Recensie Luna, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er vorige vrijdag geweest en tevreden teruggekeerd . Heerlijke massage en dito handjob . Is inderdaad een al wat oudere dame maar heeft mij wel een fijn uurtje plezier gegeven . Na de massage heeft ze mijn pik zachtjes afgetrokken terwijl ik haar grote tepels mocht zuigen . Nadat ik was klaargekomen en ze mij proper gemaakt had ging ze op haar rug liggen , spreidde haar benen wijd open en vroeg of ik haar pussy wou likken . Dat liet ik mij geen twee keer zeggen . Haar poes was zeer nat en na enkele likjes over haar clit kwam ze kreunend klaar . Luna gaat mij zeker nog terug zien .

Ik ga staks , voor de 3de keer in 2 weken trouwens , nog eens op bezoek bij Luna . De laatste keer was nog beter dan de eerste keer , ik heb echt genoten van een heerlijke rugmassage en na het draaien nam ze mijn harde pik onder handen terwijl ik haar behaarde poes mocht strelen en aan haar grote borsten mocht zuigen . Ze weet echt wel hoe ze een man kan plezieren , wat plagen , de ballen masseren en uiteindelijk een fantastische handjob met een heerlijk orgasme.
Kijk er naar uit om haar straks te ontmoeten .

Terug
Bovenaan Onderaan