Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt??

Dan keek ik er over heen. Linkje?
Ik denk dat het deze recensie is:

Klopt. @OIHLV was weer eens sneller dan ik verwacht had.

Zelf merk ik ook dat aanbod minder is, in combinatie met dat de profielen die overblijven soms dubieus overkomen
, maakt me ergens blij dat ik een soort van vaste dame heb.

In NL zijn nu de schoolvakanties dus dat kan de NL dames verklaren.
Wat zou maken dat de Oost Europese dames zo lang pauze nemen (welverdiend overigens)
Misschien hebben de dames dezelfde gedachte zoals in de titel verwoord?
Iets teveel jongetjes die last hebben van hun testosteron en ruw omgaan met de sekswerkers?

jammer, advertentie nu niet zichtbaar, misschien goed dat het een dame is die wat inzet toont, dat is ook wel eens anders, maar -daar komt hij weer- dat uurtarief..
Even kijken met een door mij veelgebruikte zoekterm om te zien wat het aanbod is: (te) ver weg; lichaamsversieringen; siliconen; contact alleen met WA; te duur.
Nee, ik sla voorlopig wel even over, ook met de wetenschap dat er wat hoge uitgaven in het verschiet liggen...

Enige 2 die me momenteel een heel klein beetje boeien in A'dam zijn Vera en Nastya

Maar beiden pas 21 en 22, Vera op sommige foto's wel ok en op andere een stuk minder boeiend en Nastya kijkt wat verschrikt.

Daarnaast ben ik eigenlijk meer de D/DD cup man en vragen beide dames 250 voor een uur.

Dus dan zou je je moeten haasten voor 200€ voor 45 minuten met een wellicht niet enorm hartelijke dame waar nog geen recensies over zijn verschenen die je eigenlijk op voorhand al maar een zesje geeft en die een A cupje heeft.

Ik vind het naar die dames zelfs niet echt eerlijk toe als ik ze neuk op een 'dan die maar' manier.
ik mis even de feedback van een @OIHLV , @Bootz of @Karuba die al geweest zijn en kristalhelder aangeven waarom de dames zich kunnen meten met Julia, Ana, Alice, Bella of waarom niet.
Nou, als je die Vera maar een zesje geeft wil ik niet weten wat jij een 1 geeft! Vera is een dikke 9, minstens. Jammer dat ze zo aan de prijs is. Die ander heeft een beetje een raar hoofd. Maar toch vind ik dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, maar dat heb ik al vaker gezegd. Bijv. wat maakt de leeftijd nou uit, en wat ligt je lat hoog. Ja, ik ben ook heel kieskeurig maar als dit al 'een zesje' is...

Nou, als je die Vera maar een zesje geeft wil ik niet weten wat jij een 1 geeft! Vera is een dikke 9, minstens. Jammer dat ze zo aan de prijs is. Die ander heeft een beetje een raar hoofd. Maar toch vind ik dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, maar dat heb ik al vaker gezegd. Bijv. wat maakt de leeftijd nou uit, en wat ligt je lat hoog. Ja, ik ben ook heel kieskeurig maar als dit al 'een zesje' is...
Het is allemaal maar smaak hè. Op sommige foto's vind ik die Vera wel aantrekkelijk, op andere vind ik haar een beetje een trolle-hoofdje hebben.

Ik vind haar wel haar best doen om lekker te ogen, maar niet vanzelf direct iets spannends uitstralen.

Een typisch 'voor 100 proberen we het uit' type a la sommige van die GK dames die achteraf 'best ok' bleken te zijn, maar inmiddels in de onderste regionen van mijn totaal-lijst zijn beland.

Dus dan is 250 in geval van twijfel geen optie. Voor mij althans. 250€ leg ik neer als ik bij het zien van de foto's echt denk: Holy shit, hier moet ik nú heen, mijn werk neerleg en een uur later perse wil afspreken.

Qua smaak: Onze keuzes liggen wat anders. Dus Vera's kleine cupje spreekt jou aan terwijl het bij mij toch ietwat jammer is......hoewel ik liever naturelle kleine tietjes zie dan sili hoor.

Mijn idee..die Vera is gewoon echt het type mooie naturelle meid..
Echt wel ruimschoots voldoende..
Ik heb ook nergens gezegd dat Vera geen voldoende is.

Met een zesje ga je gewoon over naar de volgende klas. Maar er zijn nog geen recensies, het zou een heel gemiddeld dametje kunnen zijn, zonder al te veel uitstraling, met gemiddelde service, beetje zoekend naar vorm en niets (naturelle borsten, billen, spannende blik) wat er echt uitspringt.

Hoor graag als dat niet zo is en ze excelleert, maar mijn eerste intuïtie zegt een 6.

En voor 100 zou ik zelf de eerste zijn om dat te checken op een als altijd vriendelijke manier.
Maar 250 is te veel en 180 voor een half uur voelt relatief duurder aan dan 250 voor een uur.

Maar 250 is te veel en 180 voor een half uur voelt relatief duurder aan dan 250 voor een uur.
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, met name haar gezicht spreekt mij niet aan, in een ramenbuurt zou ik haar zo voorbij lopen, een typisch oostblok meisje.
Dus ik snap dan ook niet zo goed waarom sommige mannen daar € 250,00 voor over hebben, oogt niet zo bijzonder, maar wellicht komt dat door haar 21 jarige leeftijd.

Ik vind haar ook niet zo bijzonder, met name haar gezicht spreekt mij niet aan, in een ramenbuurt zou ik haar zo voorbij lopen, een typisch oostblok meisje.
Dus ik snap dan ook niet zo goed waarom sommige mannen daar € 250,00 voor over hebben, oogt niet zo bijzonder, maar wellicht komt dat door haar 21 jarige leeftijd.
leeftijd in combi met relatief weinig ervaring en girl next door factor zullen daar in meespelen.

Wat ik wel snap, want gisteren over de Wallen wandelende werd ik juist een beetje tureluurs van alle honderd procent gemaakte hoeren lachjes en wenkjes.

Dan is juist iemand die nog niet duizenden uren op de meter heeft staan extra aantrekkelijk, dus dat deel snap ik wel mbt iemand als Vera, alleen spreekt ze me gewoon niet zo enorm aan.

leeftijd in combi met relatief weinig ervaring en girl next door factor zullen daar in meespelen.

Wat ik wel snap, want gisteren over de Wallen wandelende werd ik juist een beetje tureluurs van alle honderd procent gemaakte hoeren lachjes en wenkjes.

Dan is juist iemand die nog niet duizenden uren op de meter heeft staan extra aantrekkelijk, dus dat deel snap ik wel mbt iemand als Vera, alleen spreekt ze me gewoon niet zo enorm aan.
Ik vind haar te veel een meisje ipv een vrouw. In mijn ogen een 13 in een dozijn.
Maar sommige houden daar juist van, zo'n girl next door type. En wat mij ook nog opvalt, is dat ze nauwelijks tieten heeft.

Als ik haar zou bezoeken zou ik nu waarschijnlijk niet meer anders kunnen dan continu denken: "Daar is het trolle-hoofdje".
Sorry sorry….

nou ja, kan gebeuren, ik stond ook op het punt om Adriana te bezoeken tot iemand over een pukkel op haar voorhoofd begon….

Maar inderdaad, iets niet meer zien waar iemand je op attendeert is soms best moeilijk.

Deze Alexa ook zelfde profiel..
Helaas heeft ze het blijkbaar alweer snel gezien, want haar advertentie is al een tijd ongemoeid gelaten.

En Maya exact hetzelfde verhaal:

Evelin idem:

Laatst bewerkt:
Sorry sorry….

nou ja, kan gebeuren, ik stond ook op het punt om Adriana te bezoeken tot iemand over een pukkel op haar voorhoofd begon….

Maar inderdaad, iets niet meer zien waar iemand je op attendeert is soms best moeilijk.
Geen probleem hoor, ze is sowieso niet mijn type. Er bestond geen risico dat ik haar daadwerkelijk wilde bezoeken. Wanneer ik een dame echt aantrekkelijk vind, hebben dat soort opmerkingen ook geen invloed.

Deze Alexa ook zelfde profiel..
Helaas heeft ze het blijkbaar alweer snel gezien, want haar advertentie is al een tijd ongemoeid gelaten.

En Maya exact hetzelfde verhaal:

Evelin idem:

@Ted ik zie wel dat de openingszin van die 3 profielen hetzelfde is, dus ze zullen via 1 boeker komen, maar je zegt: deze Alexa ook zelfde profiel?

Niet als Vera etc toch? Want die zinnen zijn anders, of zie ik iets verkeerd?

Van die 3 heb ik Alexa direct overwogen ondanks de hoge prijs omdat ik het wél een guitig type met mij aansprekende persoonlijkheid vond.

En naturelle D-cup, maar wel mogelijkerwijs iets te grote kont voor mijn smaak en ik voelde me een beetje schuldig toen ik wat lang op haar Instagram aan het speuren was en haar hele achtergrond kon volgen.

Dat is in algemene zin ook iets wat meespeelt. Veel dames uit Oekraïne zijn nu opeens vol aan het dvp werk gegaan in bv Dubai en Amsterdam terwijl ze dat normaal gesproken wellicht nooit hadden gedaan als die klote oorlog er niet was.

Ik ben een doorgraver en zie vaak meer over iemand's privé leven dan de dvp in kwestie zich realiseert. Familie-foto's bv. Die wil je eigenlijk niet zien, omdat je dan weer aan haar ouders moet denken bij een bezoekje oid.

Dus eigenlijk moet je helemaal niet zo diep graven, maar zoals gezegd, onderzoeken doe ik bijna automatisch.

En die Alexa leek ook op te gaan in het moment vol dure tasjes, zon-vakanties en gekkigheid met andere meiden, dus op basis daarvan kun je dan wel stellen dat ze er in deze fase van haar leven niet onder lijdt (want dan zou ik nooit gaan natuurlijk), hoewel het me wel een type lijkt waarbij dit een korte fase van haar leven is.

Zowel in deze Alexa als de andere Natasha (dan mijn vaste Natasha) die @Lament erg ok vond had ik interesse, maar die waren er dus beide toen ik zelf niet in het land was. En daarna waren ze opeens, al vrij snel, weer weg.

Terug
Bovenaan Onderaan