Johnny Walk
Meubelstuk
Het is altijd iets tussen 2 mensen, gewoon waarderen en voor jezelf houden, anders kan dame in problemen komen met andere klanten en gooi je ook je eigen glazen in.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje gezelschap en je gereedschapNiet op de klok kijken is zeker een teken dat de dame je als klant mag en je gezelschap waardeert.
Leuke woordspeling Maar dat gereedschap zal wel meevallen. Ik maak me geen illusies over mijn gereedschap. Maar respectvol, teder en lief zijn voor een dame is vaak voldoende.je gezelschap en je gereedschap
AmenVoor een sekswerker komen respect, geld en goede hygiene op de 1e plaats
Mijn ervaring bij vaste adresjes is naast geile sex ook het sociale vaak een rol speelt. Eerst gezellig een praatje en wat drinken en na de sex nog ff gezellig koffie drinken.Hele mooie 'zakelijke' dingen. Got it.
Dat is inderdaad ook nog wel iets je kwaliteit te behouden maar dat is een andere discussieDat speelt ook een rol maar je hebt hier genoeg voorbeelden van wandelaars die klagen dat hun vaste dame niet meer haar best doet en ze niet meer waar voor hun geld krijgen.