- 1.398
- 03/11/22
- 2.645
Welke dagen zijn het beste om te werken als dame in deze stad?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVrijdag en zaterdagavondWelke dagen zijn het beste om te werken als dame in deze stad?
Donderdag overdag ookWelke dagen zijn het beste om te werken als dame in deze stad?
Is al geregeldVoor zover ik weet moet je eerst een intake doen bij de gemeente om een werkpas te krijgen.
Deze week met de TT in aantocht kan het vanaf donderdagavond erg druk zijnDonderdag overdag ook
Kun je de link sturen van je kinky profiel? Ben wel benieuwdWelke dagen zijn het beste om te werken als dame in deze stad?
Staat hierboven als je drukt op "Site"Kun je de link sturen van je kinky profiel? Ben wel benieuwd
Nieuwstad. Precieze details weet ik pas op de dag zelfWeet je al waar in Groningen?
Graag hiervoor appen of een berichtje sturen zodat we on topic blijvenHeerlijk! Waarschijnlijk kom ik langs.
Mag je bij jou 2 keer klaarkomen? Of is het na de 1e keer gelijk over?
Graag hoor ik het
Ik niet en blijkbaar niemandNiemand?
Nee, deze dame is wat ouder dan degene die jij bedoeld en heeft blond sluik haar. Volgens mij meestal in het zwart gekleed. Glimmende strakke zwarte broek volgens mij. Kan de naam Daniëlle kloppen misschien?
Of de dame wordt bedoeld die iedere kwartier een ander kleur outfit aantrekt. Zal vanavond even kijken.. inderdaad niet degene die ik hierboven beschreef. (Daniëlle) Zit op 22Ja, de dame op 26-2 is een andere dame. Heeft/had bron bordje met 'open' en een bordje dat pinnen mogelijk is
Ben er twee keer geweest was goed.Goedemorgen, heeft iemand ervaring met deze dame? Zit volgens mij op 53-2
Experienced and kinky
Located in the red light district!!!Very experienced, open minded, kinky and sexy lady can make your dreams come true. Variety of services available upon agreement. ...www.kinky.nl
Zaterdag avond eentje buiten op de stoep. Niet knap, mager, wel vriendelijk (of stoned). Wel keiharde siliconen. Leek me geen dureZijn er ook shemales aanwezig in nieuwstad? Ik wil morgen in de begin van de middag heen. Hoop iets te horen
gisteravond ook even gekeken, verrassende variatie. oudere latina's, maar ook mooie jonge meiden. een paar transen en zelfs een verklede man die bij een meisje voor het raam zat om klanten te lokken. Ik heb zolangzamerhand wat tel nr verzameld, en niet ieder meisje zit voor het raam te wachten. dus de hierboven beschreven treurigheid kan ik niet bevestigen. Ik weet wel als de temp boven de 25 graden komt, het rustiger wordt.
46I?Iemand al ervaring met de nieuwe donkerharige dame ongeveer in het midden van de even-nummers van het lange gedeelte? Erg knap, leek wel wat op Monika. Had het al erg druk..
Ongeveer. Niet eerder gezien