Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies! Een leuke DVP en lekkere sex... combineren met een mini-city trip!Voor iemand die ik heel graag wil ontmoeten maakt de afstand mij niet veel uit. Ik plan toch vaak langere dates. Kan ik op de (lange) terugweg nog even nagenieten of ik combineer het met andere afspraken en blijf wat langer in de regio hangen.
Zoveel tijd was ik ooit kwijt om eens om vanuit Noord-Holland in Landgraaf te komen, voor Pinkpop.Ik heb een keer van Amsterdam naar Rotterdam 3,5/4 uur over gereden.
Wel voor alle vernieuwingen bij de A4 in spitstijd.
Gebruik meer dan 50% openbaar vervoer!Een auto blijft een heilige koe/status symbool voor een man.
Je kan ook met het openbaar vervoer gaan.
Uitzonderingen zijn er altijd,Ik heb een keer van Amsterdam naar Rotterdam 3,5/4 uur over gereden.
Wel voor alle vernieuwingen bij de A4 in spitstijd.
Ik vermoed zomaar dat je het meer in de hoeveelheid personenauto's moet zoeken.Langere afstanden met de auto... zoals recent Ella in Genk... of Sophia Sweet in Brugge, dan plan ik de date in het weekend.
Zijn er tenminste (veel) minder vrachtwagens op de snelweg.
Een auto blijft een heilige koe/status symbool voor een man.
Je kan ook met het openbaar vervoer gaan.
Zoveel tijd was ik ooit kwijt om eens om vanuit Noord-Holland in Landgraaf te komen, voor Pinkpop.
Daartegenover staat een rit van knap 2 uur van de grens bij Maastricht tot de kop van Noord-Holland.
Dan heb je zo'n beetje hetzelfde tempo als ik destijds aangehouden...Maastricht-Den Helder
3 uur en 4 min
Of lopen Natuurlijk woont niet iedereen zo dichtbij of er is geen(goed) ov.Of zoals Koning-Korting .......
Op de fiets .