Recensie Kristinne, Antwerpen, Schippersstraat 15/2 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bangtheho

Vaste klant
Forumpionier
108
06/07/21
174
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afscheid genomen van Andra en naar buiten gelopen even op adem komen en een rondje maken dacht ik. Was nog niet eens op mijn normale ademhaling terug keek naar links zag Kristinne staan. Wat een verschijning mooie benen en dat kind heeft een mooi rond kont man man man.... Ik kom niet van de erectie af hier. Dat gezicht kwam mij bekend voor toch liep ik weer verder.....echt waar....pik omhoog verstand naar de klote. Ik draai terug loop rechtstreeks naar haar toe, Mag ik naar binnen ja hoor ik ben welkom. Dat kind kan lullen waar je u tegen zegt. Briefje van 50 overhandigt en op het bed gelegen. Ze ging vanzelf op positie 69 en begon te pijpen met condoom. Ik kon haar kutje van dichtbij bewonderen. Damn....pfff. Na 3 standjes een explosie.
Gewassen en bedankt voor een mooie sessie en gevraagd welke dagen ze aanwezig is. Dat wist ze niet zeker gaf me haar nummer. Definitief ook een meid 100% herhaling voor mij.

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin v/d week Krisstine voor het eerst bezocht, zeer knap meisje en erg leuk in de omgang.
Puur en naturelle lichaam met waanzinnige mooie borsten, heerlijke billen, sympathieke glimlach en ondeugende oogjes.
Qua uiterlijk heeft dit poppetje echt alles wat me gek kan maken.
Afgesproken 50 P&N en na het wasje kon het feest beginnen.
Een gezellige stoeipartij ontstond waar een hoop dingen mogelijk waren.
Krisstine is een super enthousiaste meid, met een fantastisch lichaam en uitstraling en geeft een topservice.

Herhalingsgevaar om dit stoeipoesje snel terug te bezoeken is 200 procent!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst Kristinne bezocht .
Wat een fantastische ervaring, niet normaal wat een top service.

En wat een super enthousiaste meid met een fantastisch lichaam en uitstraling.
Echt adembenemend mooi om te zien.
Herhalingsgevaar 100 procent,.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren deze meid aangetroffen in Schipperstraat 17/3 of 19/3 denk ik (sorry, niet zo goed opgelet, verblind als ik was door haar figuur :love: ).
Echt wel een aanrader voor het instapbedrag van 50 EUR.
Eerst kuste en likte ze me over mijn lichaam, dan condoom erop en in 69 heel lekker gepijpt geweest, terwijl ik met haar kutje kon spelen; wel geen vingers erin, vroeg ze me, dus heb ik de lipjes wat opengetrokken en haar gelikt, ze was heel proper.
Daarna neuken: ze bracht wat glijmiddel aan, dan kwam ze in amazone op me, wat een geweldig zicht. Daarna gewisseld naar missio en kon ik lekker doorneuken, en ben zo lekker klaargekomen, condoompje vol.
Hier kom ik met plezier terug.

Deze jongedame trok direct mijn aandacht en heeft die ook gekregen.
Ze is niet de allerknapste, en haar figuur ook niet het prachtigste, (waarmee ik niet wil zeggen dat ze lelijk is, integendeel) maar ze heeft 'iets'.
Binnengegaan voor standaardtarief (doe ik altijd de eerste keer) en de sfeer was direct relax.
Na het opfrissen op bed voor een aangename opwarmsessie (kusjes, strelingen).
Ik apprecieer een dame die geen condoom aanbrengt rond een (half)slappe lul.
Pijpbeurt (mc) was zeker ok , en ze bood ook haar frisse kutje aan.
We konden er beiden van genieten.
Na een tijdje haar on top gezet, ze was zeer energiek.
Nog 2 standjes erbij gevoegd zodat ik geëindigd ben in doggie.
Ze zei 21 te zijn, en alhoewel ikzelf wat ouder ben was het een leuke sessie.
(vind het soms beetje raar als er een te groot lijftijdsverschil tussen zit, nu dus niet :p)
Ik keer zeker terug, nieuw toppertje erbij wat mij betreft.

Ik heb gisteren een tweede bezoekje gebracht aan deze lustige deerne, zo rond 15u30. Ze staat wel degelijk op SS 17.
Minstens even goed als de eerste keer voor 50 euro: pmc, af en toe deep throat zelfs, daarna twee posities, waarbij ze zelfs lekker nat werd.
Ik denk toch ook aan een langer bezoek een volgende keer, zien wat ze dan in petto heeft.

Gisteren voor de eerste maal bezocht. Voorgaande commentaren kloppen volgens mij. Echter, degenen die een beetje schrik krijgen van de ogen van Anna Maria moeten hier ook wel oppassen... Ze heeft een heksachtige stem (gisteren toch...) en kraamt dan nog dingen uit als 'if I tell you my real name, I'll have to kill you'. Maar zoals gezegd, goede ervaring en heel vriendelijk meisje.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens hier rondgewandeld maar door de regen niet lang getwijfeld en voor Krisstine gekozen, de advertentie kon ik mij herinneren doordat je haar gezicht herkend.
Eens binnen vroeg ze mijn naam en ze zweeg eigenlijk geen moment wat niet stoorde, ze komt funny over.
Op bed begon ze mijn kaak en borst te zoenen en kon ik haar lichaam vlot betasten tot ze zelf vraagt voor te pijpen en kwam in 69 positie met haar smal poesje voor me en kon ik haar naar believen likken tot ze na een tijdje voorstelde welke positie ik wilde en startte in normal position en vroeg voor een positiewissel en liet ze mij berijden en kon ik haar eens goed omklemmen .
Ze zag dat ik explodeerde en zei bravo, high five.
Ze is helemaal niet gehaast.
You're a nice guy, not everyone is nice to me zei ze en dan nog eens een high five.
Een stevige knuffel als afsluiter.
Ze zou nu op nr. 10 blijven omdat deze kamer aangenamer en properder is.
Aanrader deze dame.

Een beetje eigenaardige stem klopt misschien wel, maar eens ik op de kamer met haar bezig was, viel me dat niet meer op. Ik moet ook die echte naam niet weten. De tieten, het kontje en het kutje waren echt, en daar was ik al méér dan tevreden mee. Supergewillige meid. Momenteel een van de weinigen die mij kan binnenhengelen als mijn favorietje van VGL8/2 weer eens bezet is. Kristinne haar kontje moet je eens bekijken, en als je dan nog niet binnen gaat, ben je een sterke mens.
Ja idd heb ik ook mogen beamen. Laatst was ik in Antwerpen en ook gepasseerd langs Krisstine. Lekker aan haar mooie kontje gekomen en gewreven, man wat is dit een lekkere kont en poes. En ze kan babeter babbelen gelijk eender welke marktkramer, en maar lulken en dollen dat ze deed, maar ik moest rap weg en toen ik een uurtje later terug passeerde was ze ribedebie het kind. Nu, deze week laatste week dat ik moet werken en zou vrijdag graag nog eens passeren, om de congé feestelijk in te zetten 🤣🤣🤣die kont wil ik wel eens in doggy nemen. Jongens jongens en haar snoetje mag er ook wel zijn hoor! Iemand enig idee of ze werkt al dan niet of hoelang ze eventueel verlof neemt? Anders ga ik er desnoods wel nog naartoe in de congé. 🤣🤣Moet en zal die neuken, beffen blijkbaar ook mogelijk? Wauw 🤩🤩

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar leren kennen op ss 38/3 het was haar eerst dag .Boven zet de timer op 20 minuten ik dacht wa nu zien dat ik op tijd klaar ben .Toen was ze wel wa dikker als nu .

Ik ben ook wel 2 keer geweigerd geweest door haar met mijn staart tussen mijn benen vertrokken?

Ik heb ook een paar keer problemen gehad met klaarkomen was door dat ze poppers neemt was het door het condoom of overkill van mijn kant door teveel langs te gaan.

Maar de laatste keer dat ik langsging vorige week mijn 2de keer na haar vakantie heb ik iets meegemaakt wat ik bij haar nog niet had meegemaakt.Bij het naar binnen dringen ging het eerst stroef maar na nen tijd ging het vanzelf en ik voelde de haren op haar benen recht komen ik dacht die heeft een plezant moment.Nadien gaf ze aan dat ze er enorm van genoten had .Het doet deugd dat dvp er zelf ook van kunnen genieten en voor mij kwam ze deze keer in de buurt van en ervaring met Dora.

Voor mij 1 nadeel aan haar is dat ze rookt in haar andere kamer had ik daar minder last van maar hier roken mijn kleren er naar .

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij mijn laatste bezoek had ik al afscheid genomen voor dit jaar maar ik kon het niet laten ze wist het nog you see zei ze ?Alles mocht gisteren eerst beffen dan pussy rub pijpen met deepthroat on top verdween hij weer volledig zonder te pinken.Door al da wandelen heb ik het met de hand moeten laten afwerken.Ze had nen goeie dag want ze kan ook slecht zijn dan denk ge wat ben ik hier komen doen .Voor mij staat ze van voor in de rij .Ze is nen topper.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook weer eens bij Kristinne langs gegaan.
Ze was in top vorm, eerst pussyrub, pijpen in 69, dan haar effe moeten laten stoppen of kruit was weeral is te vroeg verschoten.
Haar op haar rug gelegd en verder gebeft, vingeren liet ze vandaag niet toe, had ze geen zin in zij ze. Daarna in missionaris en afgewerkt in Doggy. Was weer eens een lekker halfuurtje, behoort toch stilaan bij mijn toppertjes.

Laatst bewerkt:
Nog is een bezoekje gebracht. Eens binnen onderhandelen over mijn verlangen en haar diensten. Die zijn ingelost.

Ik had ze nog bezocht voor ze met vakantie ging maar toen vond ik ze te mager nu was ze wat bijgekomen ze zag der veel beter uit .

She doesn ´t bite

Vandaag, zaterdag 6 mei, toch maar niet naar die kroningsplechtigheid gekeken maar een bezoekje aan Kristinne gebracht. Eerst gisteren berichtjes uitgewisseld en afspraak gemaakt. Mega leuk standje waarbij zij voor de gelegenheid op mij kwam 😋. Ze genoot er zelf ook zichtbaar van en ging zelfs over tot een bescheiden vorm van tongzoenen, iets wat ze normaal niet wil. Zalig en zijn geld meer dan waard.

Visited this girl after a huge disappointment at Brussels.
Took the midget for a spin, and she indeed is like a rabbit feeding on my carrot.
Also she is tighter than most in schippers. No idea if it's due to her size or if she didn't get rammed enough. I guess she has a niche body type not appreciated enough in the schipperskwartier

Mijn laatste bezoek aan haar was geen succes gevraagd voor 1 uur maar na 45 minuten stond ik terug buiten. Van mijn wensen is ook niet veel van in huis gekomen. Ik was van plan om haar nen tijd niet te bezoeken maar ze is zelf al meer dan 3 weken niet aanwezig?

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Man man, wat een geile donder is me dat. Zoals zij me vandaag gepijpt heeft en zich liet neuken. Heerlijk!
Die body is gewoon de beste die ik ooit zag.
Enige minpuntje is misschien dat ze nogal veel praatte. Zelf ben in meer een doener dan een prater.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat Dora ook aanwezig was en dat is een goed alternatief als kristinne der niet was geweest . Toen ik naar haar raam ging dacht ik die is er niet maar ze zat een heel stuk naar achter en soms wil dat zeggen dat ze op een klant aan t wachten zijn maar dat was niet het geval .
Eens boven kreeg ik toch een hartelijke ontvangst en het was al 5 maanden geleden dat ik haar nog had bezocht . Op het bed heeft ze me veel variaties laten zien van een pussy slide . Het is toch fantastisch dat ge uw eikel ziet verdwijnen tussen haar lippen . Toen ze zich over mijn jongen zetten voelde ze toch wel heel warm vanbinnen?
Uiteindelijk was dit toch wel de beste beurt die ik van haar ooit heb gekregen en ik denk niet dat we dit ooit gaan evenaren of zelf het beter gaan doen .

Aaaah de voordelen van thuiswerk en niet zo ver van het SKW wonen, vanmiddag rond 13h een uurtje bij Kristinne binnen 'gewipt' 😉. Amai, dat wild konijntje toch gemist hoor, nog altijd zo zot als een achterdeur (op een plezante manier natuurlijk), het pijpen is ze zeker niet verleerd; het poesje is nog altijd even "lik-lekker"; heeft nog altijd een welgevormd en zacht stootkussen in doggy en berijdt je nog altijd als een volleerde cow-girl. Ik had niet veel energie meer over voor te werken eigenlijk. 😂😅

Als ik het goed begrijp, is ze ook aanwezig in de namiddag.
Ben van plan morgen rond 15u een wandeling in SK te maken.
Wat is haar gangbare prijs? Is tongzoenen inclusief?

Alvast bedankt voor reactie
Ze doet dagdienst en gaat naar huis wanneer het haar past, ze heeft geen vaste uren en dagen.
Soms komt ze vanaf 8 u in de morgen of soms om 10 u of ze komt niet.
De zondag is ze dikwijls aanwezig.
Ze is een van de betere in de dagdienst en voor 50 euro ga je tevreden buiten.
Tongzoenen is zeker niet inclusief, de meeste dames doen het niet of toch zeker niet zonder meerprijs.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is niet de knapste van de schipperstraat maar ze is wel leuk en energiek. Er mag ook wel wat bij dit meisje. Vandaag was ze er en morgen ook…. Daarna gaat ze even op verlof. Roze handdoek op haar stoel op nr15/2

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ga een paar bezoekjes samenvoegen. Het is misschien niet de knapste maar voor mij veruit de plezantste van heel het circus daar. Als opwarming laat ze me alle hoeken van het bed zien . Altijd met extra laken of handdoek als bescherming tegen de liters olie die we ondertussen al gebruikt hebben om elke centimeter van haar lichaam onder te kliederen . Veel heb ik al kunnen schrappen van mijn lijstje van standjes die ik is zou willen doen . Altijd met de vraag wat wil je is proberen of doe maar op .Als we normal bezig zijn legt ze den eene keer haar benen in mijn nek den andere keer wijd open soms gepaard met mastruberen wat ik toch opwindend vind en bij mijn weten de enigste die dat dat doet . Maar nog nooit nen vinger of een hand der tussen. Als ik het wat te lang heb uitgeteld en haar handen der aan te pas komen vraagt ze tot op de millimeter hoe ze hem moet vastpakken om het af te maken .Ze zij me dat veel vaste klanten aan t afhaken waren en al een paar keer dat haar vuilbakje nog leeg is en dan is ze al een paar uur aan t werken . Mij gaat ze nog vaak zien

Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kristinne is weer terug van verlof!
IK heb haar maandag EN dinsdag gesproken op haar vaste adres SS 15/2
Ze wil rustig aan opstarten, daarom vaak alleen in haar raam, als ze een afspraak heeft!
Op dinsdag had ze een prachtig zachtrose lingerie-setje aan.

P.S. Ik wil absoluut niet vervelend doen, maar de moderator had mijn bericht verwijderd (vermoedelijk perongeluk, want mijn schrijven was een reactie op de melding van een ander lid, die over een andere - mogelijk ook Kristinne - sprak)
IK weet niet voor 99,999%, maar 100% zeker, dat deze info bij deze Kristinne behoort!
Kennelijk nen grote fan van ons Kristinne als ge 2 keer dezelfde opmerking maakt . Een afspraak maken was niet nodig binnen gegaan mijn ding gedaan en gelukkig terug buiten gekomen met 1 verschil tegenover vorige keren dat ik de 69 heb moeten laten stoppen en niet zij . Ik denk dat er nog een recentie van u over haar in de pijplijn zit of heb ik er over gelezen?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan