Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de laatste weken zie ik steeds meer advertenties op SJ, kinky en RedLights met daarin het aanbod voor NZC als een extra.
Klopt mijn indruk, bieden idd steeds meer DVP dit aan? Of is het alleen maar mijn waarneming?
Ik maak bij een DVP geen gebruik van NZC en voor mij is het juist een no go. Dus voor mij vallen steeds meer dames buiten de boot, die anders vaak wel mijn interesse trekken.

In de laatste weken zie ik steeds meer advertenties op SJ, kinky en RedLights met daarin het aanbod voor NZC als een extra.
Klopt mijn indruk, bieden idd steeds meer DVP dit aan? Of is het alleen maar mijn waarneming?
Ik maak bij een DVP geen gebruik van NZC en voor mij is het juist een no go. Dus voor mij vallen steeds meer dames buiten de boot, die anders vaak wel mijn interesse trekken.
Klopt. Is erg veel aanbod.

En als het actief word aangeboden vermijd ik die ook. Wil niet zeggen dat degene die het niet actief aanbieen het niet doen, mmaar dan toch.

Ik sta er precies hetzelfde in als jij Tepellover!
Zit net ook weer met verbazing deze te lezen:

zit de laatste tijd tussen dames waar niks mogelijk is ..
soort van raamservice..
tot mooie Oostblokkertjes die zich vol laten knallen..
en zo te lezen is er animo zat..
begon er laatst 1 over..'ik gebruik Prep dus ik zit safe,voor de rest kun je een spuit of een paar pilletjes halen'..
alsof het allemaal vitamines zijn voor je lichaam..

Nu, ja... dat meer voelen? Lees hier vaak genoeg dat in het bijzijn van een (wel erg) sexy vrouw... velen dan gaan van 'helaas kon ik het niet lang volhouden'!

Dus... zal het zonder condoom dan vast wel nog korter zijn! (en als je daar dan nog meer voor betaalt ook... tsja!)

Vandaag zag ik de eerste advertentie op kinky waar een dame standaard nzc aanbiedt en een toeslag vraagt voor gebruik van een condoom... ik hoop toch niet dat dit het nieuwe normaal gaat worden.
Er stonden een paar reviews en deze waren allemaal pzc en nzc

Ik denk dat dit eerder om een vergissing bij het invullen van de mogelijkheden bij de advertentie zal gaan.
Maar je weet natuurlijk nooit.

Ik vraag mij af wat er tegenwoordig allemaal aan de hand is met nzc. Eens even gecheckt op redlights op mogelijkheden nzc en kreeg meer dan 2000 aanbiedingen. Is dit het nieuwe normaal, heb zelf nooit onveilig gedaan buiten pzc.
Dit kan toch niet goed komen
?

Grtn
Ja, NZC is de laatste tijd overspoeld met veel meer actie dan normaal, maar ook met een minder veilige sfeer. Houd je aan wat je vertrouwt of controleer de recensies nog eens, veiligheid staat altijd voorop.

Yep er wordt veel meer dan vroeger intiem zonder condoom aangeboden, ieder zijn keuze maar niet die van mij hoe aantrekkelijk de dame ook is
Ik moet even denken aan een gesprek op een feestje. Ik zag ooit een man helemaal wit wegtrekken toen ik hem vertelde dat hij waarschijnlijk het sperma van zijn voorganger aan het oplikken was, nadat hij had gezegd dat hij graag uitgebreid befte bij een DVP die bare ging. Hij dacht serieus dat het zaad wel magisch verdween zodra de dame zich even kort waste. Ik heb zijn avond wel verpest. 🙈

Gelukkig zijn er genoeg meiden die hun gezondheid wel serieus nemen. :)

Vandaag zag ik de eerste advertentie op kinky waar een dame standaard nzc aanbiedt en een toeslag vraagt voor gebruik van een condoom... ik hoop toch niet dat dit het nieuwe normaal gaat worden.
Er stonden een paar reviews en deze waren allemaal pzc en nzc
Hoezo niet? Hoe meer dit normaal wordt, hoe fijner toch. Ik zie dat juist als een plus.

Ik ken oudere mannen zoals ik zelf, die een vaste DVP om de week of twee weken bezoeken en nooit elders gaan. Die DVP's weten dat ook want die relatie (klant/DVP) bestaat vaak geruime tijd, vaak vele jaren.
Deze DVP's neuken principieel nooit bare maar maken een uitzondering voor deze trouwe klanten. Zo zie je maar, er bestaan vele variaties in al dan niet risicoloos bare neuken. De wereld is complex en zo is dat ook met sexuele relaties. En ja ik weet het, geen enkel systeem is waterdicht maar sommige risico's kan je met gezond verstand en (ook) vertrouwen, sterk elimineren.

Overigens heb ik in de 60-tiger, 70-tiger jaren steeds buitenshuis bare geneukt. HIV is bekend sinds 1983. Ik heb één maal een "druiper" gehad en met een week antibiotica was ik er vanaf. Bovendien zijn vele soa's hardnekkiger geworden de laatste jaren wegens opgebouwde resistentie tegen vele antibiotica.

Ik ken oudere mannen zoals ik zelf, die een vaste DVP om de week of twee weken bezoeken en nooit elders gaan.
kan je dan niet beter een vriendin zoeken?
Iedere week of twee weken naar dezelfde vrouw gaan om daar sex mee te hebben, en daar dan ook nog voor betalen? Ik snap dat niet zo. Het klinkt een beetje als een betaalde LAT relatie.

Iedere week of twee weken naar dezelfde vrouw gaan om daar sex mee te hebben, en daar dan ook nog voor betalen? Ik snap dat niet zo. Het klinkt een beetje als een betaalde LAT relatie.
Zo makkelijk met het zoeken naar een vriendin is het niet (voor iedereen). Het lijkt vaak zo als of anderen het over winkelen in een supermarkt hebben: Je kiest gewoon wat (wie) je bevalt en het (zij) is van jou. Maar dat is toch niet hoe het in het echte leven werkt.
Bovendien heb bij een DvP de lusten, maar behalve het betalen van haar prijs geen lasten. Dat kan ook een reden zij om daarvoor te kiezen.

Dat is het ook Fausto, een betaalde LAT-relatie. En ik kan dat best begrijpen... niet iedere oudere man heeft nog voldoende sociale contacten om een vaste relatie te starten. Bovendien gaan ouderen er vaak van uit dat hun systeem ook geen verdere engagementen of verplichtingen eist. Ze gaan enkel als ze sexuele behoeften hebben en hebben voor de rest hun leven meestal op de rails.

Dat is het ook Fausto, een betaalde LAT-relatie. En ik kan dat best begrijpen... niet iedere oudere man heeft nog voldoende sociale contacten om een vaste relatie te starten. Bovendien gaan ouderen er vaak van uit dat hun systeem ook geen verdere engagementen of verplichtingen eist. Ze gaan enkel als ze sexuele behoeften hebben en hebben voor de rest hun leven meestal op de rails.

Ik begrijp het standpunt van Neukniemeer voor de volle 100% en sta er volledig achter. Ik ben van ± gelijke leeftijd als hij en heb al vele jaren een zeer gelijkaardig parcours bewandeld als het zijne. Dus ook nagenoeg uitsluitend met enkele vaste dames. Gelukkig lees ik hier ook wel dat er toch nog forumleden zijn die er ook wel enig begrip voor hebben.
Ik denk het enige verschil tussen hem en mij is dat ik gelukkig nooit een of andere SOA heb opgelopen. Ik ben me uiteraard wel bewust van de risico's die onze hobby meebrengt. Ik laat me dan ook regelmatig testen, maar besef ook dat dit geen 100% veiligheid biedt. Maar wanneer ik elders ga dan bij die vaste dames, dan gaat er zeker een hoesje over mijn oude jongeheer.

Terug
Bovenaan Onderaan