Met alles jaRandstad is altijd duurder hè
Wij zijn de melkkoe van Nederland.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMet alles jaRandstad is altijd duurder hè
De voornaamste reden is dat Midhold dus zowel Kinky als Sexjobs hun zogenaamde nieuwe verificatie systeem waarbij adverteerders pas mogen adverteren door 2 selfies sturen en/of een kopie paspoort om zo de fake advertenties van oplichters offline te halen.Het aanbod is inderdaad slechter geworden naar mijn mening, als ik door Kinky heen blader is het lastig om iets te vinden wat ik leuk vind en dat is een Nederlandse blanke dame rond de 25 jaar, zeker in Gelderland is het lastig en als ze er zijn dan vragen ze vaak abnormale prijzen
De enige optie in mijn smaak en in mijn omgeving is Femke in Nijmegen die ik nog steeds op mijn verlanglijstje heb staan
Tijdelijk even een stop, zie wel veel potentieel ertussen zitten maar ik wacht nog even af . Ik zie alleen wel vaak dezelfde dames terugkeren die op het forum niet hoog scoren en voor alles extra vragen, er is dus blijkbaar wel markt voor (of niet, vandaar dat ze niet "met vakantie" gaan).Dus zitten we blijkbaar weer in de pre-najaar-fase met amper goed aanbod.
Naar wie bv dan? Wellicht zie ik iemand over het hoofd.Geef het geld maar aan mij.
Ga ik wel vaker
Ja, daar zit wat in.Ik ga vaker nu naar regio Aken.
Zat dames daar voor mooie prijs.
Daar zou ik mij niet zo druk om maken, daar krijgen ze een goede compensatie voor.Ik vind het naar die dames zelfs niet echt eerlijk toe als ik ze neuk op een 'dan die maar' manier.
Als ze extra's blijven vragen dan moet er een markt voor zijn anders vragen ze niet voor alles extra. Vaak zijn het wel dames die qua uiterlijk hoog scoren vandaar dat ze er mee wegkomen.Tijdelijk even een stop, zie wel veel potentieel ertussen zitten maar ik wacht nog even af . Ik zie alleen wel vaak dezelfde dames terugkeren die op het forum niet hoog scoren en voor alles extra vragen, er is dus blijkbaar wel markt voor (of niet, vandaar dat ze niet "met vakantie" gaan).
Sparen en lekker weekendje DE maken.Ja, daar zit wat in.
Heb daar het straatje wel eens naar tevredenheid bezocht. Paar dames met erg goede looks en service voor 50 en idd ook een levendig ontvangst & privehuis wereldje.
Maar 4 uur reistijd heen en 4 uur terug is me wat al te gortig.
Dan ben ik zelfs dubbel zo snel in Antwerpen in mijn geval.
Dan doe ik liever bezoekje 1 en een dag later bezoekje 2.Sparen en lekker weekendje DE maken.
Kunt zelfs al trio doen voor €180 uurtje
Vera noemde ik hier boven al en ook die Nastya.Er is best nog wel wat moois te vinden oo Kinky..
Maar ja, €250 per uur
Gaat niet gebeuren.
New sweet baby
Hello! I really love sex in any of its manifestations (not only physically, but also mentally), I get high from the process and completely surrender to a man. I love...www.kinky.nl
Hot new baby
Hi my love. I’m an exotic brunette, very complacient and elegant. can’t wait to have some fun again! If you're looking to spend a wonderful time in the company of a ...www.kinky.nl
Inderdaad, Nastya hoort er ook bij. Ik denk alle 3 van dezelfde club gezien de opzet van de advertentie.Vera noemde ik hier boven al en ook die Nastya.
Lika heeft een goed lichaam maar haar gezicht spreekt me niet aan.
Als de dames GK prijzen vroegen, had ik Nastya of Vera bezocht voor 100€ voor 30 min a la Sandra, Bella etc
Maar uitproberen voor 180€?! Dat is gewoon onzinnig.
Die durft. Net weer iets gelezen over iemand die bij Erika/ Selena geweest is.God behoede me dat ik niet voor 300€ bij Melody binnen stap die ook nog eens matige recensies heeft alhier:
Knightrider ik denk dat jij zoals vele mannen hier niet veel wil betalen want zeg eerlijk welken dombo wil nou veel betalen. Ik denk dat jij net als ik verstandig bent en je niet laat gebruiken omdat je de waarde van geld kent. Anderen kunnen zich niet beheersen en geven toe aan de lusten.Het is heel vervelend dat zo veel topics over geld gaan.
Maar slechter aanbod, hogere prijzen en je ontkomt er niet aan.
Veel liever ga ik naar een dame (duur/superlekker, ok prijs/lekker, ok prijs/superlekker) en schrijf daar een recensie over. Maar dan moeten ze er wel zijn!
Ja ja, maar irritant is het wel.Knightrider ik denk dat jij zoals vele mannen hier niet veel wil betalen want zeg eerlijk welken dombo wil nou veel betalen. Ik denk dat jij net als ik verstandig bent en je niet laat gebruiken omdat je de waarde van geld kent. Anderen kunnen zich niet beheersen en geven toe aan de lusten.
Oke oke, dat krijg je als je aan het werk bentNou, alle schoolvakanties zijn al voorbij hoor.