TransIP - Blocked
www.houseofpleasure.eu
wow zit deze dame er ook?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTina staat niet op Kinky of Redlights, zegt echter niet alles. Ff bellen dus.TransIP - Blocked
www.houseofpleasure.eu
wow zit deze dame er ook?
Net Goldy in de line-up gehad en bijna mee gekamerd, helaas toen ze het gebruikelijke drankje ophaalde stapte er iemand binnen die een afspraak met haar had en ik kon vertrekken. Goldy is de dame van de foto's alleen wel met een filtertje, ze heeft een mooi open gezicht, een mooi figuur en een paar tattoos meer. Ze is erg vriendelijk en voelde zich vrij ongemakkelijk met de situatie.Iemand Goldy al in de line up gezien? Vraag me af hoe zeer de foto's nog op de werkelijkheid zijn gebaseerd.
Vreemde zaak sowieso.Net Goldy in de line-up gehad
Verklaring was dat hij een fout had gemaakt. Alternatief was niet mijn smaak.Vreemde zaak sowieso.
Indien ze een afspraak had/heeft verschijnt ze normaalgesproken geeneens in de line-up.
Wel verklaring gevraagd aan Raymond/Joep of Ken??
En geen alternatief beschikbaar buiten Goldy? die er wel leuk uitziet trouwens.
zijn er nog dames die standaard cim doen?
Ik mag het hopen dat ze er tenminste op lijkt !Ik ben ook al bij Marina geweest en volgens mij is ze dat gewoon op de foto's, minus haar tatoeages. Nogmaals, ja het zijn glamour shots, heb jij al ooit een vrouw gezien die lijkt op haar glamour shots?
De tatouages kloppen niet zoals je zelf zegt, maar ze heeft ook een veel ronder gezicht dan op de foto's. Haar neus is anders, haar borsten zijn totaal anders enz … tjaIk ben ook al bij Marina geweest en volgens mij is ze dat gewoon op de foto's, minus haar tatoeages. Nogmaals, ja het zijn glamour shots, heb jij al ooit een vrouw gezien die lijkt op haar glamour
Ik mag het hopen dat ze er tenminste op lijkt !
De tatouages kloppen niet zoals je zelf zegt, maar ze heeft ook een veel ronder gezicht dan op de foto's. Haar neus is anders, haar borsten zijn totaal anders enz … tja
Bovendien. De meeste privéhuizen gebruiken echte foto's waarbij de gezichten onherkenbaar zijn gemaakt omwille van de privacy van de dames, en bij hop zouden ze zo goed als allemaal gewoon met hun gezicht op de website en op het internet willen ? I think not.
Nogmaals, hop is best een ok huis aan correcte prijzen. Maar wat heb je aan foto's waar de dames niet op lijken zoals je zelf zegt. Neem dan echte foto's en maak ze onherkenbaar, dan heb je toch al een beter beeld over hun lichaam.
Maar iedereen gelooft wat hij zelf wil natuurlijk.
daar heb ik zo'n t*ringhekel aan. Lijken de foto's mooi, reviews zijn lyrisch, zit je 1,5 uur in de auto opgewonden om deze sexy vrouw te zien, zie je de vrouw in real life denk je: "wtf, heb ik daarvoor 1,5 uur gereden?"...... linea recta omkeren en weer terugIk zou zeggen ga er heen .....
Ga er bij hop maar van uit dat ze niet helemaal op de foto's lijktDames vandaag aanwezig -
House of Pleasure, een huis met klasse, waar u warm en hartelijk ontvangen wordt door ons team, dat al uw wensen zal proberen te vervullen.Zij weten na een leuk gesprek met u, welke van de aantrekkelijke dames het beste bij u past.Discretie en hygiëne staan hoog in het vaandel bij House of...www.houseofpleasure.eu
Iemand ervaring met Johanna? Ze ziet er super geil uit, ik twijfel of het echt haar fotos zijn. Iemand die bij haar is geweest?
Je voelt je wel belazerd. Hoop dat ik het fout heb want ze ziet er lekker uit, vraag me af hoeveel de echte johanna met de fotos cerschiltGa er bij hop maar van uit dat ze niet helemaal op de foto's lijkt
Lezen dan graag je bevindingen/review.Ben van plan johanna vandaag te bezoeken.
ze is gister voor t eerst met sekswerk begonnen.Lezen dan graag je bevindingen/review.
Ze lijkt er best veel op alleen zie je op de fotos haar tattoos niet.Je voelt je wel belazerd. Hoop dat ik het fout heb want ze ziet er lekker uit, vraag me af hoeveel de echte johanna met de fotos cerschilt