Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou het werkt bij jou dus precies andersom, althans in mijn geval.

Ik ben vrij specifiek en jij komt vervolgens met allemaal algemeenheden.
Over de leeftijd van dames en wat ze verzinnen om jonger te lijken dan ze zijn.
Klinkt allemaal leuk maar daar heb ik het niet over.

Dit soort algemene reply's zijn dan in mijn ogen dan ook vrij nutteloos.
Ze zijn aan iedereen en feitelijk dus aan niemand gericht.
De vraag is waarom je zoiets doet

Misschien geen enkele active herinnering aan ???
Omdat ik een discussie over leeftijden nutteloos vindt als niemand de leeftijd weet van een dame want paspoort krijg je niet te zien, dus als iemand zegt ik bezoek geen dames van bijvb onder de 25, dat weet ie persoon helemaal niet.

U heeft schijnbaar geen klik met dames .......

Het kan ook heel anders zijn .

Maar dat is afhankelijk van de personen in kwestie.

Omdat ik een discussie over leeftijden nutteloos vindt als niemand de leeftijd weet van een dame want paspoort krijg je niet te zien, dus als iemand zegt ik bezoek geen dames van bijvb onder de 25, dat weet ie persoon helemaal niet.
Tig keer reageren in een topic dat je nutteloos vindt lijkt mij dan weer vrij nutteloos.

Het lijkt meer een soort missie, om iedereen hier duidelijk te maken dat ze met 'niet eerlijke' dames te maken hebben.

Als het je zo weinig boeit ontgaat de noodzaak om het 'niet eerlijk zijn' zo vaak te benoemen mij totaal.

Goed gesprek.
Lekker langs elkaar heen ook.
:ROFLMAO:

Mijn ondergrens is 35 jaar. Liever 40, maar dan wordt de spoeling erg dun. Bovengrens: geen, ligt aan de verschijning, maar boven de 60 heb ik nog niet meegemaakt.
Jonger dan 35 (ben zelf 51) geeft mij een vies gevoel en no way dat ik ooit onder de 25 zou gaan. Onder die leeftijd zijn de hersens van de dame wat mij betreft nog niet ontwikkeld genoeg om een dergelijk besluit vol overtuiging te nemen.

Paspoorten controleer ik nooit, maar het verschil tussen 40 en 25 zien lukt mij zo ook wel :p

En vertegenwoordig jij dan 'de markt' ofzo?
Je praat nogal branche breed, ik ben 1 klant met her en der 1 date.

Wat er op macro niveau allemaal aan de hand is, het zal wel. 😊

De Johnny is dan ook een wannabe pooier die continu geript wordt door de dvp's, waarvan hij steeds maar weer probeert iets te verdienen.

Overigens mijn minimum is 18 en ouder dan 50 heb ik nooit gedaan, maar met een van mijn vaste dvp's grap ik soms over hoe we nog sex zouden hebben als we 70 of 80 jaar zouden zijn. Standjes met de rollator misschien. Misschien komt het er ooit van 🤪

Maar soms zou zwijgen verstandiger zijn.
Inderdaad, maar dat is juist zijn probleem, hij denkt dat hij verstandig is en alles weet.
Maar ik heb het hier ooit al ergens neergepend.
Die kerel verkoopt en verbruikt zodanig veel van zijn erectiepillen, dat al het bloed dat z'n enkele hersencellen nog wat zuurstof zouden kunnen geven, rechtstreeks naar zijn lul gaat.
Dus niet verwonderlijk dat hij hier dagelijks wat zit te lullen....

komt misschien over als 'ouwe viezerik'..
maar ik heb ook wel een voorkeur voor jeugdige dames..zo een beetje tussen 18 en max een jaar of 30/35..ligt er allemaal aan hoe een dame eruit ziet..
ik heb een nicht die 37 is..maar die zou als ze haar kleding aanpast makkelijk 25 geschat kunnen worden..zijn de genen..
aan de andere kant ken ik in mijn omgeving wel wat meiden van half de 20 waar ik min of meer mee omga prive..1 of 2 zou je makkelijk half de 30 schatten..
ik ben zelf 50 ,maar de dames schatten me rond de 40..
niet om nu op te scheppen over mijn lichaam maar ik train al bijna 20 jaar zwaar met gewichten..let serieus op mijn voeding..
rook en drink niet..
en het gebeurt bijna 9 uit 10 keer dat dames daar over beginnen..
'are you a boxer?'..'of iets in die richting..ben 1,80 ,weeg 95 kilo..15% lichaamsvet..in de zomer iets minder..
geen rimpels in gezicht ,goed gebit ,volle kop haar..dat idee..
denk dat een meid van 25 dat verder geen probleem vind op zon moment..
zal ze liever hebben dan een onverzorgde kerel van 20 met een enorme pens ,die bij 2x stoten aan de zuurstof moet..
bovendien..ik ga geen geld betalen voor een vrouw van 40+ ,die ik bij wijze elke zaterdagavond ook in het cafe kan oplaaijen na een halve fles rosé..
en ik word daar ook niet geil van..
dus dat gaat niet gebeuren..
ik begrijp ook terdege dat zo'n jong ding een SEXpartner is,geen LEVENSpartner..ik ga er geen huis mee kopen of naast op de bank mee zitten..
het is puur voor een uurtje lol..geen leven lang..dat zou niet werken in veel gevallen..
Dit is wel lachen toch, eerst zeggen dat je niet op wilt scheppen en dan deze tekst produceren 🤣 zelden iemand meegemaakt die zo zelfingenomen is. Mensen die zo opscheppen over hun uiterlijk zijn in werkelijkheid vaak het tegenovergestelde. En een echte bouwvakker heeft overigens geen tijd om 's morgens tussen 10 en 11 op dit forum te zitten, laat staan zo'n lap tekst met onzin te posten 🤣

Dit is wel lachen toch, eerst zeggen dat je niet op wilt scheppen en dan deze tekst produceren 🤣 zelden iemand meegemaakt die zo zelfingenomen is. Mensen die zo opscheppen over hun uiterlijk zijn in werkelijkheid vaak het tegenovergestelde. En een echte bouwvakker heeft overigens geen tijd om 's morgens tussen 10 en 11 op dit forum te zitten, laat staan zo'n lap tekst met onzin te posten 🤣
Wow... shots fired!
Waarom? Ben je altijd zo gezellig?
Zal wel, want je hebt niet voor niets 100.000+ likes gekregen...

Wow... shots fired!
Waarom? Ben je altijd zo gezellig?
Zal wel, want je hebt niet voor niets 100.000+ likes gekregen...
nah..het is het zonnetje in huis hier..
die 100.000 likes kun jij ook krijgen hoor ,moet je gewoon heel het 'mooiste en lekkerste' volspammen met foto's die je van internet plukt..blijkbaar is hijzelf gepensioneerd of (gedeeltelijk afgekeurd) of iets ,want verder weet je niks van meneer..en hij zal tijd zat hebben..
2 recensies op dik 3 jaar tijd ..ook chapeau..
even goede vrienden..
verder draagt meneer allemaal niet zo veel bij aan dit forum..
en kijk maar uit wat je zegt tegen hem..want hij rapporteert je zonder met zijn ogen te knipperen....zal hij nou ook wel weer doen..

hij weet ook waarschijnlijk niet eens hoe de indeling van mijn dag eruitziet en dat ik niemand verantwoording verschuldigd ben over mijn werkzaamheden..
of dat ik even tussendoor een kom koffie pak en onderwijl een hoop 'onzin' post..
weet hij helemaal niks van..
ook niet het feit dat wanneer iemand 2 decennia fanatiek sport ipv fanatiek in de bank liggen met een zak chips er toch iets gezonder en anders uitziet dan een leeftijdsgenoot snapt meneer niet..
toch werkt sporten en krachttraining al eeuwen voor miljoenen mensen..
dus ik ben daar helaas geen uitzondering op..
meneer kan mij ook gewoon op negeren zetten is hij overal vanaf..zorg minder voor hem..
scheelt weer tijd..nog meer tijd om foto;s van dames te posten..
win/win toch?

@Johnny Walk je hebt ook gewoon een talent om vele forumleden mateloos te irriteren.
Bij mij persoonlijk valt het trouwens nog mee. Maar soms zou zwijgen verstandiger zijn.
Och dat heb ik bij tig andere leden als ze continue domme dingen posten, dat hoort bij een forum, kan je ook negeren, als we het allemaal eens waren heb je geen forum meer
Ik heb die mannen die hier permanent fotos plaatsen nooit zo begrepen.
Ik kijk er ook bijna nooit naar.
Concrete verhalen van mensen zijn veel leukere dingen te lezen en te bekijken. Meer real life
Mee eens, maar ieder mens is anders, leven en laten leven

Terug
Bovenaan Onderaan