- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afscheid genomen van Andra en naar buiten gelopen even op adem komen en een rondje maken dacht ik. Was nog niet eens op mijn normale ademhaling terug keek naar links zag Kristinne staan. Wat een verschijning mooie benen en dat kind heeft een mooi rond kont man man man.... Ik kom niet van de erectie af hier. Dat gezicht kwam mij bekend voor toch liep ik weer verder.....echt waar....pik omhoog verstand naar de klote. Ik draai terug loop rechtstreeks naar haar toe, Mag ik naar binnen ja hoor ik ben welkom. Dat kind kan lullen waar je u tegen zegt. Briefje van 50 overhandigt en op het bed gelegen. Ze ging vanzelf op positie 69 en begon te pijpen met condoom. Ik kon haar kutje van dichtbij bewonderen. Damn....pfff. Na 3 standjes een explosie.
Gewassen en bedankt voor een mooie sessie en gevraagd welke dagen ze aanwezig is. Dat wist ze niet zeker gaf me haar nummer. Definitief ook een meid 100% herhaling voor mij.
Gewassen en bedankt voor een mooie sessie en gevraagd welke dagen ze aanwezig is. Dat wist ze niet zeker gaf me haar nummer. Definitief ook een meid 100% herhaling voor mij.
Laatst bewerkt: