Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs € 200 voor 20 minuten niet een beetje veel? Kan niet kloppen. Overigens was ze vandaag continu bezet met wachtende mannen voor de deur. Je moet dus mazzel en geduld hebben om haar onder te kunnen spuiten.Ik ging gistermiddag langs haar raam en ze lokte me met weinig moeite haar kamer binnen. 69 met haar was geweldig, ze heeft een mooie kont en ze geniet ervan om haar kont en kut in je gezicht te duwen. Beffen was geweldig, haar kut smaakte erg goed en ze geniet ervan terwijl ze aan mijn pik zoog, niet diep maar met veel speeksel.
Ze vroeg me om bovenop te gaan en haar hard te neuken. Ze is een super geile hoer die houdt van mannen die genieten van haar sexy rijpe lichaam.
Klopt dit met het forumregelementorium?Is € 200 voor 20 minuten niet een beetje veel? Kan niet kloppen.
Wellicht kan het wel omdat u erbij vermeldde dat er veel wachtenden vuur u (of na u) waren ;-)Commentaar op prijzen
Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.
I think for some clients she does a lot more and they respect her privacy and don't share these details.Is € 200 voor 20 minuten niet een beetje veel? Kan niet kloppen. Overigens was ze vandaag continu bezet met wachtende mannen voor de deur. Je moet dus mazzel en geduld hebben om haar onder te kunnen spuiten.
Yes, 10:30 until 17:30 Monday, Tuesday, Thursday and most Fridays, and sometimes on Saturday.Klinkt allemaal goed werkt deze dame alleen overdag ?
Ze is een echte nymfomane hoer, na een lange dag neuken gaat ze naar huis en haar man neukt haar de hele nacht, hij boft maar met zo'n vrouw.I think for some clients she does a lot more and they respect her privacy and don't share these details.
I waited to visit her the day after she got back from holiday as I new she would be super busy on her first day back, but she was also super busy yesterday, I walked past twice and eventually waited just over an hour to see her. She was seeing 4 - 3 clients per hour with no break, they were queuing in the street for her. She must have fucked 20+ men yesterday and the day before.
I think next week will be the same for her.
She also charged me more than normal and was quite demanding, she knows with her being in such demand she can up her price. I am sure when she left her room their were still clients waiting in the street for her who will visit her next week.
Is dat een fantasie van je of heb je dat vast kunnen stellen? (Ik zou allebei de mogelijkheden toejuichen, mijn vraag is dus niet kritisch bedoeld.)na een lange dag neuken gaat ze naar huis en haar man neukt haar de hele nacht,
Meestal een fantasie van mijn kant, maar ze is getrouwd en ik kan me voorstellen dat hij erg van haar geniet, ze is een erg hete rijpe dame om elke avond naast te liggen.Is dat een fantasie van je of heb je dat vast kunnen stellen? (Ik zou allebei de mogelijkheden toejuichen, mijn vraag is dus niet kritisch bedoeld.)
is hierboven al beantwoord, is vnl een plezierige fantasie ;-) is 'm van harte gegund tochwat een opmerking dat ze na haar werk nog de hele nacht door der man geneukt word.hoe weet je dat nou ?? Trek je je hier op af ?
Hi Indomen, have you been to visit Katja? It will be interesting to hear if you click with her. She is a very horny whore who thoroughly enjoys men who appreciate her. She is very much in demand so you may have to wait a while before you get your chance. But she is well worth the wait.Thanks for your information amigo
Ze maakt er trouwens geen geheim van dat ze door heel veel klanten wordt ondergespoten. Bewaar wat sperma voor haar, ze houdt van mannen met een grote lading!hi im not go yet not have time yet.
Her wet sweaty pussy will tast so good in this heat, we should visit her today in the afternoon after she has been fucked by horny men all morning.Iemand Katja recent bezocht?
I agree. I'll definitely head that way too. Let's all share our experiences too.Her wet sweaty pussy will tast so good in this heat, we should visit her today in the afternoon after she has been fucked by horny men all morning.
Ok I will go after 15:00, by then her pussy should be well used, I love it when you can see she has been fucked hard by a big dick and the lips are a little swollen to suck on, she cannot restrain herself from groaning and saying "yes suck my pussy, yes good job, and push your tongue in deep, ja carry on, just like all the old perverts before you". She is such a horny whore.I agree. I'll definitely head that way too. Let's all share our experiences too.
Hailey……….tell me more ! Welk raam ?I visited her yesterday afternoon, she was super busy seeing 3 clients an hour at least I think, unbelievable, she knows me well so she squeezed me in.
Funny how she makes you feel like she has not been fucked at all, as she gives you all her attention and lets you fuck her until you cannot hold it in anymore. I left very satisfied!!!
Now I will save my load for Friday to visit my other favorite lady, Hailey, the cowgirl expert!!!
Hailey……….tell me more ! Welk