Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zelf absoluut geen liefhebber van kunstmatige vergrootte lippen, borsten en/of billen. Maar dat is de keuze van de dames zelf. Hetzelfde geldt voor lichaamsversieringen. Kwestie van smaak en keuze van de dame en niet iets om denegrerend over te doen.
Denigrerend niet, maar je kunt verwachten dat als je iets aan je lichaam verandert (iets aanbrengt) dat je niet honderd procent positieve reacties gaat krijgen.

Tuurlijk hebben dames ook liever goed uitziende heren maar dames vinden hygiëne, fatsoen, respect en betaald worden voor hetgeen ze geven natuurlijk hoofdzaak. Liever een minder knappe lieve man dan een goed uitziende eikel!!
In het dagelijks leven heb je de omgekeerde variant; vrouwen die kiezen voor de foute man en leven met het idee dat ze hem kunnen veranderen.
Ik wens ze veel succes.

Denigrerend niet, maar je kunt verwachten dat als je iets aan je lichaam verandert (iets aanbrengt) dat je niet honderd procent positieve reacties gaat krijgen.
Uiteraard. Met elke keuze die iemand maakt zijn er voor- en tegenstanders en liefhebbers en zij die er niet van houden. Het gaat mij vooral om de manier waarop sommige bezoekers hier hun smaak verwoorden. Vaak zeer respectloos. En dat alleen omdat ze hun zin niet kunnen krijgen. Ook nog eens behoorlijk kinderachtig wat mij betreft.

Ik zie het niet zozeer als niet de zin krijgen, maar eerder als een misleiding.
Vergelijk het met een gebruikte wagen die te koop staat, waarbij je op de foto's een goede indruk krijgt van hetgeen aangeboden wordt en op het moment dat je die wagen van dichtbij bekijkt, tot de ontdekking komt dat de lak vol krassen zit.

Ik zie het niet zozeer als niet de zin krijgen, maar eerder als een misleiding.
Vergelijk het met een gebruikte wagen die te koop staat, waarbij je op de foto's een goede indruk krijgt van hetgeen aangeboden wordt en op het moment dat je die wagen van dichtbij bekijkt, tot de ontdekking komt dat de lak vol krassen zit.
Ik ben met je eens dat het jammer is dat het niet transparant genoeg is. Ik snap dat de dames hun privacy willen beschermen, maar het levert inderdaad wel onaangename verrassingen op. Maar dat is natuurlijk wederzijds. De dames weten ook niet wat ze kunnen verwachten. Ik gok dat het hen ook vaker tegen- dan meevalt.

Sommige dames proberen dat te ondervangen met videobellen of vragen vooraf een foto.
Dat eerste heb ik nog niet meegemaakt, het tweede kreeg ik vorige week als vraag.
Toch ben ik daar terughoudend in, je weet immers niet met wie je te maken hebt en wat er met die foto kan gebeuren.

Ik ben met je eens dat het jammer is dat het niet transparant genoeg is. Ik snap dat de dames hun privacy willen beschermen, maar het levert inderdaad wel onaangename verrassingen op. Maar dat is natuurlijk wederzijds. De dames weten ook niet wat ze kunnen verwachten. Ik gok dat het hen ook vaker tegen- dan meevalt.
Dames die hun privacy beschermen door onherkenbaar te adverteren is iets heel anders dan niet kloppende foto's/dusdanig bewerkte foto's te gebruiken om heren te misleiden.

De laatste zin slaat de spijker volledig op zijn kop!!

Sommige dames proberen dat te ondervangen met videobellen of vragen vooraf een foto.
Dat eerste heb ik nog niet meegemaakt, het tweede kreeg ik vorige week als vraag.
Toch ben ik daar terughoudend in, je weet immers niet met wie je te maken hebt en wat er met die foto kan gebeuren.
......als een dame recenties heeft weet je toch dat je geen risico loopt. Waarom denk je betrouwbare dames een foto vooraf vragen?

Kunnen we weer terug naar waar het om gaat hier.
Dat aanbod in sommigen regio's slecht is. Of dat men niet juiste dame kan vinden.
Je kan hier leuke berekeningen op los laten
Bijvoorbeeld inwoners van een regio en aantal bladzijden recensies op Girlsreview.
Belgisch Limburg met bijna 900.000 inwoners met 13 pagina recensies privé ontvangst
Nederlands Limburg met 1.1 miljoen inwoners maar 4 pagina recensies privé ontvangst.
Dat scheelt nogal wat.
Lijkt op minder aanbod, en is ook een geil volkje , die Belgen.

Laatst bewerkt:
Je kan hier leuke berekeningen op los laten
Bijvoorbeeld inwoners van een regio en aantal bladzijden recensies op Girlsreview.
Belgisch Limburg met bijna 900.000 inwoners met 13 pagina recensies privé ontvangst
Nederlands Limburg met 1.1 miljoen inwoners maar 4 pagina recensies privé ontvangst.
Dat scheelt nogal wat.
Lijkt op minder aanbod, en is ook een geil volkje , die Belgen.
NL vs BE Limburg situatie heeft vooral te maken met strikte handhaving rondom onvergunde ontvangst aan de NL zijde. Voorheen werd er volop geadverteerd en kon je echt nog regelmatig een pareltje tegenkomen. Laatste jaren wordt er frequent, snel en streng opgetreden, waardoor het aanbod enorm gedaald is. Wat nu nog over is zijn grotendeels meer marginale dames, die het risico accepteren en "flitsdames" die puur voor het geld ingezet worden zonder enig oog voor jouw ervaring. Balen voor de liefhebber, maatschappelijk een "succes"… ik wip eigenlijk bijna altijd de grens over als ik met een dame afspreek.

NL vs BE Limburg situatie heeft vooral te maken met strikte handhaving rondom onvergunde ontvangst aan de NL zijde. Voorheen werd er volop geadverteerd en kon je echt nog regelmatig een pareltje tegenkomen. Laatste jaren wordt er frequent, snel en streng opgetreden, waardoor het aanbod enorm gedaald is. Wat nu nog over is zijn grotendeels meer marginale dames, die het risico accepteren en "flitsdames" die puur voor het geld ingezet worden zonder enig oog voor jouw ervaring. Balen voor de liefhebber, maatschappelijk een "succes"… ik wip eigenlijk bijna altijd de grens over als ik met een dame afspreek.
Welke handhaving? Het wordt gedoogd in NL. Alleen de illegale dames/mensenhandel wordt aangepakt dus wat je zegt klopt niet. Er is namelijk een heel andere reden

Vind je het interessant om in vraagtekens te praten? Dat doe je nl de hele tijd in dit topic. Loopt mijns inziens lekkerder als je gewoon inhoudelijke argumenten en info deelt. Maar goed, doe vooral wat je zelf wil..

Heb van minstens 5 dames input dat ze in NL door instanties zijn aangesproken op hun onvergunde dienstverlening. Incl waarschuwing mbt sancties bij voortzetten activiteiten.

Vind je het interessant om in vraagtekens te praten? Dat doe je nl de hele tijd in dit topic. Loopt mijns inziens lekkerder als je gewoon inhoudelijke argumenten en info deelt. Maar goed, doe vooral wat je zelf wil..

Heb van minstens 5 dames input dat ze in NL door instanties zijn aangesproken op hun onvergunde dienstverlening. Incl waarschuwing mbt sancties bij voortzetten activiteiten.
Ik reageer op uitspraken waar ik vraagtekens bij heb...feiten zijn feiten toch? Ik lees keer op keer alleen maar meningen, aannames en onwaarheden over hoe DVP's zijn, hoe ze werken, hoeveel ze wel niet verdienen en hoe makkelijk het is....

@Zorro hoe inhoudelijk wil je het hebben meneer?
Ze zei meneer tegen me 🙈 Maar goed, ik eet en drink bijna alleen maar plantaardig en mijn auto heeft een stekker ipv een tankdop, dus dat hoeft allemaal niet. Maar vertel vertel, beste Angela, wat is de "hele andere" reden, die wij, invullende nitwits, niet weten?? Ik ben super nieuwsgierig, laat ons niet langer in spanning!

Terug
Bovenaan Onderaan