Algemeen House of Pleasure, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer was een betaalbare en veilige plek met leuke dames, de illegale thuisdames waar alles ongecontroleerd en te duur is zullen zich wel weer in de handen kunnen wrijven.

Was enkele weken geleden daar nog. Voor de eerste keer. En nu dicht???
Ik was voor werk in Belgenland en in de buurt. Daar langs gegaan. Vriendelijk ontvangen, maar wat al eerder werd aangegeven: proper was het niet. Werd voorgesteld aan een viertal dames en gekozen voor Liza. Mooi meisje, lief maar geen woord Engels. Gekozen voor pzc (standaard) en CIM. Was een tegenvaller. Pijpen met een klein beetje in de mond en steeds vegen (ben ik niet gewend). Toen maar gekozen voor pmc wat verder goed en diep was. Nmc was erg lekker, ze is heerlijk strak. Maar in het kutje (met cd) klaargekomen. Oh ja, beffen was top.
Kreeg de 50 voor Cim wel terug van de eigenaar (ze had de betaling nl afgegeven. Hij vond het wel raar, want ze deed dat altijd goed en ze slikte ook zei hij. Hij zou het met haar bespreken. Nou ja, dicht en einde oefening dus. De politie zorgt op deze manier wel weer voor groei van illegaal thuisgedoe. Jammer.

Net even gaan kijken in Ophoven. Huis is geheel verzegeld met politietape. Uiteraard geen idee wat er aan de hand is, maar het is niet de eerste keer. Vorige keer, 10-12 jaar geleden, is de zaak 5-6 maanden gesloten geweest en daarna weer gewoon open.
Komt allemaal wel weer goed.

Dat het weer open gaat mag ik hopen. Dit is een van de weinige plaatsten waar de prijzen betaalbaar zijn. Ik kom advertenties tegen waar dames bedragen van €150 tot €200 vragen voor 1 uur. En dan mag je nog eens betalen voor wat extra's. Dat ga ik er echt niet voor betalen. Die komen van verre landen hierheen met het idee dat wij bakken met geld hebben liggen.

Ik ben zeer zeer zelden niet tevreden geweest met 'n ervaring van een van de dames die bij House Of Pleasure werkte. En ook de sfeer was naar mijn mening ongedwongen. Ik hoorde de dames altijd lachen en lol maken. Dus snel de tent weer open doen.

en? heeft er iemand wat meer info over HOP? ik zie geen berichten in de media over eventuele sluiting oid.
Nee, ik heb niets meer vernomen. Ook op internet kom ik nergens in enige vorm dan ook, 'n officiële vermelding van welke autoriteit dan ook tegen over wat er aan de hand is. Ik denk dat we dit voor nu even in de gaten houden of het weer open is. Wat ik zeker hoop, want de prijzen bij sommige andere dames zijn abnormaal hoog, en dan heb je nog niets extra afgesproken.

Dus hopen dat House of Pleasure op korte termijn weer geopend wordt.

Net even gekeken op de website van HOP. Deze kun je inmiddels niet meer bezoeken, (zie bijlage). Is iemand nog wat te weten gekomen? Ik kan niets vinden op internet hoe ik ook zoek.

Bijlagen

• IMG_2239.jpeg
    IMG_2239.jpeg
    236,6 KB · Weergaven: 33
Ik denk dat het vrij simpel is. Die man is weer tegen de lamp gelopen doordat hij vanalles deed wat niet koosjer is. Als je hoger leest in dit topic was het zijn proefstuk trouwens niet.
De nor in en zaak dicht dus, voor ons rest er enkel elders te gaan.

Ik denk dat het vrij simpel is. Die man is weer tegen de lamp gelopen doordat hij vanalles deed wat niet koosjer is. Als je hoger leest in dit topic was het zijn proefstuk trouwens niet.
De nor in en zaak dicht dus, voor ons rest er enkel elders te gaan.
En hopen dat hij de tent weer heropent als hij vrij is 😬.

"Het Laatste Nieuws"
Kinrooi

Vandaag om 10:10

Meerderheid: cd&v (16)Oppositie: N-VA (4), Vooruit (2), GBK (1)

Mensenhandel: Burgemeester Wim Rutten (CD&V) besliste om de zaak 'House of Pleasure' langs de Venlosesteenweg de komende drie maanden dicht te houden. "Het parket is een tijd geleden ter plaatse afgestapt omdat er ernstige vermoedens van mensenhandel waren", aldus Rutten. "Op vraag van het gerecht houden we de zaak de komende drie maanden dicht. Het onderzoek loopt."

"Het Laatste Nieuws"
Kinrooi

Vandaag om 10:10

Meerderheid: cd&v (16)Oppositie: N-VA (4), Vooruit (2), GBK (1)

Mensenhandel: Burgemeester Wim Rutten (CD&V) besliste om de zaak 'House of Pleasure' langs de Venlosesteenweg de komende drie maanden dicht te houden. "Het parket is een tijd geleden ter plaatse afgestapt omdat er ernstige vermoedens van mensenhandel waren", aldus Rutten. "Op vraag van het gerecht houden we de zaak de komende drie maanden dicht. Het onderzoek loopt."
Laten we hopen dat het bij 3 maanden blijft.

Terug
Bovenaan Onderaan