Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeerlijk he! Ik was er vanochtend. Eerst bezet, daarna bij tweede ronde wandelen door de rustige straat zag ik een jongeman me net voor zijn. Poosje later was haar gordijn wel iets open en was ze even bij de overbuurvrouw op bezoek, kwam mij onmiddellijk verwelkomen. Bijzonder leuke lekkere en gezellige tijd gehad, voelde veel langer dan de 15min die ik zou verwachten voor €50. Haar Nederlands is verbluffend goed, een rijkere vocabulaire dan mening geboren Nederlander. Zoenen doet ze niet graag op haar werk maar haar andere lippen en mooie bollewangenbillen mochten wel getongzoend worden voor €20 extra. Heel veel plezier beleefd en de rest van de dag zweef ik weer rond met een lichtdwaze glimlach op mijn oude snuit. In leven zijn -- ik kan het iedereen aanraden.Al met al goede ervaring.
SpuiOude nieuwstraat waar is dat gewoon wallen of spui ?
Ik heb meermaals het genoegen met deze dvp mogen beleven. Heerlijke geile meid, altijd gekleed in mooie lingerie, die als je haar vaker bezoekt, steeds een beetje verder met je gaat. Als reactie op een eerdere vraag over haar diensten: ja ze doet ook anaal ontvangen, graag zelfs! Bij mij stelde ze het zelf voor om te doen. Sindsdien is haar derrière vaste prik bij ons.
Zelfs internationale fans dus... en terecht. Katja is een schoonheid met meer dan gemiddelde vaardigheden.I am from Brussels and I googled the address of the lady I visited this week at Oude Nieuwstraat 19 and found this website. The description of her is perfect. I had to register and respond, she was exceptional, I left her room with the widest smile on my face. I am here for a few months, I will certainly visit her again. She was certainly the most beautiful in the street. Kisses from Brussels and Paris Katja, see you soon.