Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
rond de 30, vanaf 25 en max 35, misschien uitloper naar 38,39,40.... De natuur gaat toch zijn werk doen. Lullig gezegd zoek ik lekker strakke figuurtjes. ik zie er zelf niet uit dus die kan ik nooit krijgen in het echt :ROFLMAO::ROFLMAO: maar jonger dan 25 wordt me beetje erg jong... rond de 18 krijg ik pedo-vibes dan..... bijna leeftijd van mijn nichtjes van 17.... toch raar idee dan. dus hoe ouder ik word hoe meer ik opschuif in leeftijd denk ik.....tot max 40

Waar vinden jullie die dames die onder de 21 zijn? Op kinky is er een leeftijdsgrens van 21+
Het wordt echter niet goed genoeg gecheckt volgens mij.

Ik hou bewust de 21+ grens aan en je zou er bij Kinky dan automatisch vanuit moeten kunnen gaan dat dat klopt. Maar 2x trof ik een dame die, toen ik er naar vroeg, zelf aan gaf 20 te zijn.

Was dat thuis ontvangst?
Ja.

Ik weet niet of ze paspoort gegevens moeten doorgeven om een profiel aan te maken, maar erg betrouwbaar is het allemaal dus niet.

Maar goed, als Tonym juist dames onder de 21 zou zoeken (weet niet waarom hij het vroeg) dan kun je daar via Kinky niet achter komen welke dat zijn, want het doel is juist dat ze allemaal 21+ zijn.

Maar er glippen wel eens dames doorheen die 20 (of jonger?) zijn.
Was dat thuis ontvangst?
Overigens zou het ook nog kunnen dat die dame zei dat ze 20 was natuurlijk, terwijl ze wel 21 of ouder was.

Maar die kans acht ik klein omdat ze zelf vaak wel weten dat 21 via Kinky de minimum leeftijd is en eigenlijk alleen dames van boven de 28 zich jonger voordoen dan ze zijn.

Dus als zij 20 zegt geloof ik dat wel.

Ja.

Ik weet niet of ze paspoort gegevens moeten doorgeven om een profiel aan te maken, maar erg betrouwbaar is het allemaal dus niet.

Maar goed, als Tonym juist dames onder de 21 zou zoeken (weet niet waarom hij het vroeg) dan kun je daar via Kinky niet achter komen welke dat zijn, want het doel is juist dat ze allemaal 21+ zijn.

Maar er glippen wel eens dames doorheen die 20 (of jonger?) zijn.
Dat bedoel ik dus met uitkijken dat je niet in een Valkenburg zaak terecht komt want dan heb je echt een probleem.

Dat bedoel ik dus met uitkijken dat je niet in een Valkenburg zaak terecht komt want dan heb je echt een probleem.
Nou ja, dat is de reden dat ik 21 aan hou als minimum leeftijd. En op zich goed dat Kinky dat ook doet.

Zou je 18 aanhouden, dan wordt het heel vaag, want je ziet echt niet altijd of iemand 17, 18 of 19 is en dan heb je echt een probleem, wat je zelf ook niet wilt.

Maar 18 is de legale grens, dus als je zelf 21 aanhoudt zit je nooit verkeerd, dan kan er wel eens een van 20 doorheen glippen, maar dat is niet verboden, en het verschil tussen 22 of 17 zie ik echt wel.

De enige die dat blijkbaar niet ziet is P Diddy.

Je weet nooit of ze een reden hebben die kan zo divers zijn

Dit soort algemene stellingen werken misschien als iemand een algemeen bericht schrijft.
Ik leg vrij specifiek uit dat dit voor mijn niet geldt, aangezien ik de dame lang genoeg ken. Regelmatig bij haar thuis ben geweest, en zij bij mij, ik haar privé bankrekening ken, weet hoe ze echt heet., haar paspoort heb gezien met geboortedatum etc, etc.

En toch ga jij me vast straks vertellen dat een paspoort vervalst kan zijn, omdat ze om mij totaal onduidelijke redenen liever bekend staat als 25 jarige dan als 28 jarige. 🤔

Nee dat schreef ik niet
Nee, maar je schrijft het forum wel vol met algemeenheden over dat alles voor iedereen anders is, alles relatief en subjectief is en eigenlijk niks van wat er geschreven wordt er toe doet of van belang is.
In het kamagra topic is 'het is voor iedereen anders' mantra wellicht nog nuttig moet ik toegeven maar om dat nu overal zo uit te dragen, dat wordt wat afgezaagd.

O zo, ja maar dan lees je dat weer te algemeen, je moet wel zien en begrijpen dat afhankelijk vh onderwerp en of de discussie het weer net anders bedoeld kan zijn. Er zijn hier vaak discussies waar mensen een soort gemiddelde of algemeenheid gaan verkondigen die dan niet bestaat omdat het per situatie of persoon anders kan zijn of is. Ik vind dat veralgemeniseren dan gaan vervelen omdat er dan een discussie over iets ontstaat wat niet bestaat of zo is.

O zo, ja maar dan lees je dat weer te algemeen, je moet wel zien en begrijpen dat afhankelijk vh onderwerp en of de discussie het weer net anders bedoeld kan zijn. Er zijn hier vaak discussies waar mensen een soort gemiddelde of algemeenheid gaan verkondigen die dan niet bestaat omdat het per situatie of persoon anders kan zijn of is. Ik vind dat veralgemeniseren dan gaan vervelen omdat er dan een discussie over iets ontstaat wat niet bestaat of zo is.
Vind dat zo vanzelfsprekend dat het niet vermeldenswaardig is. Maar zal je er niet verder over lastig vallen.

Weinig zo persoonlijk en anders voor iedereen dan z'n seks beleving en hoe de ontvangen diensten van een dvp worden ervaren. Dus in dat opzicht kan je de essentie van dit hele forum, dvp recensies, wel in vraag stellen. Toch valt er bruikbare informatie uit de distilleren.

Nou het werkt bij jou dus precies andersom, althans in mijn geval.

Ik ben vrij specifiek en jij komt vervolgens met allemaal algemeenheden.
Over de leeftijd van dames en wat ze verzinnen om jonger te lijken dan ze zijn.
Klinkt allemaal leuk maar daar heb ik het niet over.

Dit soort algemene reply's zijn dan in mijn ogen dan ook vrij nutteloos.
Ze zijn aan iedereen en feitelijk dus aan niemand gericht.
De vraag is waarom je zoiets doet

Nou het werkt bij jou dus precies andersom, althans in mijn geval.

Ik ben vrij specifiek en jij komt vervolgens met allemaal algemeenheden.
Over de leeftijd van dames en wat ze verzinnen om jonger te lijken dan ze zijn.
Klinkt allemaal leuk maar daar heb ik het niet over.

Dit soort algemene reply's zijn dan in mijn ogen dan ook vrij nutteloos.
Ze zijn aan iedereen en feitelijk dus aan niemand gericht.
De vraag is waarom je zoiets doet
Omdat ik een discussie over leeftijden nutteloos vindt als niemand de leeftijd weet van een dame want paspoort krijg je niet te zien, dus als iemand zegt ik bezoek geen dames van bijvb onder de 25, dat weet ie persoon helemaal niet.

Terug
Bovenaan Onderaan