Onderstaand voorbeeld is helemaal buiten proportie, dus ook voor pmc en/of
pzc, laat staan de rest van absurde prijzen:
Very gorgeous and friendly girl with a beautiful smile and know how to get in a conversation with you!...
www.kinky.nl
Deze beste dame vraagt voor alles extra, zie voor welke idiote bedragen...
Gaat ze ook nog op het profiel zeggen dat ze in een hotel zit en om die reden meer vraagt. Nou, dat mag dan wel een super deluxe hotel zijn, met alles er op & eraan in de kamer, incl./ gratis champagne/kaviaar/oesters/kreeft enz., enz.
Met wat simpele rekensommetjes vraag ik me dan oprecht af hoeveel klanten deze Alessandra per dag zou hebben. Laat staan dat er wel knappere vrouwen op de aarde rond wandelen, ook al is ze best aantrekkelijk.
Stel, indien deze Alessandra slechts één persoon per dag zou ontvangen, dat voor haar 6 beschikbare dagen & gedurende het hele jaar, uitgaande van enkel neuken (dus geen voorspel en dat je jezelf op oorlogssterkte moet helpen), dan zou dat leiden tot een bruto jaarloon die praktisch het salaris van onze Minister-President evenaart...
Ik ben na lange tijd van stilstand wel weer toe aan een verzetje, maar het blijkt toch steeds lastiger te worden om nog goede/waardevolle opties te vinden...