Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is niet de Catalina die ik voor heb, de recesie gaat over een andere. Ik bedoel deze :Euh gewoon even zoekfunctie gebruiken
Recensie - Catalina, House of Pleasure Kinrooi
Afgelopen donderdag weer bij HOP geweest. Eigenlijk een afspraak gemaakt voor Marina, maar daar kreeg ik te horen dat ze vergeten waren de afspraak op te schrijven. Balen..... Dan maar kijken wie wel beschikbaar is. Uit de line up gekozen voor Catalina. Zeker geen spijt van! Knappe...www.girlsreview.nl
Je hebt niet veel gereisd geloof ik Als een dame er niet uit ziet als een Hollandse boerenmeid is het niet noodzakelijk een "omgebouwde". Het is ook niet fair naar de dame om dat hier te schrijven. Geef zo'n mening pas als je ze in levende lijve gezien (en gevoeld ) hebt en je er echt van overtuigd bentHet lijkt wel of ze een paar omgebouwde hebben zitten. Marcella en Tatiana hebben wel een erg mannelijk uiterlijk. Kan aan mij liggen, maar ……
Euuuhh, wie zegt dat ik daar niet geweest ben? Kom daar graag en baseer mijn mening dus op de foto's en praktijk.Je hebt niet veel gereisd geloof ik Als een dame er niet uit ziet als een Hollandse boerenmeid is het niet noodzakelijk een "omgebouwde". Het is ook niet fair naar de dame om dat hier te schrijven. Geef zo'n mening pas als je ze in levende lijve gezien (en gevoeld ) hebt en je er echt van overtuigd bent
Nog niet maar staat ook op men to-do list.Iemand hier al een Trio gedaan?
Dat was wel ooit zo, momenteel iig niet meer.Pinnen mogelijk staat op Kinky.
Wat er op je afschrift staat geen idee.
Kun je iemand aanraden bij House of Pleasure momenteel? Wil in de loop van de week nog eens daar langsgaan.Ik snap precies wat je bedoelt qua uiterlijk is het ook totaal mijn ding niet. Ben wel benieuwd naar Natalia.
Ik Ben vrijdag bij House of Pleasure geweest en daar was de line up verrassend leuk.
Wellicht daar eens je geluk beproeven.
Kun je daarover wat meer toelichten?Vandaag bij ines geweest wat een aanfluiting, soort dit was echt niet goed
Hier ook slechte ervaringKun je daarover wat meer toelichten?
Deze dame vraagt voor pijpen extra wat toch wel bij de standaard service hoort in HOP. Dus dan blijft het wat bij trekken en dan de daad. Blijkt ze ook nog in haar maandelijkse periode te zitten en als klap op de vuurpijl steekt ze het wisselgeld ook nog in eigen zak. Ik kom regelmatig bij HOP en daar zijn veel dames met een goede service zoals Cleo, Nikita, Luna, Micha, Amanda, Sabrina etc. etc. en dan is deze service wel erg mager.Kun je daarover wat meer toelichten?
Jammer dat we geen review's van jou zien dan als je er regelmatig komt.Deze dame vraagt voor pijpen extra wat toch wel bij de standaard service hoort in HOP. Dus dan blijft het wat bij trekken en dan de daad. Blijkt ze ook nog in haar maandelijkse periode te zitten en als klap op de vuurpijl steekt ze het wisselgeld ook nog in eigen zak. Ik kom regelmatig bij HOP en daar zijn veel dames met een goede service zoals Cleo, Nikita, Luna, Micha, Amanda, Sabrina etc. etc. en dan is deze service wel erg mager.
Ja, wel lezen en voordeel doen met de informatie, maar zelf niets bijdragen. Beetje als iemand die er telkens tussenuit piept op café als het zijn toer is om er een te geven.Jammer dat we geen review's van jou zien dan als je er regelmatig komt.
Mila heb ik 1,5 jaar geleden eens bezocht. Was toen zeker geen slechte ervaringIk kan me niet voorstellen dat er nog niemand bij Ivana of Mila is geweest...kom op mannuh..schrijf ff een recensie.
Kleine moeite, groot plezier
Merci
Wandelvrind