- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik zag dat Dora ook aanwezig was en dat is een goed alternatief als kristinne der niet was geweest . Toen ik naar haar raam ging dacht ik die is er niet maar ze zat een heel stuk naar achter en soms wil dat zeggen dat ze op een klant aan t wachten zijn maar dat was niet het geval .
Eens boven kreeg ik toch een hartelijke ontvangst en het was al 5 maanden geleden dat ik haar nog had bezocht . Op het bed heeft ze me veel variaties laten zien van een pussy slide . Het is toch fantastisch dat ge uw eikel ziet verdwijnen tussen haar lippen . Toen ze zich over mijn jongen zetten voelde ze toch wel heel warm vanbinnen?
Uiteindelijk was dit toch wel de beste beurt die ik van haar ooit heb gekregen en ik denk niet dat we dit ooit gaan evenaren of zelf het beter gaan doen .
Eens boven kreeg ik toch een hartelijke ontvangst en het was al 5 maanden geleden dat ik haar nog had bezocht . Op het bed heeft ze me veel variaties laten zien van een pussy slide . Het is toch fantastisch dat ge uw eikel ziet verdwijnen tussen haar lippen . Toen ze zich over mijn jongen zetten voelde ze toch wel heel warm vanbinnen?
Uiteindelijk was dit toch wel de beste beurt die ik van haar ooit heb gekregen en ik denk niet dat we dit ooit gaan evenaren of zelf het beter gaan doen .