Voormalig lid 15306
Meubelstuk
Van 'ingezakt' nooit iets gezien, misschien door mijn eigen hoge leeftijd dat ik telkens verbluft ben van hoe zij 'in vorm' is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar borsten zijn mooi groot, maar ze zijn een beetje ingezakt. Haar lichaam ziet een beetje versleten uit en dat is ook te zien aan haar gezicht. Maar ze is erg aardig en charmant en probeert zeker te behagen. Voor oudere mannen begrijp ik dat ze misschien erg wenselijk is.Van 'ingezakt' nooit iets gezien, misschien door mijn eigen hoge leeftijd dat ik telkens verbluft ben van hoe zij 'in vorm' is.
Oude Nieuwstraat is Singelgebiedthanks allen toch maar keer proberen oude nieuwstraat is dat gewoon wallen?
Laat ons weten hoe het gaat!Ok dank je
Hi Honeybee, yes I can see where you may come to that conclusion, but I am not the same person as GrotePiemel, Katja speaks Dutch with me because I understand it, but I don't write Dutch that well at all. Sad but true, living in Amsterdam makes those of us that can speak English lazy as English can be used everywhere. And just so you know English is not my own languageEr is iets vreemds gaande in dit draadje. Ron22 en GrotePiemel zijn volgens mij 1 en dezelfde persoon. Ze plaatsen identieke recensies. Ook vreemd dat Ron22 met Katja Nederlands praat, maar zijn reviews zijn in het Engels. Nou ja, boeit eigenlijk niet. Katja is een heerlijk wijf.
Dit is een belachelijke constatering, meer kan ik er niet over zeggen.Er is iets vreemds gaande in dit draadje. Ron22 en GrotePiemel zijn volgens mij 1 en dezelfde persoon. Ze plaatsen identieke recensies. Ook vreemd dat Ron22 met Katja Nederlands praat, maar zijn reviews zijn in het Engels. Nou ja, boeit eigenlijk niet. Katja is een heerlijk wijf.
Blij te horen dat het 2 verschillende wandelaars zijn. Dat maakt hun recensies des te betrouwbaarder. Kortom: spuiten maar over die lekkere borsten. Heb ik ook mogen ervaren. Lekkerrrrr.Dit is een belachelijke constatering, meer kan ik er niet over zeggen.
Katja is een bijzonder smakelijke hoer voor de liefhebbers van blond en rijper.
Zoveel mannen bezoeken haar om op haar gezicht klaar te komen. Ze staat het bij veel mannen toe en ontkent het bij anderen te doen.Katja deze week bezocht. Heerlijk dame. Maar volgens haar, doet ze geen CIF als gezegd door veel mensen. Ze zegt dat dit niet klopt een een persoon altijd dit schrijft om de sites.
Verder goed gepijpt, een stand geneukt en klaargekomen op borst.
Het is net als Sinterklaas, we weten dat hij niet bestaat maar zijn toch een beetje opgewonden als hij ons aanspreekt.Beseft ze niet dat we inmiddels allemaal weten
Helemaal eens met Gryphon. De essentie is dat, totdat wij het zelf gedaan hebben, wij niet weten of de dame in kwestie een facial wel of niet toelaat en die onwetendheid draagt weer aanzienlijk bij aan het raadsel en de opwinding (zie ook # 152 in Iryna's topic).Het is net als Sinterklaas, we weten dat hij niet bestaat maar zijn toch een beetje opgewonden als hij ons aanspreekt.
Bij Katja is het ook "kan het echt? of echt niet?"
;-)
heerlijk toch, iets te raden.