Algemeen House of Pleasure, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net even gekeken op de website van HOP. Deze kun je inmiddels niet meer bezoeken, (zie bijlage). Is iemand nog wat te weten gekomen? Ik kan niets vinden op internet hoe ik ook zoek.
 

Bijlagen

  • IMG_2239.jpeg
    IMG_2239.jpeg
    236,6 KB · Weergaven: 29
Ik denk dat het vrij simpel is. Die man is weer tegen de lamp gelopen doordat hij vanalles deed wat niet koosjer is. Als je hoger leest in dit topic was het zijn proefstuk trouwens niet.
De nor in en zaak dicht dus, voor ons rest er enkel elders te gaan.
 
"Het Laatste Nieuws"
Kinrooi

Vandaag om 10:10

Meerderheid: cd&v (16)Oppositie: N-VA (4), Vooruit (2), GBK (1)

Mensenhandel: Burgemeester Wim Rutten (CD&V) besliste om de zaak 'House of Pleasure' langs de Venlosesteenweg de komende drie maanden dicht te houden. "Het parket is een tijd geleden ter plaatse afgestapt omdat er ernstige vermoedens van mensenhandel waren", aldus Rutten. "Op vraag van het gerecht houden we de zaak de komende drie maanden dicht. Het onderzoek loopt."
 
"Het Laatste Nieuws"
Kinrooi

Vandaag om 10:10

Meerderheid: cd&v (16)Oppositie: N-VA (4), Vooruit (2), GBK (1)

Mensenhandel: Burgemeester Wim Rutten (CD&V) besliste om de zaak 'House of Pleasure' langs de Venlosesteenweg de komende drie maanden dicht te houden. "Het parket is een tijd geleden ter plaatse afgestapt omdat er ernstige vermoedens van mensenhandel waren", aldus Rutten. "Op vraag van het gerecht houden we de zaak de komende drie maanden dicht. Het onderzoek loopt."
Laten we hopen dat het bij 3 maanden blijft.
 
"Het Laatste Nieuws"
Kinrooi

Vandaag om 10:10

Meerderheid: cd&v (16)Oppositie: N-VA (4), Vooruit (2), GBK (1)

Mensenhandel: Burgemeester Wim Rutten (CD&V) besliste om de zaak 'House of Pleasure' langs de Venlosesteenweg de komende drie maanden dicht te houden. "Het parket is een tijd geleden ter plaatse afgestapt omdat er ernstige vermoedens van mensenhandel waren", aldus Rutten. "Op vraag van het gerecht houden we de zaak de komende drie maanden dicht. Het onderzoek loopt."
Tja, vermoeden is al genoeg "rechtsgrond" om dit te doen.
Zelf denk/hoop ik dat het met een sisser afloopt. 🤞
Nooit een indruk gekregen daar dat er sprake was van dwang. 🤐
 
"Het Laatste Nieuws"
Kinrooi

Vandaag om 10:10

Meerderheid: cd&v (16)Oppositie: N-VA (4), Vooruit (2), GBK (1)

Mensenhandel: Burgemeester Wim Rutten (CD&V) besliste om de zaak 'House of Pleasure' langs de Venlosesteenweg de komende drie maanden dicht te houden. "Het parket is een tijd geleden ter plaatse afgestapt omdat er ernstige vermoedens van mensenhandel waren", aldus Rutten. "Op vraag van het gerecht houden we de zaak de komende drie maanden dicht. Het onderzoek loopt."

Zonder link vind ik een copy paste altijd vreemd. Bij deze dan.

Als men 3 maanden aanhoudt, dan zijn 2 voorbij. Eerste bericht van sluiting in van eind april. Dan zou het eind juli weer open kunnen. Afwachten maar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan