Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het aanbod is inderdaad slechter geworden naar mijn mening, als ik door Kinky heen blader is het lastig om iets te vinden wat ik leuk vind en dat is een Nederlandse blanke dame rond de 25 jaar, zeker in Gelderland is het lastig en als ze er zijn dan vragen ze vaak abnormale prijzen
De enige optie in mijn smaak en in mijn omgeving is Femke in Nijmegen die ik nog steeds op mijn verlanglijstje heb staan

Het aanbod is inderdaad slechter geworden naar mijn mening, als ik door Kinky heen blader is het lastig om iets te vinden wat ik leuk vind en dat is een Nederlandse blanke dame rond de 25 jaar, zeker in Gelderland is het lastig en als ze er zijn dan vragen ze vaak abnormale prijzen
De enige optie in mijn smaak en in mijn omgeving is Femke in Nijmegen die ik nog steeds op mijn verlanglijstje heb staan
De voornaamste reden is dat Midhold dus zowel Kinky als Sexjobs hun zogenaamde nieuwe verificatie systeem waarbij adverteerders pas mogen adverteren door 2 selfies sturen en/of een kopie paspoort om zo de fake advertenties van oplichters offline te halen.

.......als je daar in trapt....tja

Toen ze nog geen verificatie hadden, of er serieus naar keken begon het wel een bende te worden. Kinky en SJ stonden op een gegeven moment vol met foto's van Instagram modellen en random van internet geplukte naakt modellen..
Gaat de deur open staat er een compleet andere meid voor je neus. Nog maar niet te spreken van allerlei oplichters die het platform begonnen te gebruiken om voorschotten te incasseren met fake advertenties.

Er was de laatste tijd veel kritiek op Midhold, en daar geven ze gehoor aan door de beveiliging te verbeteren en te zorgen dat er zo min mogelijk fake en oplichters tussen zitten.
Helemaal uitsluiten ga je het nooit helaas.

Ik denk dat ze ook voorsorteren op de veranderende regelgeving, en er misschien over een tijdje legaal thuis gewerkt mag worden.

Erg veel zin momenteel, maar geen optie met (een nieuw iemand) iemand die ik boeiender vind dan een zesje.

Dus zitten we blijkbaar weer in de pre-najaar-fase met amper goed aanbod.

Ik ga vaker nu naar regio Aken.
Zat dames daar voor mooie prijs.
Ja, daar zit wat in.

Heb daar het straatje wel eens naar tevredenheid bezocht. Paar dames met erg goede looks en service voor 50 en idd ook een levendig ontvangst & privehuis wereldje.

Maar 4 uur reistijd heen en 4 uur terug is me wat al te gortig.

Dan ben ik zelfs dubbel zo snel in Antwerpen in mijn geval.

Enige 2 die me momenteel een heel klein beetje boeien in A'dam zijn Vera en Nastya

Maar beiden pas 21 en 22, Vera op sommige foto's wel ok en op andere een stuk minder boeiend en Nastya kijkt wat verschrikt.

Daarnaast ben ik eigenlijk meer de D/DD cup man en vragen beide dames 250 voor een uur.

Dus dan zou je je moeten haasten voor 200€ voor 45 minuten met een wellicht niet enorm hartelijke dame waar nog geen recensies over zijn verschenen die je eigenlijk op voorhand al maar een zesje geeft en die een A cupje heeft.

Ik vind het naar die dames zelfs niet echt eerlijk toe als ik ze neuk op een 'dan die maar' manier.
ik mis even de feedback van een @OIHLV , @Bootz of @Karuba die al geweest zijn en kristalhelder aangeven waarom de dames zich kunnen meten met Julia, Ana, Alice, Bella of waarom niet.

Het is meer iets wat tussen mijn oren zit.

Je weet eigenlijk bij binnenkomst al: Dit is het niet helemaal.

Zo wandel ik gewoon niet graag. Er is niets beter dan oprecht denken: Wow! Deze is echt zo lekker!

Dan is het het geld waard en de extase volop aanwezig.

Wandelen en zesjes bezoeken is gewoon vrij zinloos.

Petite en een knappe vroege twintiger, prima.
Slanke dame met volle natuurlijke D-cup zoals bv ook @Lament die graag ziet, helemaal goed.

Maar een grietje wat je niet in de tram zou nakijken als ze je passeert dan toch maar neuken voor te veel geld.....zo is het nooit bedoeld.

Ik weet ook wel dat dalen later weer pieken veroorzaken, maar ik hou wel graag goed in de gaten dat ik alleen dames die een zeven of meer scoren bezoek.

Tijdelijk even een stop, zie wel veel potentieel ertussen zitten maar ik wacht nog even af :ROFLMAO: . Ik zie alleen wel vaak dezelfde dames terugkeren die op het forum niet hoog scoren en voor alles extra vragen, er is dus blijkbaar wel markt voor (of niet, vandaar dat ze niet "met vakantie" gaan).
Als ze extra's blijven vragen dan moet er een markt voor zijn anders vragen ze niet voor alles extra. Vaak zijn het wel dames die qua uiterlijk hoog scoren vandaar dat ze er mee wegkomen.

Ja, daar zit wat in.

Heb daar het straatje wel eens naar tevredenheid bezocht. Paar dames met erg goede looks en service voor 50 en idd ook een levendig ontvangst & privehuis wereldje.

Maar 4 uur reistijd heen en 4 uur terug is me wat al te gortig.

Dan ben ik zelfs dubbel zo snel in Antwerpen in mijn geval.
Sparen en lekker weekendje DE maken.
Kunt zelfs al trio doen voor €180 uurtje

Er is best nog wel wat moois te vinden op Kinky..
Maar ja, €250 per uur 🙄
Gaat niet gebeuren.

Laatst bewerkt:
Sparen en lekker weekendje DE maken.
Kunt zelfs al trio doen voor €180 uurtje
Dan doe ik liever bezoekje 1 en een dag later bezoekje 2.

Ben te snel afgeleid voor trio's.

Vergeet niet dat ik echt een klote date had toen ik die Nicolle in Rotterdam bezocht die mijn schoonheidsideaal was en er een dame in het toilet verstopt bleek te zitten.

1 op 1 heeft de voorkeur.

Maar ooit weer weekendje DE is niet ondenkbaar, maar nu best wel druk.

Er is best nog wel wat moois te vinden oo Kinky..
Maar ja, €250 per uur 🙄
Gaat niet gebeuren.

Vera noemde ik hier boven al en ook die Nastya.
Lika heeft een goed lichaam maar haar gezicht spreekt me niet aan.

Als de dames GK prijzen vroegen, had ik Nastya of Vera bezocht voor 100€ voor 30 min a la Sandra, Bella etc

Maar uitproberen voor 180€?! Dat is gewoon onzinnig.

Ik kom nu op een punt dat ik dames waar ik in 2019 over twijfelde en besloot het niet te doen ga heroverwegen.

Geen goede keuze dat.

Of:

God behoede me dat ik niet voor 300€ bij Melody binnen stap die ook nog eens matige recensies heeft alhier:

Vera noemde ik hier boven al en ook die Nastya.
Lika heeft een goed lichaam maar haar gezicht spreekt me niet aan.

Als de dames GK prijzen vroegen, had ik Nastya of Vera bezocht voor 100€ voor 30 min a la Sandra, Bella etc

Maar uitproberen voor 180€?! Dat is gewoon onzinnig.
Inderdaad, Nastya hoort er ook bij. Ik denk alle 3 van dezelfde club gezien de opzet van de advertentie.

Zouden dit de nieuwe Hi bby my address is girls zijn? 😳

God behoede me dat ik niet voor 300€ bij Melody binnen stap die ook nog eens matige recensies heeft alhier:
Die durft. Net weer iets gelezen over iemand die bij Erika/ Selena geweest is.
€200 per uur. Hoe mooi die meid(en) ook is/ zijn, het is (te) veel geld voor een uurtje, zeker als je leest (hierboven) dat je net over de grens met twee meiden kunt stoeien voor minder geld.

Het is heel vervelend dat zo veel topics over geld gaan.

Maar slechter aanbod, hogere prijzen en je ontkomt er niet aan.

Veel liever ga ik naar een dame (duur/superlekker, ok prijs/lekker, ok prijs/superlekker) en schrijf daar een recensie over. Maar dan moeten ze er wel zijn!
Knightrider ik denk dat jij zoals vele mannen hier niet veel wil betalen want zeg eerlijk welken dombo wil nou veel betalen. Ik denk dat jij net als ik verstandig bent en je niet laat gebruiken omdat je de waarde van geld kent. Anderen kunnen zich niet beheersen en geven toe aan de lusten.

Knightrider ik denk dat jij zoals vele mannen hier niet veel wil betalen want zeg eerlijk welken dombo wil nou veel betalen. Ik denk dat jij net als ik verstandig bent en je niet laat gebruiken omdat je de waarde van geld kent. Anderen kunnen zich niet beheersen en geven toe aan de lusten.
Ja ja, maar irritant is het wel.

Ik wil nieuwe ontdekkingen doen en daar over schrijven, niet steeds dit.

Terug
Bovenaan Onderaan