Mark198112
Wandelaar
Ik kom regelmatig bij Angie op 41-2. Erg prettig in de omgang en heb altijd een heerlijke tijd bij haarHeeft iemand informatie over de dames op Nieuwstad 41-2 en/of 42-1. Zitten er meestal overdag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kom regelmatig bij Angie op 41-2. Erg prettig in de omgang en heb altijd een heerlijke tijd bij haarHeeft iemand informatie over de dames op Nieuwstad 41-2 en/of 42-1. Zitten er meestal overdag.
Nu is het idd leeg in Groningen ivm vakanties maar leeuwarden is toch verschrikkelijk laatste jaren - en in vergelijking met Groningen helemaal niets - vlak voor de vakanties waren er veel leuke en mooie dames in Nieuwstad - ja als je van dikke oude zuid amerikaanse dames houdt snap ik je opm. En prijzen zijn volgens mij al jaren heel veel jaren hetzelfdeEen tijd geleden werd hier gemopperd over de lage bezetting en de hoge prijzen in de Nieuwstad.
Klopt. Daarom kom ik er al jaren niet meer.
In die discussie (kan het niet meer vinden) was er ook iemand die nostalgisch verwees naar Leeuwarden. Klopt ook. In Leeuwarden kun je veel beter terecht. Ondanks dat daar momenteel wat toppers op vakantie zijn.
Mij is ook bijgeleven dat iemand over Leeuwarden met name noemde Isabela. Hij noemde haar zijn liefste DVP ooit. Heb het onthouden want dat geldt ook voor mij.
Nou Isabela zit er weer. Moulin Rouge 6.
Moulin Rouge is weer open.
Waar heb jij het over?Zal binnenkort wel weer helemaal leeg zijn. Lockdowns komen er weer aan
Hij doelt op berichten in enkele van de rioolmedia dat in het rioolwater een verhoogde hoeveelheid Covid virusdeeltjes is aangetroffen.
Dus bij sommigen meteen paniek.
Op vakantie gegaan vanaf 22ste augustus vgmIemand een idee of blonde Christina op 35-1 er ook is?
Heb haar een keer ontmoet bij een duo sessie met Niky, zou haar graag nu eens 1 op 1 weer zien maar moet 45 min rijden dus wil eigenlijk eerst een afspraak kunnen maken….
Christina is weer terug of je moet een andere bedoelen. Oneven kant, Roemeens en kamer boven..Iemand een idee of blonde Christina op 35-1 er ook is?
Heb haar een keer ontmoet bij een duo sessie met Niky, zou haar graag nu eens 1 op 1 weer zien maar moet 45 min rijden dus wil eigenlijk eerst een afspraak kunnen maken….
Volgens mij zit er op 37-3 Geen blonde maar zit daar VanessaWeet iemand wanneer/of blonde Alexia 37-3 weer terug komt?
Ja helemaal gelijk, ik bedoel 35-3Volgens mij zit er op 37-3 Geen blonde maar zit daar Vanessa
Deze week terug? Ik heb haar nog niet gezien.Nicole uit Bulgarije over 3 weken en Nicole 15-3 nooit weer
Kwam rond dit tijdstip terug zei ze tegen mij. Een precieze dag wist ze nog niet zeker toen ik haar bezocht vorige maand. Dus het zou dit weekend kunnen zijn en anders begin volgende week.Deze week terug? Ik heb haar nog niet gezien.
Ik zie nog steeds auto's door de nieuwstad rijden hoor?Eindelijk autovrij.
Wat een verbetering.
Nicole uit Bulgarije is weer aanwezig.Deze week terug? Ik heb haar nog niet gezien.
Ik zie nog steeds auto's door de nieuwstad rijden hoor?
Afgelopen maandag.Uuuuhhh, sinds wanneer kan er niet meer met de auto door NS gereden wordt?
iedereen zal zijn favoriete dame hebben - vroeger Jully en Serena die vlak bij haar zat op 39 dacht ik. Allebei al jaren weg helaas.
Nou denk iets van 7-8 jaar terug en geen idee of ze nu gezin hebben - maar waren leuke damesNou praat je denk ik 15 jaar geleden. Ik denk dat die dames nu zelf een eigen gezinnetje hebben