Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had contact met een vrouwtje van 20.
Zij wilde geen relatie maar wel sex en dan graag met mannen boven de 50.
Ze zei dat die je waarschijnlijk veel kunnen leren.
Dat Klopt zei Ik,...Haha
Heb haar In 1 Jaar Iedere 2 weken bezocht en echt heel veel geleerd.
Heb een beest gemaakt van haar.
Toen ze verliefd werd gestopt.
Na 3 maanden een App. ben Je thuis....
Ze miste de harde sex zo erg. :)
Haar vriend deed wel anaal maar niet hard genoeg want als hij haar pijn deed vond hij dat niet fijn.
Spanken en dirty talk en,...
Tsja ,....keihard en pijn,...wilde ze juist graag.
Als 50er echt supertijd gehad met deze jong uitziende 20er.
Oh leerde haar kennen aan de kassa van AH
Je mag haar gerust doorsturen hoor. Dan toon ik haar dat een 33 jarige haar ook veel kan leren ;)

Sja maar vaak als ik oudere mannen afwees werden ze boos op mij en begonnen van leeftijd maakt niet uit etc, ik heb nog mijn grenzen hoor en wil liever geen intiem met bejaarde mannen op mijn leeftijd, bah!
Nu... als je dat -vooraf- duidelijk aangeeft... Geen probleem toch?
Eerst iemand laten opdraven... en dan afwijzen vanwege leeftijd... dat is not done natuurlijk!

Dat is ook een aardige @MrSmith , maar ik hanteer die regel niet om een minimum te bepalen.

Ik zoek op 21-36 en kwam er alleen gaandeweg achter dat rond de 25 vaak de beste ervaringen oplevert.

Maar 25 is niet mijn minimum omdat ik 49 ben.

Ik ben bang dat ik eerder aangaf dat ik het leeftijdsverschil juist wel een spannende gedachte vind.

Zo van: 2x haar leeftijd + 3 jaar dat is mijn leeftijd.

Maar nooit onder de 21, dat spreekt voor zich. Zou je 18 als minimum aanhouden dan is er risico, maar ik zie echt wel of iemand 23 of 18 is zeg maar.

Laatst bewerkt:
Nu... Precies dat!

Er zijn dus wel degelijk jongere vrouwen die vallen op zelfverzekerde oudere mannen. Mannen die weten wat ze willen in bed... en daar ook vol voor gaan! Die haar dominant durven nemen... en ook verdomd goed weten wat vrouwen lekker vinden! Die haar helemaal in extase brengen!

Niks mooier... dan zo'n jonge vrouw haar eigen sexualiteit helpen ontdekken...
Precies Ja,.
Ik zag haar bij de kassa en dacht,...wat een mooie.
na keer of 4 merkte ik dat ze altijd lachte.
Ze had natuurlijk in de gaten dat Ik steeds bij haar afrekende.
(jaar of 8~9 terug)
Na 2 weken zei Ik,... Jij hebt Uuuuh,....Nee mag ik niet zeggen.
Volgende dag bleek ze nieuwsgierig,....wat heb Ik vroeg ze?
Ik zei dat ik dat niet durfde te zeggen in de winkel.
Ze zei,...Ik ben zo vrij,.....durf t dan wel te zeggen~?
Ik wachte aan de zijkant Vd winkel en toen ze naar buiten kwam stapte ze naast mij in de auto.
Nu moet T wel zeggen,....wat heb Ik?
Een supergeile kop heb je
Ze bloosde gigantisch en ze dreef zowat weg geloof Ik.
T Ijs was gebroken.
Naa Huis gebracht en gebleven Tot In de avond.

Ik ben 36. Ik hanteer geen leeftijdsgrens maar wel een aantrekkelijkheids maatstaaf. Ik ken dames van 40 waar ik mn hond nog vanaf zou trappen en dames van 60+ die er picobello uitzien.

Jonge meiden zie ik graag maar tegelijkertijd zijn die vaak wel wat prijziger en wandel ik met kleine beurs. Maar daar geldt dat lang niet elk jong ding perse lekker of aantrekkelijk is. Meisje van net 18 zou ik in principe geen bezwaar mee hebben maar mijn voelsprieten gaan wel altijd wat extra aan. Vraag me juist bij zo'n jong grietje sneller af of ze wel vrijwillig aan de slag is....

Laatst bewerkt:
Snap echt niet dat je zou willen daten met een meid die meer dan 10 jaar jonger dan je is.

Ja het kan en het mag helaas volgens de wet, maar de gedachte alleen al is walgelijk
Waarom is dat walgelijk, ik ben 56 en mijn vriendin is ruim 30 jaar jonger, we zijn al een lange tijd gelukkig samen

Leeftijd dvp van 18 tot 35

Terug
Bovenaan Onderaan