Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr wordt gescand op werkuren, wat mij verteld is door een DVP mogen ze maximaal 11 uur werken per 24 uur. Als een DVP werkt moet het bekende rode licht branden, als het rode licht uit is wordt de desbetreffende kamer niet gescand. Op deze manier worden de werktijden bijgehouden per kamer. Kamers worden per dag op per week verhuurd. De dames mogen er ook slapen na werktijd. Douche of bad met douche zit er ook in, zelfs een keuken is aanwezig in de meeste kamers.Scanner is controle werkuren volgens mij - meeste betalen per week
klopt, maar dat is eentje van 2020Op City girl
Plattegrond en info - Groningen - Citygirl.nl
Plattegrond Red Light District van Groningen Pattegr.GroningenCityGirls-1.jpgâ Nuttige informatie over Red Light District van Groningen Info volgt.www.citygirl.nl
de straat ligt er nog net zo bij als in 2020..klopt, maar dat is eentje van 2020
Beetje geile wijfies?Zowat iedereen is naar huis rond deze tijd. Met beetje mazzel kun je nog kiezen uit 4 tot 5
Nou de meeste leuke dames zijnwegBeetje geile wijfies?
Lijkt me ook logisch. De meeste dames zijn naar hun eigen land terug en daarnaast is 1 januari gewoon een vrije dag.Niemand aanwezig vandaag zag ik toen ik door de straat liep?
Dat klopt idd. Die Nelly had ik toevallig bezocht dezelfde avond als Karina. Zag dat ze pzc/cim deed. Ik vond haar een wat verwarde indruk maken toen. Heb het ff geprobeerd maar ik werd er niet blij van en ben voortijdig weggegaan. Ik heb gezegd dat ik de klik niet voelde. Soms maak je verkeerde keuzes....Hangt ervan af wat je zoekt, Nelly op 34-3 was de hele nacht aanwezig en had het druk. Ik heb haar eerder bezocht toen ze thuisontvangst deed
pzc is wel nice though. Tongzoenen trekt mij iets meer maar ieder gek zijn gebrekDat klopt idd. Die Nelly had ik toevallig bezocht dezelfde avond als Karina. Zag dat ze pzc/cim deed. Ik vond haar een wat verwarde indruk maken toen. Heb het ff geprobeerd maar ik werd er niet blij van en ben voortijdig weggegaan. Ik heb gezegd dat ik de klik niet voelde. Soms maak je verkeerde keuzes....
Ik kan straks ff voor je kijken.Zijn er al wat dames terug op ns?
Ja zeker, tongzoenen heb ik zeker ook wat mee. De combi is hemels, maar lang niet iedereen doet dat.pzc is wel nice though. Tongzoenen trekt mij iets meer maar ieder gek zijn gebrek
Gewoon over het algemeen, wie al terug is. Vooral de Roemeense dames.Ik kan straks ff voor je kijken.
Waar wil je dat ik op let? Nog speciale dames op nrs waar ik naar moet kijken?
Ja zeker, tongzoenen heb ik zeker ook wat mee. De combi is hemels, maar lang niet iedereen doet dat.
Oke, maar ik weet niet van iedereen welke nationaliteiten ze hebben haha. Maar ik zal kijken hoe de bezetting isGewoon over het algemeen, wie al terug is. Vooral de Roemeense dames.
Die witte schattige poes is van de kamer naast Nicole.Zat wel een poes voor het dichte gordijn, kan ook die dierenliefhebster zijn die er overdag zit. Was nr. 42
6 januari is het orthodoxe Kerstfeest. Dames komen vanaf nu wel weer terug (feest is gedaan, geld uitgegeven dan wel afgegeven), dus er moet weer verdiend worden.Meeste Roemeense en Bulgaarse vieren op 6 jan nog 3 koningen ofzo dus denk dat meesten zo rond 12-19 terugkomen
Je bedoelt Alina uit Duitsland? Is niet nieuw zit er al jaren. Prima te doenZijn er ook al nieuwe gezichten in Groningen?
Heeft iemand ervaring met de dame op 29-2?
Heb jij wat nw dames gesignaleerd deze week?Oke, maar ik weet niet van iedereen welke nationaliteiten ze hebben haha. Maar ik zal kijken hoe de bezetting is