Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de laatste weken zie ik steeds meer advertenties op SJ, kinky en RedLights met daarin het aanbod voor NZC als een extra.
Klopt mijn indruk, bieden idd steeds meer DVP dit aan? Of is het alleen maar mijn waarneming?
Ik maak bij een DVP geen gebruik van NZC en voor mij is het juist een no go. Dus voor mij vallen steeds meer dames buiten de boot, die anders vaak wel mijn interesse trekken.

In de laatste weken zie ik steeds meer advertenties op SJ, kinky en RedLights met daarin het aanbod voor NZC als een extra.
Klopt mijn indruk, bieden idd steeds meer DVP dit aan? Of is het alleen maar mijn waarneming?
Ik maak bij een DVP geen gebruik van NZC en voor mij is het juist een no go. Dus voor mij vallen steeds meer dames buiten de boot, die anders vaak wel mijn interesse trekken.
Klopt. Is erg veel aanbod.

En als het actief word aangeboden vermijd ik die ook. Wil niet zeggen dat degene die het niet actief aanbieen het niet doen, mmaar dan toch.

Ik sta er precies hetzelfde in als jij Tepellover!
Zit net ook weer met verbazing deze te lezen:

zit de laatste tijd tussen dames waar niks mogelijk is ..
soort van raamservice..
tot mooie Oostblokkertjes die zich vol laten knallen..
en zo te lezen is er animo zat..
begon er laatst 1 over..'ik gebruik Prep dus ik zit safe,voor de rest kun je een spuit of een paar pilletjes halen'..
alsof het allemaal vitamines zijn voor je lichaam..

Nu, ja... dat meer voelen? Lees hier vaak genoeg dat in het bijzijn van een (wel erg) sexy vrouw... velen dan gaan van 'helaas kon ik het niet lang volhouden'!

Dus... zal het zonder condoom dan vast wel nog korter zijn! (en als je daar dan nog meer voor betaalt ook... tsja!)

Terug
Bovenaan Onderaan