegslikte. Zij is je ook eigenlijk geen enkele verantwoording of uitleg verschuldigd want je bent slechts een klant voor haar; niets meer en niets minder. De waarheid is hard; even doorslikken, je lesje accepteren, vergeten en weer door.
Heb je helemaal gelijk in, naïviteit van mijzelf

Nu... mijn persoonlijke visie...
Zolang zij -voor de tijd dat ik bij haar ben- zich helemaal geeft... en me de tijd van m'n leven bezorgt... Prima toch?
Daar ben ik het helemaal mee eens. En dat geldt niet alleen in een klant-DVP relatie, maar in alle relaties. Wat beide partijen doen als ze niet samen zijn maakt toch niet uit zolang het geen schade aan de relatie toebrengt? Omveilige sex buiten de relatie zou zo iets kunnen zijn. Dat is een kwestie van goed afspreken en elkaar vertrouwen.

Ja , inderdaad.... zeker een Illusie, dus nu een Illusie armer, maar goed ook weer wat geleerd natuurlijk, vertrouw nooit een DVP op haar woorden, ook betaal je haar zoveel dat ze dat normaal nooit verdient in een maand, ze zullen altijd blijven zoeken naar nog meer geld, dus de Exclusiviteit die zij je biedt is geen exclusiviteit die je krijgt
Zelfs als het geen DvP is, kun je er eentje treffen die je niet op haar woord kunt vertrouwen...

Ik zie dat de klant waar ze mee onveilig sex mee gehad heeft hier mee leest bij dit onderwerp, nou ga ik mij afvragen of hij misschien van haar mij moet bespioneren en aan haar doorgeeft wat ik hier allemaal zeg over haar. ze zal vast veel app verkeer met hem hebben

Ik was super blij met onderstaande post van jou om 15u15
Persoonlijk vind ik het allemaal wel erg jammer, op zich vond ik haar een leuke meid, ik heb haar gesteund in lastige periode, we hebben leuke dingen gedaan, maar goed het blijft een DVP en ik sluit het maar ook hiermee af.

En om 18u37 begin je toch weer opnieuw, met naar mijn mening, "zagen" ...

Ik zie dat de klant waar ze mee onveilig sex mee gehad heeft hier mee leest bij dit onderwerp, nou ga ik mij afvragen of hij misschien van haar mij moet bespioneren en aan haar doorgeeft wat ik hier allemaal zeg over haar. ze zal vast veel app verkeer met hem hebben

Zet er een streep onder, en focus je op nieuwe dames. Deze zo snel mogelijk bezoeken ook, en ik vermoed dat het nare gevoel dan wel slijt.
Mee eens.
Verwen jezelf met een hele goede GFE. Maak niet de fout om een simpele te kiezen, want dan valt de vergelijking verkeerd uit.

Gewoon ff een uurtje spelen met een hele leuke met inhoud en je bent dat leugenachtige geval zo vergeten.
Dat is het mooie aan onze hobby: er is altijd een andere te vinden
👍

Het leven van de meerderheid der dvp,s bestaat nu eenmaal uit leugens.
Dat gegeven hangt samen met het beroep dat nu eenmaal niet echt word geaccepteerd en gewaardeerd.
Het begint al bij de advertentie
Ik zeg gewoon; ik geloof je niet als ze me probeert wat wijs te maken. Dan kijken ze vol ongeloof. Want de meesten hangen gewoon aan dvp,s lippen en vinden het prachtig voor wat aandacht.
Nuchter blijven, je zak legen, blijf respectvol maar wees geen simp.
Knop om als je de deur uitstapt, want dat doen zij ook als ze haar poen telt.
En de volgende is net zo speciaal voor haar als jou.

En mocht je toch geloven dat je een andere " band" hebt;
hoef je niet meer te betalen?
Doe je vaak dingen samen?
Betaalt zij dan ook?
Doet ze wat ze zegt?
4x ja ? Proficiat. Naar ronde 2 !

En toch......🙈😄
Heb in de afgelopen 2 jaar waarbij ik voor het eerst in mijn mijn leven wat dvp's heb bezocht. Best wel een paar hele eerlijke meiden ontmoet. Ik stel mijzelf vrij eerlijk op en moet zeggen dat ik dat bij een paar zeer zeker heb terug gehad. En ze eigenlijk niet op leugens heb kunnen betrappen. Of ik ben er gewoon slecht in, dat kan natuurlijk ook!😄

En toch......🙈😄
Heb in de afgelopen 2 jaar waarbij ik voor het eerst in mijn mijn leven wat dvp's heb bezocht. Best wel een paar hele eerlijke meiden ontmoet. Ik stel mijzelf vrij eerlijk op en moet zeggen dat ik dat bij een paar zeer zeker heb terug gehad. En ze eigenlijk niet op leugens heb kunnen betrappen. Of ik ben er gewoon slecht in, dat kan natuurlijk ook!😄
Tsja... Lijkt me dus ook wel dat het vaak dezelfden zijn... die steeds 'pech' hebben...

Paar maanden geleden kwam ik ook in deze situatie bv: Had een Braziliaanse meid voor de derde keer bezocht en deze keer was de sfeer nog iets losser. Na de sex bleven we nog even lekker liggen praten. We hadden allebei geen haast. En begon ze te vertellen wanneer ze terug naar huis ging en ze wat (medische) operatie's moest ondergaan. Even had ik z'n moment van jahoor daar gaan we, die gaat financiële steun vragen. Maar op mijn vraag of ze het zelf moest betalen reageerde ze met onee hoor dat valt onder de zorgverzekering en de medischezorg is daar ook heel goed. En zo heb ik wel meer van zulke momenten meegemaakt.
Bv ook met "mijn" meest memorabele topper. (sorry gasten, heb haar nooit meer terug gezien) bij onze derde en laatste date voor dat ze terug naar huis ging wilde ze mij eerst masseren. Ik dacht laat haar maar lekker d'r ding doen. Maar naar een tijdje had ik toch even z'n moment doet ze het nou om tijd te rekken? Nee toch? Heb ik me nou vergist? Om vervolgens echt heerlijk gepijpt zonder condoom te worden(ze bood alleen met aan, hadden we die 2 keer daarvoor ook gedaan. Hoor je mij nooit over, laat ik vrij aan de dame). En daarna de beste seks van mijn leven met haar te beleven!🥰 Waarbij ze absoluut niet op de klok keek. Schaamde mij voor mijn slechte gedachte net daarvoor. Sweet memories!

Ik had ook een goeie band met mijn vaste dvp . Ik hielp haar dat ze in nood was. En ze kon altijd op mij rekenen. En we vertelde ook veel tegen elkaar. Maar helaas moest ik soms vaststellen dat ze soms loog tegen mij. Op bepaalde momenten. Op een gegeven moment was ik dat toch beu geraakt. Ik besloot dan maar om haar niet meer te contacteren. Ongeveer een half jaar later . Begon ze terug opnieuw berichtjes te sturen naar mij. Met de vraag hoe gaat het nog met mij enzovoort en ze kreeg vriendelijk antwoord terug van mij. Ruzie maken en haar uitschelden brengt toch niks op .

Het leven van de meerderheid der dvp,s bestaat nu eenmaal uit leugens.
Dat gegeven hangt samen met het beroep dat nu eenmaal niet echt word geaccepteerd en gewaardeerd.
Het begint al bij de advertentie
Ik zeg gewoon; ik geloof je niet als ze me probeert wat wijs te maken.
Dat zij ik laatst ook tegen een dvp toen ik haar doggy zat te nemen, ik zei doe je ook aan anaal ze zei nooit waarop ik zei dat ze loog want het is goed te zien dat je aan anaal doet geef het maar gewoon toe zij lachen.😄😆

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan