Voormalig lid 12841
Newbie
- 4
- 17/06/22
- 6
Has she shared her mobile number with any of you? I have been back twice already and she was busy. It looks like she works by appointment.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYes I realize that, I visited her again this week, she was very randy and the perfect lover experience. She would not share her number yet. Do you recommend any other ladies to visit in this area, that can compare with her?Well if Lady Katja is willing to give you here phonenumber you can make an appointment but its up to her Ladyship o give the number or not... I know for sure she would not be amused if someone gave her number to anyone... Something with privacy. So better ask yourself
Al eerder in dit draadje was er een discussie over de mate en plaats waarin en waarop Katja bereid zou zijn zich onder te laten spuiten met sperma. Het leek er toen op dat er een deel van schrijvers de eigen fantasieën voor de werkelijkheid hielden. Ik moet natuurlijk voorzichtig zijn want het kan zo maar zijn dat wat Katja anderen toestaat voor mij verboden terrein blijkt en blijft (Waarbij ik aanteken dat ik werkelijk geen interesse heb in CIF of andere sperma plamuur activiteiten; maar ieder zijn meug natuurlijk)Visited Katja again today, I am surprised that her visitors don't write about her here more often. When I asked if I could deposit my load on her tits, she said "why not all the men before you have". I think most men visit her to cum on her body. She was busy today and had been covered in sperm. She has certainly always been the sperm queen of Singelgebied with the best body.
Hi, I agree, I have never cum on her face, I don't believe she would allow that, but I have cum many times on those beautiful tits of hers.Al eerder in dit draadje was er een discussie over de mate en plaats waarin en waarop Katja bereid zou zijn zich onder te laten spuiten met sperma. Het leek er toen op dat er een deel van schrijvers de eigen fantasieën voor de werkelijkheid hielden. Ik moet natuurlijk voorzichtig zijn want het kan zo maar zijn dat wat Katja anderen toestaat voor mij verboden terrein blijkt en blijft (Waarbij ik aanteken dat ik werkelijk geen interesse heb in CIF of andere sperma plamuur activiteiten; maar ieder zijn meug natuurlijk)
Katja is een vakvrouw en zal zich binnen haar grenzen ongetwijfeld aanpassen aan de wensen van haar klanten maar voordat je binnenstapt met hoge verwachtingen zoals door Ron22 beschreven zou ik toch maar eens navragen of dat echt op het menu staat.
Geniet van haar!
Helemaal waar!She has full control of her life gentlemen and that is how it should be, she decides what she wants to do with each individual man. She enjoys her job and is most probably attracted to the occasional man and at the right time and place and depending how she feels goes further with some than others, which also depends on how much you pay, how often you visit, and a whole lot of other things. Don't forget she is doing it mostly for the money and playing us all. And getting very rich
Dat is maar goed ook voor haar... als jij de enige zou zijn die van de geneugten van Katja kan genieten dan kan zij wel inpakkenHappy to see I am not the only one who enjoys her.
Liep net langs en vandaag is ze er gewoon.Weet iemand of zij deze week werkt?
Heb je al in de titel van deze thread gekeken ;-)Waar vind ik Katja?
Dat mag zo zijn, maar deze dame is en blijft nog steeds qua uiterlijk en erotische kunsten van grote klasse. Tussen ons geen echt gekke dingen, het is gewoon klassiek recht op en neer dan wel heen en weer (in diverse posities), maar ik kom altijd extreem bevredigd bij haar vandaan. Combinatie van beschaafd, intelligent en in de seks compleet losgaan; kortom onweerstaanbaar, in ieder geval voor mij.Ze is echter niet de jongste meer en haar ooit zo strakke lichaam is nu wel een beetje ingezakt, maar dat mocht de pret niet deren. Mooie nep tieten en ze heeft mooie schaamlippen maar ze is niet zo strak. Dame doet geen pzc/cif/nzc dus voor de mensen die daarvan houden is ze geen goede keuze. Wel mag je haar vingeren, beffen en onderspuiten voor meer geld!