Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben het best op mijn gemak bij dames die niet teveel verschilllen met mij qua in leeftijd. De leeftijd van de DVP's die ik bezoek is dan ook in de loop van de tijd opgelopen, nu een leeftijdsverschil (!) max 25-30 jaar.

Tall
Een leeftijdsverschil van 25-30 jaar??
Nu... dat noem ik toch niet meteen 'niet te veel verschillen' hoor!

Ik zoek op redlights met maximum leeftijd 36.
Dit enkel om de degoutante foto's van "hot" Marijke niet te moeten zien. Anders is mijn goesting direct weg.
De oudste dame die ik al bezocht heb, was 39, volgens haar profiel (dus waarschijnlijk eerder 45).
Een minimum leeftijd heb ik niet echt, maar de meeste dames die ik bezoek zijn 25+.
Zelf ben ik 40jaar.

Best een moeilijke vraag.
- Als ik er ook mee wil praten is het vanaf 30/35 jaar. Een bovengrens is niet echt van belang, maar zit nu op ongeveer 60, alhoewel een 65-jarige ook is voorgekomen.
- Als het alleen voor de lust is dan is leeftijd minder belangrijk, maar is vnl het lichaam (inclusief hoofd) van belang. In de praktijk is dit tussen de 20 en 40.

Disclaimer: Alle genoemde leeftijden zijn geen paspoortleeftijden, maar inschattingsleeftijden van mij ;)

Wat is trouwens leeftijd... tussen de lakens?
Ja! Er 'goed' uit zien is niet onbelangrijk... Maar verder toch liefst ook stamina... inzet... en vooral (heel) veel passie!

Er goed uitzien is nu net het belangrijkste........

En dan kan in alle leeftijden.

Net zoals in alle leeftijden ook lelijke draken voorkomen.

Nu komt weer dat punt van persoonlijke smaak natuurlijk.

Maar n dame die ik echt mooi vind , word door weinig kerels lelijk gevonden .

😜

Terug
Bovenaan Onderaan