Hoe ver reizen jullie voor een date ?.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was zo'n 20 jaar geleden met een maat op vakantie geweest in Spanje. Op de terugweg zag ik in Castelldefels ( net onder Barcelona) een beeldschone jonge dvp tippelen Mijn maat wist niet dat ik wandelde. Toen we thuis waren ben ik de dag erna terug gereden om haar te bezoeken. Toen ik weer daar was kon ik haar niet vinden. Ik heb een goedkoop hotelletje gepakt en wilde de volgende dag weer terug naar huis gaan. Toen ik de volgende ochtend weer langs reed stond ze daar. Ik heb twee heerlijke uurtjes gehad, maar het was de 3500 km in 2,5 dag eigenlijk niet waard.

Langere afstanden met de auto... zoals recent Ella in Genk... of Sophia Sweet in Brugge, dan plan ik de date in het weekend.
Zijn er tenminste (veel) minder vrachtwagens op de snelweg.
Ik vermoed zomaar dat je het meer in de hoeveelheid personenauto's moet zoeken.
In Nederland is de verhouding 120000 vrachtwagens tegenover 8000000 personenauto's. Op televisiebeelden is die verhouding prima te zien als er weer eens een bericht over congestie op de Rijkswegen worden opgeleukt met beelden vanaf een viaduct...

Een auto blijft een heilige koe/status symbool voor een man.
Je kan ook met het openbaar vervoer gaan.

Of zoals Koning-Korting .......

Op de fiets .
Zoveel tijd was ik ooit kwijt om eens om vanuit Noord-Holland in Landgraaf te komen, voor Pinkpop.
Daartegenover staat een rit van knap 2 uur van de grens bij Maastricht tot de kop van Noord-Holland.

Maastricht-Den Helder

3 uur en 4 min 😎

Terug
Bovenaan Onderaan