Stijve willem
Wandelaar
Zie er heel goed uit, ik denk dat ik deze week eens naar hop rijdt.Iemand al ervaring met elli, 26j spaanse?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZie er heel goed uit, ik denk dat ik deze week eens naar hop rijdt.Iemand al ervaring met elli, 26j spaanse?
Bedoel je goed uit de fotos of heb je haar in het echt gezien?Zie er heel goed uit, ik denk dat ik deze week eens naar hop rijdt.
Kwa grote kont misschien omdat ze een smalle taille heeft? Ziet er goed mooi rond uit, ze lijkt best slank niet?ze is gister voor t eerst met sekswerk begonnen.
Komt uit spanje en heeft in spanje dit werkt nooit gedaan. Ze deed wimpers zetten en make up als werk zei ze.
Ze heeft een erg grote kont. Uitdagende tattoos.
Leuk gezicht.
Klaagt dat alle nederlands lang en hard neuken.
Pijpt zonder condoom
Leuk gezellige meid. Die zelf ook geniet.
Heeft wel erg harde tieten. Daar hou ik niet van.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
Ze blijft 2 weken en gaat dan weer weg
Gr
Ze lijkt er best veel op alleen zie je op de fotos haar tattoos niet.
En ze is een wat ruiger type als dat de fotos doen blijken was mijn ervaring
Toevallig deze week nog langs geweest? Ben erg benieuwd of de foto's een beetje kloppen met de werkelijkheidZie er heel goed uit, ik denk dat ik deze week eens naar hop rijdt.
Ik ben nog nooit bij HOP geweest, maar ik ben benieuwd of er hier ook dames zijn die een leuke striptease in huis hebben. Genoeg slanke dames in ieder geval, maar van de mogelijkheden aangegeven op Redlights durf ik eigenlijk niet uit te gaan. De stripteaseshow is voor mij echt belangrijker dan de eventuele seks (en nee een stripclub lijkt me dan weer niks).
Iemand die tips voor me heeft bij HOP?
Enorm bedankt voor de uitgebreide suggestie. Het heeft mijn fantasie opnieuw getriggerd. Nu nog de juiste dame vinden en dan na afloop een uitgebreide review hier achterlaten.
Werkt toch nog?Zelfs de website van de Hop ligt eruit
Op kinky.nl staat lisa wel. Daar staan vaak andere vrouwen dan op de siteIk heb volgens mij geen Liza gezien.. staat ook niet op de website..
Toen niet meer, misschien tijdelijk er uit gehaald geweest wie weetWerkt toch nog?
Nee, ik heb niets meer vernomen. Ook op internet kom ik nergens in enige vorm dan ook, 'n officiële vermelding van welke autoriteit dan ook tegen over wat er aan de hand is. Ik denk dat we dit voor nu even in de gaten houden of het weer open is. Wat ik zeker hoop, want de prijzen bij sommige andere dames zijn abnormaal hoog, en dan heb je nog niets extra afgesproken.en? heeft er iemand wat meer info over HOP? ik zie geen berichten in de media over eventuele sluiting oid.