Paulus030nl
Newbie
- 10
- 13/08/23
- 6
een uur reistijd voor een leuk en gezelig privehuis met sm dame voor lang verblijf
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel goed voor de conditie :Ik neem een paar keer per maand de trein naar Amsterdam voor een raamwandelingetje. Verder wil ik niet langer dan een half uur fietsen voor een privé bezoek, alleen in de zomer dan.
Dit komt gelukkig bijna nooit voor en scheelt me een hoop geld.
Ja dat doe ik ook als ik ver v huis benEn dan te bedenken dat een van de wandelaars op dit forum eens een dame in Berlijn bezocht heeft.
Maar misschien heeft hij dat gecombineerd met een andere afspraak.
Je hoeft tegenwoordig niet ver te rijden om 45 minuten onderweg te zijn..Bezoek vooral prive huizen.
Rij toch 30 min tot 45 min enkel
Wow, bedankt voor dit verhelderend inzicht!Dat ligt er aan waar en welk tijdstip
Wat klopt er niet aan?Ja als men iets opschrijft wat niet klopt is schijnbaar dat inzicht nodig voor sommigen
'rijden'... daar zeg je het net!Je hoeft tegenwoordig niet ver te rijden om 45 minuten onderweg te zijn..
Omdat iedereen ergens anders woont en qua tijd verschillend reist dus voor veel mensen is er geen extra tijd nodig voor dezelfde km'sWat klopt er niet aan?
Als je na 19u naar een dvp rijdt dan kan het nog relatief vlot gaan ja. Ga je overdag dan raak je gewoon nergens meer op een redelijke tijdsduur. 45 minuten onderweg voor een afstand van 10 km is tegenwoordig normaal. En dan mag het nog niet in een of ander stadscentrum zijn...
Ik weiger om dat normaal te gaan vinden!45 minuten onderweg voor een afstand van 10 km is tegenwoordig normaal.
45 min v 10km maak ik nooit mee en ik woon in de randstadIk weiger om dat normaal te gaan vinden!
En verder: liever twee uur reizen voor een geweldige date waar de spetters vanaf vliegen,
dan 10 minuten voor kut-date ( je weet wel... zo'n date waarbij je tijdens missionaris opeens bedenkt dat de dame onder je trekjes van je debiele nichtje heeft)
Nu... een uur reizen... voor de juiste vrouw? Geen probleem!Max een uur voor een date is me lang zat voor in de auto lol
Ik ook en ik maak dat ook nooit mee en als ik het meemaak dan ga ik dat zeker niet normaal noemen.45 min v 10km maak ik nooit mee en ik woon in de randstad
Ik heb een keer van Amsterdam naar Rotterdam 3,5/4 uur over gereden.Ik vind autorijden fijn en ontspannend, ideaal om muziek en podcasts te luisteren
45 min v 10km maak ik nooit mee en ik woon in de randstad