Ik denk dat alle klanten (met uitzondering van kerels die stinken of zonder manieren) bij één en dezelfde dvp ongeveer dezelfde behandeling krijgen hoor. Sommige Don Juans onder ons maken zich m.i. te veel illusies op dat vlak.
Ook als hygiene en manieren OK zijn kun je wel of geen klik met een persoon hebben. En dan zal het toch wat zakelijker of mechanischer zijn dan wanneer die klik er wel is. Als ze professioneel is lijkt het wat, en valt het misschien niet heel erg op.
En afgezien daarvan : denk je nu werkelijk dat er geen verschil zit in verloop van een date tussen iemand die een "ik kom voor mijn gerief, klaarkomende dames zit ik niet op te wachten" date zoekt (dat hoeft niet ongemanierd te gaan maar is een wens en houding ).
en iemand die een "gfe" stijl zoekt (en daar ook zelf z´n best voor doet) en het liefst een dame geweldig voelt genieten ?
Het zijn geen afwerkrobots. Tenminste, degenen die ik probeer te selecteren zijn dat niet...
Ik zal niet zeggen (of denken) dat ik met alle dames een geweldige date kan hebben . Maar met goed genoeg zoeken lukt dat met vrij behoorlijk percentage heel goed.
Best kans dat degenen die een andere stijl date zoeken dan ik _mijn_ favorieten juist niet geweldig vinden. Zou alleen maar logisch zijn.
Soms lukt het niet, en krijg ik een date die op zich "netjes" ingevuld wordt, de handelingen zijn gedaan, de schijn is opgehouden maar ik miste een klik, terwijl een hoop recensenten - zo te lezen - hetzelfde krijgen en daar enorm tevreden mee waren . Kan gebeuren. Misschien viel het anders bij hen. Of zijn ze gewoon al totaal tevreden met hun orgasme in een vrouw.
Zelf niks doen, en verwachten dat je precies hetzelfde krijgt als mensen die wel moeite doen en aandacht hebben is echt een rare verwachting.
In alle soorten service beroepen zit er verschil tussen de 'standaard professionele service' en 'stapje extra', en is dat laatste niet voor iedereen, en zelfs niet altijd 'gewoon te koop voor een grotere fooi'.
Het zou pas bijzonder zijn als dat bij sekswerkers NIET zo werkte.