Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een beetje meedenken met de ander is altijd prettig. Had tijd terug afspraak met dame staan. Kreeg dag ervoor vraag of we het uurtje konden verschuiven. Ik weet natuurlijk ook wel dat ze op "mijn tijd" geen boodschappen gaat doen šŸ™ƒ
Maar geen issue voor mij, uurtje verplaatst en hele fijne date gehad.

Dat mensen proberen hun dag "optimaal" te vullen is niet vreemd natuurlijk.

Een loodgieter of schilder kan ook vragen of een ander dagdeel kan, wanneer er toevallig een gat in z'n agenda gevallen is of een spoedje tussendoor kwam.
Ben ik ook niet gepikeerd dat ie een andere pijp wil gaan buigen dan de mijne.
(of toch boodschappen doet, of z'n vrouw naar de dokter brengt )

En ook wel eens een dame die , na de afspraak, vrij snel terug kwam of een uur later ook kon.

Als het mij niet uitmaakt wil ik daar best soepel in zijn, als ik niet kan verplaatsen is het gewoon netjes "sorry, ik kan alleen op <afgesproken tijd>, als dat niet meer goed uitkomt moeten we maar opnieuw plannen".
Als de dame netjes is zegt ze gewoon 'geen probleem, kan het niet dan gaat de afspraak gewoon door op de oorspronkelijke tijd '.

Een enkele keer heb ik zelf ook wel eens laat moeten afzeggen - gelukkig bij een bekende dame die weet dat ik dat niet zomaar doe voor een lullige reden.

En ja, als ik het idee krijg dat er misbruik gemaakt wordt en ik alleen maar goed ben als reserve afspraak vind ik wel andere(n) die daar wat netter in zijn.
Het verhaal van @Hot-Lover klinkt inmiddels dat ie in de fase "al te goed is buurmans gek" zit.
 
Dat mensen proberen hun dag "optimaal" te vullen is niet vreemd natuurlijk.

Een loodgieter of schilder kan ook vragen of een ander dagdeel kan, wanneer er toevallig een gat in z'n agenda gevallen is of een spoedje tussendoor kwam.
Ben ik ook niet gepikeerd dat ie een andere pijp wil gaan buigen dan de mijne.
(of toch boodschappen doet, of z'n vrouw naar de dokter brengt )

En ook wel eens een dame die , na de afspraak, vrij snel terug kwam of een uur later ook kon.

Als het mij niet uitmaakt wil ik daar best soepel in zijn, als ik niet kan verplaatsen is het gewoon netjes "sorry, ik kan alleen op <afgesproken tijd>, als dat niet meer goed uitkomt moeten we maar opnieuw plannen".
Als de dame netjes is zegt ze gewoon 'geen probleem, kan het niet dan gaat de afspraak gewoon door op de oorspronkelijke tijd '.

Een enkele keer heb ik zelf ook wel eens laat moeten afzeggen - gelukkig bij een bekende dame die weet dat ik dat niet zomaar doe voor een lullige reden.

En ja, als ik het idee krijg dat er misbruik gemaakt wordt en ik alleen maar goed ben als reserve afspraak vind ik wel andere(n) die daar wat netter in zijn.
Het verhaal van @Hot-Lover klinkt inmiddels dat ie in de fase "al te goed is buurmans gek" zit.
Wat ik gisteren al melde, schrijf dan eens een recensie als je het allemaal zo goed weet. Bijna 3 jaar lid, en geen een recensie.
 
Ja ze belt mij vaak voor afspraken te maken met mij . Met periodes soms elke dag of om de twee dagen. Dan zeg ze ik mis jou. Jij bent belangrijk voor mij. Kom a.u.b. . Zeker al rond 60 bezoekjes. Waarschijnlijk bel ze iedereen op . En ze zegt ook tegen mij. Dat ik geen andere dvp mag bezoeken. Dat vind ze niet leuk .
Of ze wil eigenlijk een relatie met je?
Dan niet betalen.
 
Pinautomaat relatie vrees ik.
Allemaal rode vlaggen als ik je verhaal lees.
Ze suggereert iets wat er niet is.
En als jij daarin meegaat ben je ook onderdeel van het probleem. Hoe hard dat ook klinkt.

Zeg een keer: ik kom graag langs, maar mijn saldo is plots negatief.
Kijken wat er dan gebeurt.
Vaste klanten is gelijk aan vaste inkomsten. Daar draait het allemaal om .
 
Iddā€¦ elke dag bellen is wat te veel , met mijn vaste dame heb ik geregeld contact via berichten en soms bellen maar het is zeer zelden dat ze zelf iets voorstelt om af te spreken ā€¦.. berichten gaan dikwijls over de normale dingen in het leven ā€¦
Precies! Heb ook een vaste dame... en we sturen elkaar ook af en toe berichtjes. Vaak niks met betaalsex te maken.

Maar... afspreken komt altijd van mijn kant hoor! En dan kunnen we natuurlijk wel enkele pikante details vooraf bespreken! Love it!
 
Heb een waslijst aan vaste dames en geen een appt mij zomaar wanneer ik weer langskom. Zodra er eentje dat doet zakt ze gelijk een paar tredes naar beneden om aan de beurt te komen. Komt namelijk opdringerig op mij over en verlies ik mijn interesse; al helemaal als ze jaloers worden dat ik andere dvp's bezoek en alleen naar haar mag komen. Zo zijn we niet getrouwd in deze hobby. Hooguit krijg ik van een vaste dame die niet altijd werkt te horen wanneer ze weer beschikbaar is maar dan nog beslis ik of ik een afspraak wil inplannen met haar.
 
Het feit dat ze hem bjna elke dag of om de dag belt en zegt of hij wil komen is verontrustend ze geeft hem geen ruimte om aan een ander te denken en houd hem zo in een houdgreep, een vaste relatie is hier niets bij. Ik hoop dat hij beseft dat dit niet normaal is en dat beseft hij denk ik ook wel want hij zegt zelf tegen haar dat ze familie en vrienden veel voor hem betekenen met andere woorden dat ze hem ruimte moet geven, maar dat doet ze niet blijkbaar speelt ze in op zijn gevoelens waardoor hij geen nee kan zeggen tegen haar en steeds maar blijft terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Het feit dat ze hem bjna elke dag of om de dag belt en zegt of hij wil komen is verontrustend ze geeft hem geen ruimte om aan een ander te denken en houd hem zo in een houdgreep, een vaste relatie is hier niets bij. Ik hoop dat hij beseft dat dit niet normaal is en dat beseft hij denk ik ook wel want hij zegt zelf tegen haar dat ze familie en vrienden veel voor hem betekenen met andere woorden dat ze hem ruimte moet geven, maar dat doet ze niet blijkbaar speelt ze in op zijn gevoelens waardoor hij geen nee kan zeggen tegen haar en steeds maar blijft terugkomen.
Ik had ooit eens een vriendin die mij zo claimde....Tot ze beweerde zwanger te zijn van me....Na wat indringende vragen van mijn kant ga ze uiteindelijk toe dit verzonnen te hebben. Ze wilde weten of ik nog wel van haar hield. En toch heb ik toen geen eind gemaakt aan de relatie. Een paar weken later wel. Ze begon over trouwen en kindjes krijgen, en rap graag. Ik zei tegen haar dat ze nu de boom in kon en ik er een eind aan maakte. Ben gelijk op de fiets gestapt en nooit meer teruggegaan.
 
Ik had ooit eens een vriendin die mij zo claimde....Tot ze beweerde zwanger te zijn van me....Na wat indringende vragen van mijn kant ga ze uiteindelijk toe dit verzonnen te hebben. Ze wilde weten of ik nog wel van haar hield. En toch heb ik toen geen eind gemaakt aan de relatie. Een paar weken later wel. Ze begon over trouwen en kindjes krijgen, en rap graag. Ik zei tegen haar dat ze nu de boom in kon en ik er een eind aan maakte. Ben gelijk op de fiets gestapt en nooit meer teruggegaan.
Ik heb dit een keer gehad met een vakantieliefde. Zei ook dat ze zwanger van me was. Wat op zich niet kon omdat we het altijd veilig hadden gedaan. Was op een van de tropische eilanden. Zij woonde daar ik was daar op vakantie.

Maar je gaat je later toch afvragen misschien heeft ze een condoom uit de prullenbak gehaald en dit bij haar zelf ingebracht. Ik was ook op afstand kon het niet goed controleren. Maar later bleek ook dat ze het had verzonnen om mij aan haar te binden. Contact daarna verbroken.
 
Het feit dat ze hem bjna elke dag of om de dag belt en zegt of hij wil komen is verontrustend ze geeft hem geen ruimte om aan een ander te denken en houd hem zo in een houdgreep, een vaste relatie is hier niets bij. Ik hoop dat hij beseft dat dit niet normaal is en dat beseft hij denk ik ook wel want hij zegt zelf tegen haar dat ze familie en vrienden veel voor hem betekenen met andere woorden dat ze hem ruimte moet geven, maar dat doet ze niet blijkbaar speelt ze in op zijn gevoelens waardoor hij geen nee kan zeggen tegen haar en steeds maar blijft terugkomen.
Vandaag zag ik dat ze weer gebeld heeft. Kort daarna kreeg ik een berichtje van haar. Ze vroeg hoe gaat het met je ? Ik zei tegen haar ik voel mij beter. Want ik wil eens met je praten want ik zit vragen . Haar antwoord was . Waarom vragen? Vind je niet leuk dat je jouw een berichtje stuur . Kort daarna zeg ze ik zend jouw niks meer. En ik zij tegen haar we praten wel eens . Ik krijg geen reactie terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan