Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou het werkt bij jou dus precies andersom, althans in mijn geval.

Ik ben vrij specifiek en jij komt vervolgens met allemaal algemeenheden.
Over de leeftijd van dames en wat ze verzinnen om jonger te lijken dan ze zijn.
Klinkt allemaal leuk maar daar heb ik het niet over.

Dit soort algemene reply's zijn dan in mijn ogen dan ook vrij nutteloos.
Ze zijn aan iedereen en feitelijk dus aan niemand gericht.
De vraag is waarom je zoiets doet

Misschien geen enkele active herinnering aan ???
Omdat ik een discussie over leeftijden nutteloos vindt als niemand de leeftijd weet van een dame want paspoort krijg je niet te zien, dus als iemand zegt ik bezoek geen dames van bijvb onder de 25, dat weet ie persoon helemaal niet.

U heeft schijnbaar geen klik met dames .......

Het kan ook heel anders zijn .

Maar dat is afhankelijk van de personen in kwestie.

Omdat ik een discussie over leeftijden nutteloos vindt als niemand de leeftijd weet van een dame want paspoort krijg je niet te zien, dus als iemand zegt ik bezoek geen dames van bijvb onder de 25, dat weet ie persoon helemaal niet.
Tig keer reageren in een topic dat je nutteloos vindt lijkt mij dan weer vrij nutteloos.

Het lijkt meer een soort missie, om iedereen hier duidelijk te maken dat ze met 'niet eerlijke' dames te maken hebben.

Als het je zo weinig boeit ontgaat de noodzaak om het 'niet eerlijk zijn' zo vaak te benoemen mij totaal.

Goed gesprek.
Lekker langs elkaar heen ook.
:ROFLMAO:

Mijn ondergrens is 35 jaar. Liever 40, maar dan wordt de spoeling erg dun. Bovengrens: geen, ligt aan de verschijning, maar boven de 60 heb ik nog niet meegemaakt.
Jonger dan 35 (ben zelf 51) geeft mij een vies gevoel en no way dat ik ooit onder de 25 zou gaan. Onder die leeftijd zijn de hersens van de dame wat mij betreft nog niet ontwikkeld genoeg om een dergelijk besluit vol overtuiging te nemen.

Paspoorten controleer ik nooit, maar het verschil tussen 40 en 25 zien lukt mij zo ook wel :p

En vertegenwoordig jij dan 'de markt' ofzo?
Je praat nogal branche breed, ik ben 1 klant met her en der 1 date.

Wat er op macro niveau allemaal aan de hand is, het zal wel. 😊

De Johnny is dan ook een wannabe pooier die continu geript wordt door de dvp's, waarvan hij steeds maar weer probeert iets te verdienen.

Overigens mijn minimum is 18 en ouder dan 50 heb ik nooit gedaan, maar met een van mijn vaste dvp's grap ik soms over hoe we nog sex zouden hebben als we 70 of 80 jaar zouden zijn. Standjes met de rollator misschien. Misschien komt het er ooit van 🤪

Maar soms zou zwijgen verstandiger zijn.
Inderdaad, maar dat is juist zijn probleem, hij denkt dat hij verstandig is en alles weet.
Maar ik heb het hier ooit al ergens neergepend.
Die kerel verkoopt en verbruikt zodanig veel van zijn erectiepillen, dat al het bloed dat z'n enkele hersencellen nog wat zuurstof zouden kunnen geven, rechtstreeks naar zijn lul gaat.
Dus niet verwonderlijk dat hij hier dagelijks wat zit te lullen....

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
44.653
Leden
36.130
Nieuwste lid
Maya2024
Terug
Bovenaan Onderaan