Alleen niet voor neuken, ten minste niet mijn ervaringJe bedoelt Alina uit Duitsland? Is niet nieuw zit er al jaren. Prima te doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen niet voor neuken, ten minste niet mijn ervaringJe bedoelt Alina uit Duitsland? Is niet nieuw zit er al jaren. Prima te doen
Vrijdag voor het laatst geweest. Armoe troef. Echt heel weinig dames aanwezig.... Nog geen Ada, Nicole, Bianca, Tina etc gezien. Kan vanavond wel weer even kijken.Heb jij wat nw dames gesignaleerd deze week?
Vgm zag ik een tas bij Tina staan gisteravond.Vrijdag voor het laatst geweest. Armoe troef. Echt heel weinig dames aanwezig.... Nog geen Ada, Nicole, Bianca, Tina etc gezien. Kan vanavond wel weer even kijken.
Vgm zag ik een tas bij Tina staan gisteravond.
Wie zit in dat kamertje van Antonia? Gordijn was nooit open geweest
Zaterdag een afgetrainde donkere tante in de kamer van Antonia. Zal t wel druk hebbenVgm zag ik een tas bij Tina staan gisteravond.
Wie zit in dat kamertje van Antonia? Gordijn was nooit open geweest.
Antonia die veel extra's heeft, 50 euro per extra, beffen tz dt enzovoort. Misschien wel meer mogelijk, idk.Antonia weet ik ff niet uit mijn hoofd wie dat is? Welk nr bedoel je ?
ada is weer aan wezigVrijdag voor het laatst geweest. Armoe troef. Echt heel weinig dames aanwezig.... Nog geen Ada, Nicole, Bianca, Tina etc gezien. Kan vanavond wel weer even kijken.
Klinkt niet fijn, maar Karina heeft die extra's helaas ook.... PZC 50 extra, Tongzoenen ook 50 extra denk ik, nog niet uitgeprobeerd.....Antonia die veel extra's heeft, 50 euro per extra, beffen tz dt enzovoort. Misschien wel meer mogelijk, idk.
49I
Haha, ik had helemaal niet door dat die Dana waar ik gister een date mee had op 49 1 zat haha. Maar door jouw bericht kwam ik daarachter. Grappig toeval.Antonia die veel extra's heeft, 50 euro per extra, beffen tz dt enzovoort. Misschien wel meer mogelijk, idk.
49I
Neem genoeg geld mee en maak duidelijk afspraak. Beter nog een eigen wekker meenemen .Haha, ik had helemaal niet door dat die Dana waar ik gister een date mee had op 49 1 zat haha. Maar door jouw bericht kwam ik daarachter. Grappig toeval.
Ik denk nu ook dat ik weet wie Antonia is. Een jonge hele slanke meid met aan de voorkant heel weinig. Zat ik wel aan te denken om te bezoeken, maar ik twijfelde. Is zij de moeite waard?
Is het afwerken?Alleen niet voor neuken, ten minste niet mijn ervaring
Heel weinig? Opmerkelijk stevige borsten en puur natuur. Echte juwelenHaha, ik had helemaal niet door dat die Dana waar ik gister een date mee had op 49 1 zat haha. Maar door jouw bericht kwam ik daarachter. Grappig toeval.
Ik denk nu ook dat ik weet wie Antonia is. Een jonge hele slanke meid met aan de voorkant heel weinig. Zat ik wel aan te denken om te bezoeken, maar ik twijfelde. Is zij de moeite waard?
Zo zie je maar weer dat je soms er compleet naast zit als je iemand alleen maar van achter een raam hebt gezien en nog nooit van heel dichtbij. Dan heb je dit in je hoofd en blijkt het totaal niet zo te zijn haha. Bedankt voor de terechte verbetering Jacob .Heel weinig? Opmerkelijk stevige borsten en puur natuur. Echte juwelen
Ja klopt, ik had er niet echt een klik mee. Die strenge blik voelde ik ook. Probeerde wel een beetje leuk te kletsen in t begin maar er kwam weinig terug. Voor mij was het eenmalig.Is het afwerken?
Ze ziet er wel mooi uit, wel wat streng.
Voor zover ik weet alleen handjob en (soft) sm. Vandaar ook strenge looks denk ik. Misschien iemand anders andere ervaringIs het afwerken?
Ze ziet er wel mooi uit, wel wat streng.
Ik heb gewoon pijpen en neuken gedaan. Maar het was voor mij niet dermate goed dat ik het heb onthouden.Voor zover ik weet alleen handjob en (soft) am. Vandaar ook strenge looks denk ik. Misschien iemand anders andere ervaring
Dan zal t zeker niet goed zijn geweestIk heb gewoon pijpen en neuken gedaan. Maar het was voor mij niet dermate goed dat ik het heb onthouden.
Leuke shemales in Groningen zijn er nauwelijks. Kijk anders eens op tsladies.de. In Oldenburg zitten er wel een paar die de moeite waard zijn.Weet iemand ook of er een shemale op de Nieuwstad is? Toch wel eens benieuwd hoe dat is..
IK weet haar naam en nummer niet meer, maar er is een mooie donkere vrouw met licht krullend haar. Ze zat een keer op de even zijde met nog een dame. Paar weken later zat ze aan de oneven zijde. Vrijwel aan het begin gezien vanuit het centrum. Die wil ik nog wel eens bezoeken.
Weet iemand ook of er een shemale op de Nieuwstad is? Toch wel eens benieuwd hoe dat is..
IK weet haar naam en nummer niet meer, maar er is een mooie donkere vrouw met licht krullend haar. Ze zat een keer op de even zijde met nog een dame. Paar weken later zat ze aan de oneven zijde. Vrijwel aan het begin gezien vanuit het centrum. Die wil ik nog wel eens bezoeken.
Bedankt! Dan ga ik eens kijken.Deze zit op 38-1, deze moet je Whatsappen als ze niet voor het raam zit. Heeft wel een grote lul, voor de eerste keer even zeggen dat je geen ervaring hebt. Soms offline.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Oss
Grootste aanbod van geile shemales in Oss die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Deze zit op 34-1 heeft een kleiner formaat gereedschap, één keer geweest. Niet mijn smaak maar dat is persoonlijk.
Shemale
I am here to please your desires, dare and let's do it together, passive and active things. If you don't know me, here I am waiting for your call; a massage all over...www.kinky.nl
Bedankt! Dan ga ik eens kijken.
Weet je toevallig ook op welke dagen ze aanwezig zijn en hoe laat?
Ja dat was een geile shemale, zat op 23-1 meestal. Daar kon je voor €50 nog terecht voor pijpen en neuken. Woont en werkt in Den Haag tegenwoordig. Jammer dat ze niet meer komt.2 jaar terug nog ene Bianca, zat naast die kroeg maar helaas verdwenen
Was inderdaad een geil ding niet moeders mooiste, maar erg geil en voor 50 mocht er al veel. Ze had nog maar weinig werk in de Nieuwstad en daarom komt ze waarschijnlijk niet meer terug. Beetje onbegrijpelijk, want Renata zit er nog steeds en dat is een luie shemale. Ziet er wel beter uit, maar doet weinig en ik denk dat 8 op de 10 mannen bij haar Bare gaan vandaar dat ze nog werk heeft.Ja dat was een geile shemale, zat op 23-1 meestal. Daar kon je voor €50 nog terecht voor pijpen en neuken. Woont en werkt in Den Haag tegenwoordig. Jammer dat ze niet meer komt.
BIG COCK & BIG TITS
(geen bellen met anoniem nummer aub)Trans Bianca een lekkere en mooie transseksueel met een grote lul van 20cmx5 met heel veel sperma...Hmmmmm!!!!! zal ik jou er lek...www.kinky.nl