Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen probleem hoor, ze is sowieso niet mijn type. Er bestond geen risico dat ik haar daadwerkelijk wilde bezoeken. Wanneer ik een dame echt aantrekkelijk vind, hebben dat soort opmerkingen ook geen invloed.
Bij mij soms wel.

Als er bv staat: Werd wat ruw afgetrokken, dan haak ik direct af.

Terwijl ik het er wel op gok als er staat: mocht niet echt doorstoten. Zo heftig ga ik toch niet te keer. ;)

Bij mij soms wel.

Terwijl ik het er wel op gok als er staat: mocht niet echt doorstoten. Zo heftig ga ik toch niet te keer. ;)
Maar dan gaat het over hoe ze handelingen uitvoert, dat is wat anders dan wat iemand van het uiterlijk vindt. Een handeling is eventueel nog creatief mee om te gaan. Een trolle-hoofdje is natuurlijk met geen mogelijkheid te ontwijken.

Maar dan gaat het over hoe ze handelingen uitvoert, dat is wat anders dan wat iemand van het uiterlijk vindt. Een handeling is eventueel nog creatief mee om te gaan. Een trolle-hoofdje is natuurlijk met geen mogelijkheid te ontwijken.
ik had ook even interesse in deze Alexa:

Tot @OIHLV zijn extra selfie aan me doorspeelde waarop ze een beetje leek op een meisje dat mij vroeger wilde versieren waar ik toen geen interesse in had.
Het kan soms afknappen op hele kleine dingetjes.

Ook van haar nog geen recensies geloof ik. Dat kan ook het verschil maken.

@Ted ik zie wel dat de openingszin van die 3 profielen hetzelfde is, dus ze zullen via 1 boeker komen, maar je zegt: deze Alexa ook zelfde profiel?

Niet als Vera etc toch? Want die zinnen zijn anders, of zie ik iets verkeerd?

Ik kan bevestigen dat het allemaal dezelfde booker betreft @knightrider 😉

Evenals bijvoorbeeld deze Karina eerder en nog vele anderen...

Er zijn er gisteren nog 2 aangekomen die morgen of overmorgen op Kinky zullen staan. Tis lopende bandwerk 🤣

Bij mij soms wel.

Das zonde. Snap het wel hoor, ik ben zelf ook een enorme twijfelkont en weeg ook alles af zoals je weet, maar onlangs werd er ook gerecenseerd dat een dame (Yasmin in dit geval) ruig zou pijpen...nou, ik denk qua pijpkunsten zomaar met stip op 3 🤣😜

Ik voel jullie pijn.
Morgen is een wandeldag na een aantal maanden break, paar uurtjes in de middag beschikbaar en ik vind het gewoon moeilijk om een leuke dame te vinden. Ik doe eigenlijk alleen aan priveontvangst-dates dus dat maakt het ook niet makkelijker. Daarnaast wil ik gewoon een keer met een Nederlandse dame daten maar dat is helemaal een opgave met priveontvangst.

Een privehuis blijft een gek obstakel voor mij maar in theorie zijn die eigenlijk in alles beter van wat ik hier gelezen heb de afgelopen maanden. Misschien morgen toch even door die barriere heen.

Ik kan bevestigen dat het allemaal dezelfde booker betreft @knightrider 😉

Evenals bijvoorbeeld deze Karina eerder en nog vele anderen...

Er zijn er gisteren nog 2 aangekomen die morgen of overmorgen op Kinky zullen staan. Tis lopende bandwerk 🤣
Yep, allemaal dezelfde organisatie of boeker, wat je wil.
Ze sturen allemaal via Whatsapp exact dezelfde zeer uitgebreide menukaart.

Aanbod houdt inderdaad niet over laatste weken. Maar zomervakantie loopt overal op zijn eind, hoop mijn Oost-Europese schatjes gauw weer op kinky te zien verschijnen :love:
En dat dit dan maar in regio Den Haag/Rotterdam mag zijn 🙏

Ik voel jullie pijn.
Morgen is een wandeldag na een aantal maanden break, paar uurtjes in de middag beschikbaar en ik vind het gewoon moeilijk om een leuke dame te vinden. Ik doe eigenlijk alleen aan priveontvangst-dates dus dat maakt het ook niet makkelijker. Daarnaast wil ik gewoon een keer met een Nederlandse dame daten maar dat is helemaal een opgave met priveontvangst.

Een privehuis blijft een gek obstakel voor mij maar in theorie zijn die eigenlijk in alles beter van wat ik hier gelezen heb de afgelopen maanden. Misschien morgen toch even door die barriere heen.
Privehuis is ook niet mijn ding.

Heb er 3x een gebeld, maar de toon van de mensen die opnemen ligt me nooit en we komen er gek genoeg nooit uit.

Het lijkt wel alsof ze geen afspraak willlen maken als ik bel, terwijl prive ontvangst appen me altijd goed af gaat.

Engelstalig en appen werkt gewoon echt beter mij, dan in het Nederlands bellen.

Over dat Nederlands. Had ooit eens een afspraak met de 50 jarige Sonja uit Antwaarpen ( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)
Dame met enorm wat km's op de teller ook.
Op zich niet erg maar toen ze me even zei waar het op stond vervolgens.
Ene keer kleirkomen , twee keren oek, mor drei da gon we ni doen heee. En ni spuiten in menne mongd.
Hedde liefst me of zongder taande.....ja toen was voor mij ook duidelijk dat het Engels me wat meer de juiste sfeer bezorgd.
Was tevens men laatste vlaamse dame.

Privehuis is ook niet mijn ding.

Heb er 3x een gebeld, maar de toon van de mensen die opnemen ligt me nooit en we komen er gek genoeg nooit uit.

Het lijkt wel alsof ze geen afspraak willlen maken als ik bel, terwijl prive ontvangst appen me altijd goed af gaat.

Haha ja, wel als ze ook wat engels kunnen. Heb gemerkt dat dat de laatste tijd ook zwaar tegen valt :D

Over dat Nederlands. Had ooit eens een afspraak met de 50 jarige Sonja uit Antwaarpen ( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)
Ene keer kleirkomen , twee keren oek, mor drei da gon we ni doen heee. En ni spuiten in menne mongd.
Hedde liefst me of zongder taande.....ja toen was voor mij ook duidelijk dat het Engels me wat meer de juiste sfeer bezorgd.
( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)
Bij die zin hierboven dacht ik al dat ik gek werd.
Als veertiger die voornamelijk twintigers bezoekt kan ik me de keuze om zo'n dame te bezoeken gewoon helemaal niet voorstellen.

Alsof je zegt: Ik had wel zin in een broodje bedorven haring.

Verder herkenbaar: Oost Europese dames in het Engels vind ik direct al geil, het hele gesprek in het Nederlands doet me gewoon niks.

Bij die zin hierboven dacht ik al dat ik gek werd.
Als veertiger die voornamelijk twintigers bezoekt kan ik me de keuze om zo'n dame te bezoeken gewoon helemaal niet voorstellen.

Alsof je zegt: Ik had wel zin in een broodje bedorven haring.

Verder herkenbaar: Oost Europese dames in het Engels vind ik direct al geil, het hele gesprek in het Nederlands doet me gewoon niks.
Ik was 22. En stelde me voor dat het de moeder was van een kameraad. Heel men jeugd op die gedachte liggen afrukken.
Maar toen wou ik het dus in werkelijkheid brengen (sort off)
En om eerlijk te zijn. Ik ben nu eind 30, en kan best neuken met elke dame tussen 18 en 88.
Alleen geen dikkerds of slechte hygiene.
Voor de rest, bring it on.

Ik was 22. En stelde me voor dat het de moeder was van een kameraad. Heel men jeugd op die gedachte liggen afrukken.
Maar toen wou ik het dus in werkelijkheid brengen (sort off)
Ik snap het, maar toch…..

Dan stel ik me liever voor dat het de dochter is van een collega. 😎

Hoewel ik dan weer nooit daadwerkelijk met de dochter van een collega zou doen.

Dat is wel handig ja.

Hoewel ik amper de taal beheersen gek genoeg ook wel spannend vind, hoewel het wel het best werkt bij half uur dates. Een heel uur is dan te lang.
Halfuurtjes zijn idd het heetst. De spanning laten opborrelen en dan vanaf seconde 1 je pistool op schietstand. Of je nu komt in minuut 3 of minuut 27. Er zit weinig spanning op want je bent bijna geen geld kwijt.
Ik snap echt die afspraken van een uur en langer niet. Wie vind dat uit.
Ga dan urenlang rondlopen in een club ofzo.

Halfuurtjes zijn idd het heetst. De spanning laten opborrelen en dan vanaf seconde 1 je pistool op schietstand. Of je nu komt in minuut 3 of minuut 27. Er zit weinig spanning op want je bent bijna geen geld kwijt.
Ik snap echt die afspraken van een uur en langer niet. Wie vind dat uit.
Ga dan urenlang rondlopen in een club ofzo.
Ik vind 1 uur prima en zelfs 2 uur bij een klik, maar half uur als de dame geen Engels spreekt of als de uur prijs te hoog is.

Geweldig!
Da's nog eens echte volksfolklore!

Terug
Bovenaan Onderaan