Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, met name haar gezicht spreekt mij niet aan, in een ramenbuurt zou ik haar zo voorbij lopen, een typisch oostblok meisje.
Dus ik snap dan ook niet zo goed waarom sommige mannen daar € 250,00 voor over hebben, oogt niet zo bijzonder, maar wellicht komt dat door haar 21 jarige leeftijd.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n meisje als Vera gezien in een raambuurt. Veel van wat je in een raambuurt ziet is: opgespoten lippen, lagen plamuur (make-up), valse wimpers, siliconen, vol met tattoos. (Dat wat betreft de jonge, slanke meiden.) Een Vera zou mij daar in positieve zin opvallen.

Het is allemaal maar smaak hè. Op sommige foto's vind ik die Vera wel aantrekkelijk, op andere vind ik haar een beetje een trolle-hoofdje hebben.

Ik vind haar wel haar best doen om lekker te ogen, maar niet vanzelf direct iets spannends uitstralen.

Een typisch 'voor 100 proberen we het uit' type a la sommige van die GK dames die achteraf 'best ok' bleken te zijn, maar inmiddels in de onderste regionen van mijn totaal-lijst zijn beland.

Dus dan is 250 in geval van twijfel geen optie. Voor mij althans. 250€ leg ik neer als ik bij het zien van de foto's echt denk: Holy shit, hier moet ik nú heen, mijn werk neerleg en een uur later perse wil afspreken.

Qua smaak: Onze keuzes liggen wat anders. Dus Vera's kleine cupje spreekt jou aan terwijl het bij mij toch ietwat jammer is......hoewel ik liever naturelle kleine tietjes zie dan sili hoor.
Mja, achteraf gezien heb je wel meer gelijk dan ik dacht. Ik heb de foto's nog eens bekeken, met meer aandacht voor haar gezicht, en ik begrijp wel enigzins wat je bedoelt. Ik was wat te scheutig met m'n 9. 😅 Heb al enige tijd niet meer geneukt, daar zal het aan liggen. 🙈

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n meisje als Vera gezien in een raambuurt. Veel van wat je in een raambuurt ziet is: opgespoten lippen, lagen plamuur (make-up), valse wimpers, siliconen, vol met tattoos. (Dat wat betreft de jonge, slanke meiden.) Een Vera zou mij daar in positieve zin opvallen.
Volgens mij staan er zat van dit soort meiden in een ramenbuurt.

Voorlopig weten we helemaal nog niet of de foto's echt zijn.
Heel vaak is dit helaas niet het geval.
dan is het wellicht nog erger.
Waar mij dit soort meisjes aan moet denken, is in de tijd dat ik nog wekelijks een paar keer per week uitging. Vaak zocht je dan een lekkere geile mooie meid voor een one night stand, maar naar mate het later werd ging dat steeds moeilijker worden, uiteindelijk, om toch nog iets te neuken, ging je met een meid als Vera naar huis. Niet eerste keus, maar ja, je hebt toch je zak geklopt.

En weer 1, waar komen al die meiden plots vandaan joh?
Allemaal zelfde profiel

Die werkt al enige jaren en is overigens niet via dezelfde organisatie.

Deze trouwens wel:

(maar vind ik zelf (ook) nix)

Die werkt al enige jaren en is overigens niet via dezelfde organisatie.

Deze trouwens wel:

(maar vind ik zelf (ook) nix)
In haar advertentie staat Augustus 2023 maar je hebt helemaal gelijk.
Bij haar geen prijslijst maar een locatie retour.. een hotel.

Wel opvallend dat er zoveel dure meiden in Amsterdam zitten.
Hier in den Haag en Rotterdam zijn de prijzen minder hoog, maar het aanbod ook veel minder.

Blijkbaar is Amsterdam de place to be voor het duurdere segment

Laatst bewerkt:
Wel opvallend dat er zoveel dure meiden in Amsterdam zitten.
Hier in den Haag en Rotterdam zijn de prijzen minder hoog, maar het aanbod ook veel minder.

Blijkbaar is Amsterdam de place to be voor het duurdere segment
Er zijn altijd uitzonderingen. Deze dame claimde tegenover mij dat Rotterdam beter voor haar was dan Amsterdam.

Privehuis is ook niet mijn ding.

Heb er 3x een gebeld, maar de toon van de mensen die opnemen ligt me nooit en we komen er gek genoeg nooit uit.

Het lijkt wel alsof ze geen afspraak willlen maken als ik bel, terwijl prive ontvangst appen me altijd goed af gaat.

Engelstalig en appen werkt gewoon echt beter mij, dan in het Nederlands bellen.
Wel interessant dit. Uiteraard respecteer ik je voorkeur, maar voor mij is het precies andersom.
Ik kan wel zeggen: privéontvangst is niet mijn ding.
Je betaalt soms wel 2 tot 3 keer meer dan in een privéhuis. Ik vind de gevraagde prijzen de spuigaten uitlopen, 180 voor een half uur is geen uitzondering en dan moet je maar afwachten waar je in terecht komt. Kloppen de foto's, is de dienstverlening volgens afspraak, hoe is de hygiëne, hoe staat het met de veiligheid enz… Ik vind het ontzettend lastig om de écht goede meiden er tussenuit te vissen. Die zijn er zeker, maar verreweg het merendeel valt (erg) tegen.
Nu zijn privéhuizen ook niet allemaal halleluja, maar bovengenoemde risico's en onzekerheden zijn echt heel wat minder. Probleem is echter wel het aanbod, dat is niet denderend. Ze hebben veel te veel concurrentie van privéontvangsten. En dat zal er niet beter op worden.

Wel interessant dit. Uiteraard respecteer ik je voorkeur, maar voor mij is het precies andersom.
Ik kan wel zeggen: privéontvangst is niet mijn ding.
Je betaalt soms wel 2 tot 3 keer meer dan in een privéhuis. Ik vind de gevraagde prijzen de spuigaten uitlopen, 180 voor een half uur is geen uitzondering en dan moet je maar afwachten waar je in terecht komt. Kloppen de foto's, is de dienstverlening volgens afspraak, hoe is de hygiëne, hoe staat het met de veiligheid enz… Ik vind het ontzettend lastig om de écht goede meiden er tussenuit te vissen. Die zijn er zeker, maar verreweg het merendeel valt (erg) tegen.
Nu zijn privéhuizen ook niet allemaal halleluja, maar bovengenoemde risico's en onzekerheden zijn echt heel wat minder. Probleem is echter wel het aanbod, dat is niet denderend. Ze hebben veel te veel concurrentie van privéontvangsten. En dat zal er niet beter op worden.
Ik denk dat dat voor mij het verschil is. De mooiste dames heb ik bezocht via prive-ontvangst.
Stapje beter dan privé huis of raam in mijn beleving.

Maar dan moet je idd wel de juiste treffen en dat is maar 10-20% van het aanbod.

Dus bij privé-ontvangst grotere miskleunen, maar ook grotere uitschieters is mijn ervaring.

Dat zit 'm vooral in het feit dat er in privé ontvangst meer dames kortstondig rondlopen die dit even doen met 1 speciaal doel voor ogen of om te kijken of het wat voor ze is ipv dvp's die al 10+ jaar in het vak zitten.
Soms is de 'service' daardoor niet volleerd, maar ik vind het spannender.

Maar dan moet je idd wel de juiste treffen en dat is maar 10-20% van het aanbod.
Dát vind ik het grootste probleem. Voor mij is het zoeken naar een speld in een hooiberg. 20% betrouwbaar lijkt me erg hoog, ik denk eerder dat het rond de 5% is. Het risico op een miskleun vind ik veel te groot en dat zeker vanwege de bedragen die gevraagd worden.

Ik vind haar te veel een meisje ipv een vrouw. In mijn ogen een 13 in een dozijn.
Maar sommige houden daar juist van, zo'n girl next door type. En wat mij ook nog opvalt, is dat ze nauwelijks tieten heeft.
Heerlijk, heerlijk dat meisje-meisje type. Vooral die mooie kleine borsten, erg sexy en passen goed bij haar slanke figuur. 'Nauwelijks tieten' is natuurlijk weer onzin van de onderste plank; als het geen meloenen zijn is het meteen weer 'ze heeft ze niet/nauwelijks', zo vermoeiend.

Zou mooi zijn als iemand een daadwerkelijke ervaring had.
Ik zou haar wel willen proberen, maar toch niet voor 180 euro voor een half uur….dat bedoel ik nou met die hoge prijzen in de privéontvangst. Risico op een miskleun is veel te groot. Half uur is 80 euro in een privéhuis, dus laat ze daar maar naar toe gaan en ik bezoek haar😂

Ik zou haar wel willen proberen, maar toch niet voor 180 euro voor een half uur….dat bedoel ik nou met die hoge prijzen in de privéontvangst. Risico op een miskleun is veel te groot. Half uur is 80 euro in een privéhuis, dus laat ze daar maar naar toe gaan en ik bezoek haar😂
Precies mijn gedachte. Maar desondanks hoor ik het graag als iemand haar wel bv 45 minuten bezocht heeft.

Juist van dure hoeren zijn er meer recensies nodig.
( maar ik bezoek zelf geen dure ,dus ik kan niet helpen)
Die sloebers met geld interesseert het blijkbaar geen moer.
Goed of slecht , je hoort ze niet
Of ze denken wat een bitch , laat een ander ook maar pech hebben zoals mij.

Ik moet knightrider bijvallen, wanneer je een wandelaar bent die afhankelijk is van het weekend (fulltime baan) en die privéhuizen bezoekt.

Voor vandaag had ik een afspraakje gemaakt met Farah van Park 118 in A'dam, waar ik me erg op had verheugd. Maar ik zag nu dat ze voor vandaag niet meer op de agenda stond. Nu blijkt dat ze er gelukkig toch wel is, maar eventjes moest ik toch ernstig op zoek (wat achteraf dus niet meer nodig was).

De rest van het kleine aanbod daar spreekt me niet aan. Toen dacht ik aan Diane's Secret, Den Haag, want daar stond voor vandaag Macey op de agenda! Nope, ook al van de agenda afgehaald. Van de overigen spreekt alleen Lola me aan vanwege de beschrijving, maar geen foto's, dus dat wordt 'm niet. Maison Monty heeft ook niets wat me boeit, behalve eventueel de twee jonge Roemeensen maar hun recensies duiden op slechte afwerkseks. Dus nee.

Leiden Privé heeft ook welgeteld één meisje dat interessant klinkt maar ook zonder foto's. Het zijn voor mij hele reizen naar Leiden of Den Haag om maar één keuze te hebben, en als die tegenvalt sta je met lege handen (en een volle zak). Zo heeft Karin's Home in Rotterdam misschien één meisje dat wat zou kunnen zijn, maar nog nooit gezien en de foto's ogen bewerkt. House of Dreams in Amersfoort en Dynamite in Nieuwegein heb ik tegen beter weten in ook gecheckt maar zoals gewoonlijk is het daar ouder, voller en qua borsten groter dan wat ik zoek.

Ik kan eventueel op de bonnefooi langs La Cloche in Utrecht, da's nog wel te doen, maar ook daar heb ik er eventueel maar één op het oog. Het houdt niet over. ☹

Laatst bewerkt:
Ik zou haar wel willen proberen, maar toch niet voor 180 euro voor een half uur….dat bedoel ik nou met die hoge prijzen in de privéontvangst.
Absurd, die bedragen. Zijn die meiden elkaar aan het opstoken om steeds meer te vragen, omdat die domme Nederlanders het toch wel neertellen?
Voor de meesten van ons is het al veel geld, voor die meiden moet het bijna goud zijn, gegeven het feit dat ze vaak uit de wat armere landen afkomstig zijn.

Juist van dure hoeren zijn er meer recensies nodig.
( maar ik bezoek zelf geen dure ,dus ik kan niet helpen)
Die sloebers met geld interesseert het blijkbaar geen moer.
Goed of slecht , je hoort ze niet
Of ze denken wat een bitch , laat een ander ook maar pech hebben zoals mij.
Misschien in plaats van een recensie, een waarschuwing ze niet te bezoeken.
Totdat ze een meer marktconforme prijs vragen.

Absurd, die bedragen. Zijn die meiden elkaar aan het opstoken om steeds meer te vragen, omdat die domme Nederlanders het toch wel neertellen?
Voor de meesten van ons is het al veel geld, voor die meiden moet het bijna goud zijn, gegeven het feit dat ze vaak uit de wat armere landen afkomstig zijn.
ik vermoed dat de de zogenaamde planners hier achter zitten, volgens mij bepalen die vaak de prijs van de dames, en als de een de prijs omhoog gooit, kan je er op wachten dat de ander dat ook snel doet.
Enige wat je kan doen, is om die meiden met die absurde prijzen niet te bezoeken.

"we" betalen het.. punt!

Terug
Bovenaan Onderaan